برند دیادورا


(سیارک) این یک تاریخ است از مردمی که همیشه به ارزش های معتبر ورزش باور داشته اند.
امروزه، این ارزش ها، راهکاری برای ما می باشد تا همراه قهرمانان خود با چالش ها روبرو شویم."
کلمه ی دیادورا از واژه ی یونانی dia dorea"" که به معنی "به اشتراک گذاشتن هدیه و افتخارات" است می آید.
با توجه به کلمه، به اشتراک گذاری تمام پیروزی ها، همراه با حس کار گروهی در تمام سطوح ورزش و با رگه هایی از رقابت با رعایت احترام به هم تیمی و رقیبان، از اصول اساسی دیادورا بوده است. لغت عاشقانه و بسیار اصولی دیادورا، با یک نماد زینتی، که نماینده ی ریشه های عمیق این شرکت در ساختن کفش در آزمایشگاه نویسنده از سال 1984 می باشد، بیان می شود. همانگونه که ممکن است به نظر برسد، این یک فلش یا نوک کمان نمی باشد، بلکه یک نمونه ی مناسب تر از رویه ی باز می باشد: که که یکی از عناصر اصلی برای ساختن کفشهای ورزشی، راحتی و یا کار می باشد.

تیم

اشتیاق محرک اصلی است، عملکرد معنا و رهبری هدف مورد نظر برای دست یافتن می باشد: این ارزش ها، ارکانی می باشد که ما موفقیتمان را بر آن بنا نهاده ایم. مهارت های حرفه ای، تجربه، پویایی، عزم و کار گروهی ویژگی های کلیدی برای هر دو مدیران و کارکنان گروه ما می باشد.

تولید

ما به محیط زیست احترام گذاشته و اولویت ما، استفاده از تکنیک های تولید سبز به لطف استفاده منحصر به فرد از منابع تخصصی می باشد. ما می توانیم به هر دو مهم محیط زیست و شایسته ترین سطح کار از طریق انتخاب دقیق منابع تولید و کنترل مستمر تولید گیاهان تضمین کنیم.

کیفیت

هدف اصلی از بخش عملیات ما توجه به جزئیات و در انتخاب بهترین مواد اولیه، تحت استانداردهای کیفی دقیق ما متمرکز شده است. کنترل کیفیت در مراحل پایانی تولید حظور زیادی ندارد، اما در چرخه تولید دخالت می کند، در نتیجه تضمین کننده ی محصولات بی عیب و نقص می باشد.

محصول

تنوع زیادی از مارک ها و خانواده محصولات تمام مصرف کنندگان را پوشش می دهد. کفش، لباس ورزشی و لوازم جانبی، محصولات تفریحی و ابزار کار. همه اینها از طریق کانال های اختصاص پوشش داده شده که اجازه می دهد تا ما فرصت های کسب و کار در بازار های مختلف را جدا کرده و در عین حال ، نماد های تاریخی و فن آوری های مربوط به نام تجاری توزیع شده را نشان دهیم.

تکنولوژی

چالش همیشگی ما این است که در تحقیق فلسفه های یک فرهنگ سرمایه گذاری نماییم. هدف ما رسیدن به بهترین عملکرد محصولات در حین حفظ راحتی می باشد، چه ورزشی، راحتی و یا کاری باشد. فن آوری انحصاری مانند سیستم خالص و STS نشان دهنده یک انقلاب در جهان ورزشی و نشان دهنده ی برتری مطلق گروه ما وقتی در تحقیق و نوآوری در فن آوری می باشد.

دیادورا در سال 1984 در شهر کارانو در سان مارکو تاسیس شد، که امروز منطقه ایتالیایی متخصص در تولید کفش ورزشی است. در آن روز ها، دیادورا یک آزمایشگاه هنری بود که بهترین کفش های کار و کوهستان را به صورت دست ساز تولید می کرد.

دهه ی 70

دیادورا پیشرو در بازار تنیس است، و بورگ پرچم آن می باشد. این شرکت شروع به همکاری با بازیکنان فوتبال و ورزشکاران المپیک کرد. ورزش یک پدیده اجتماعی می شود و محصولات دیادورا تبدیل به پوشاک و لباس تفریحی می شود. اثر معاملات حمایت مالی عظیم است: در اواسط دهه ی 70 تولید کفش دیادورا به بیش از 3 میلیون واحد می رسد، و در بیش از 3.500 نقطه در 45 کشور مختلف توزیع می شد. توصیفات شرکت ها اعتبار دیادورا را بالا برد، که در همه جا به عنوان یک معنب از موفقیت، به سبک ایتالیایی و برتری های فن آوری شناخته شده بود. مارتین مولیگان، بیورن بورگ و گولیلمو ویاس در تنیس، جوزپه بومی، ونزیانو اورتیس و گابریلا دوریو از ورزشکاران ، تا روبرتو بتگا در فوتبال، به دیادورا در نوشتن تاریخ ورزشی آن دهه کمک کردند.

دهه ی 90

تعهد نسبت به کار با بزرگترین نامها در ورزش منجر می شود که این شرکت برای ایجاد CRD (و یا مرکز تحقیقات دیادورا DRC) در دهه ی 90 تلاش کند. این تیم در راه انقلابی برای زمان تشکیل شده است: کارشناسان فنی کفش با محققان مهندسی زیستی معتبر از پولیتکنیکو دی میلان و با متخصصان پزشکی ارتوپدی همکاری می کردند.

2000

به نوبه خود با شروع هزاره جدید، دیادورا موفقیت خود را از طریق همکاری با جیانلوکا ویالی، کریسشن ویری، روبرتو باجو، روی کین، فیلیپو اینزاگی، آلوارو رکوبا و فرانچسکو توتی، و همچنین تیم های آ اس رم، ناپولی ، تیم ملی اسکاتلند، دینامو زاگرب تحکیم نمود. در حوزه ی دوچرخه سواری دیادورا از دامینو کانگو و ایگور آستارلوآ حمایت نمود وهمچنین با کوگا کوئرتن، ایوان لیوبیچیچ، دیوید فرر، نیکولاس کیفر و فرانسیسکا شیاون از تنیس نیز همکاری داشته است است.

دهه ی 60

در دهه ی 60، برای دستیابی به یک نتیجه از ثبت اختراعات مهم در ایالات متحده ، تولید به سمت پوشاک ورزشی سوق داده شد. از همان آغاز، دیادورا خود را به کیفیت بالا و پیشرفت راه حل متعهد نمود. رونق اقتصادی کمک می کند وباعث رشد کارآفرینی می شود، دیادورا پیشرفت می کندو چالش و تولید و فرایندهای معمول از تولید انبوه خود را بدست می آورد، بدون آنکه استاندارد کیفی بالا محصولات خود را از دست بدهد.

دهه ی 80

در دهه ی 80 حضور این شرکت در رشته های "تاریخی" مانند تنیس، دو و میدانی و فوتبال تقویت شده است و به همین منظور در سایر رشته های ورزشی مانند دوچرخه سواری، که در آن برنده رکورد یک ساعته با فرانچسکو موزر شد، بسکتبال با تیم بسکتبال میلان ، والیبال با آندره زرزی و تیم ملی سرب تحت رهبری ولاسکو، ورزشهای موتوری با سنا، پروست، لاودا، برگر و تیم مک لارن، شمشیربازی با نوما و سریونی، بکس با فرانچسکو دامیانی، گسترش یافت. برای پت کش گرفته، تا جان الکساندر و بوریس بکر در تنیس، جلیندو بردین، فرانچسکو پانتا و ادوین موسی در دو و میدانی، زیکو، مارکو تاردلی، تیم ملی ایتالیا و آنتونیو کابرینی از فوتبال، شرکت دیادورا بازیگر اصلی در همه مسابقات بزرگ بین المللی می باشد.

1998

در سال 1998 شهود جدید اجازه می دهد تا دیادورا سرمایه گذاری در بازار کفش ورزشی را با معرفی مجدد کفش در نمونه کارهای خود از محصولات 50 سال پس از اولین حضور خود در این زمینه، به دست آورد: دیادورا سودمند است و نقطه عطفی در کفش و پوشاک بخش می باشد . فناوری، استانداردهای کیفی بالا و نگاه ورزشی ایجاد یک ترکیب برنده می کند که در صنعت هیچ مانندی ندارد.

امروز

امروز دیادورا تولید خود را در ورزش هایی مانند تنیس، فوتبال، دومیدانی و دوچرخه سواری متمرکز کرده است، در حالی که از ارزش فوق العاده خاطره انگیز نام تجاری خود به لطف تاریخ درخشان آن دفاع می نماید. میراث یک ترکیب نوآورانه با کیفیت بالا، تکنولوژی، مد و تاریخ است. محصولات دیادورا با قدرت در بخش ابزار کار و کفش حضور دارند.(سیارک)

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام