ساختن لوازم آرایشی در خانه منجر به نابینایی کامل این دختر شد

دختر نابینا
به دلیل حادثه در هنگام تولید محصولات آرایشی ، دختر اسپانیایی بینایی خود را از دست داد و اکنون تنها با پیوند قرنیه می توان به وی کمک کرد ، اما بدون ضمانتی که می تواند دوباره ببیند.


بسیاری از دختران اکنون در تلاشند لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک را انتخاب کنند ، و برخی از آنها محصولات خود را بفروش می رسانند.  مارتا بوستوس ، 24 ساله اهل بارسلونا که در ایالات متحده زندگی می کرد ، از تجربه زندگی خود در آمریکا یاد گرفت که چرا رعایت نکات ایمنی هنگام کار با هر ماده شیمیایی مهم است.

 

این دختر می خواست لوازم آرایشی درست کند و هنگام مخلوط کردن مواد ، مایع با غلظت بالای هیدروکسید سدیم روی صورتش پاشید - در ساخت صابون از آن استفاده می شود. بدترین چیز این است که مایع قلیایی به چشم دختر برخورد کرد.

 

مارتا با سوختگی شدید در بیمارستان بستری شد. طی چند هفته در بیمارستان ، پوست وی به خوبی بهبود یافت ، اما بینایی خود را از دست داد. پزشکان چندین عمل را انجام دادند و سعی در بازگرداندن بینایی مارتا داشتند ، اما او هنوز چیزی نمی بیند. چه چیزی مطمئناً می توانست مارتا را نجات دهد؟ عینک ایمنی که توصیه می شود هنگام کار با مواد سوزاننده پوشیده شود. 

 

برای چند هفته در بیمارستان ، مارتا یک صورتحساب سنگین دریافت کرد - از آنجا که مارتا یک خارجی است ، درمان برای وی بسیار گران است. خانواده وی برای پرداخت صورتحساب وجوهی جمع آوری کردند. طبق گفته پزشکان ، اکنون مارتا به پیوند قرنیه احتیاج دارد. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که او بتواند مانند گذشته دوباره ببیند.

 

به احتمال زیاد او قادر خواهد بود تا رئوس کلی اشیاء را تشخیص دهد. اکنون مارتا برای ادامه درمان آماده می شود. او مورد حمایت شریک زندگی خود قرار می گیرد و این ، به گفته دختر ، به او ایمان می دهد که به موفقیت برسد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید