خطرناک ترین محصول برای کلیه ها چیست

کلیه
نفرولوژیست مضرترین محصول برای کلیه ها را نام برد و این که چه کسانی  کلیه های سالم را دوست ندارند؟بله.کسانی که نمک را بیشتر دوست دارند.

 

موذی بودن بیماریهای مرتبط با کلیه این است که عملا هیچ علائم واضحی وجود ندارد ، بنابراین افراد در مرحله پیشرفته بیماری در بیمارستان بستری می شوند. با این حال ، گاهی اوقات علائمی وجود دارد که تحت بالینی ظاهر می شوند.

 

علائم اختلال و نارسایی در کلیه

اختلال و نارسایی در کلیه با ضعف ، خستگی ، ورم هنگام راه رفتن ، اما بسیار متوسط ​​بروز می کند. ممکن است فشار خون شریانی وجود داشته باشد. کلیه ها عملکردهای حیاتی بسیاری در بدن دارند:کلیه ها سموم را از خون تصفیه کرده ، از بدن خارج می کنند و فشار خون را عادی می کنند. ادم اصلی ترین علامت نقص عملکرد این عضو است. به عنوان مثال ، کیسه های زیر چشم در صبح و تورم روی پاها ، که در شب ناپدید می شوند.

 

به گفته پزشکان ، بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در اثر سکته قلبی و سکته مغزی می میرند. واقعیت این است که نارسایی کلیوی منجر به رسوب کلسیم در دیواره رگ های خونی و ترومبوز آنها می شود و این یک مسیر مستقیم برای فاجعه عروقی است. علت دیگر مرگ بیماران مسمومیت بدن با محصولات متابولیسم پروتئین است و به دلیل اختلال در عملکرد کلیه نیز ایجاد می شود.

 

به گفته متخصص تغذیه ، بدن به نمک احتیاج دارد ، زیرا بدون آن ، انتقال عصبی عضلانی غیرممکن است. کارشناسان WHO توصیه می کنند روزانه سه تا پنج گرم نمک بخورید ، اما گاهی اوقات بدن ممکن است نیاز بیشتری داشته باشد.  برای افرادی که مقدار زیادی نمک را با عرق کردن از دست می دهند ، نمک بیشتری لازم است: آنها در یک منطقه آب و هوایی گرم زندگی می کنند یا کسانی که ورزش های زیادی انجام می دهند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید