گریس سیلیکون چیست

گریس سیلیکون

تجربه نشان می دهد که بسیاری از مالکان خودرو و رانندگان سودمندی گریس سیلیکون را دست کم می گیرند. این اتفاق می افتد زیرا همه مردم از خواص این ماده ، گریس سیلیکون اطلاع ندارند. وقت آن است که این بی توجهی آزار دهنده را اصلاح کنیم و دریابیم که گریس سیلیکون چه ویژگی های خاصی دارد.

 

گریس سیلیکون
برای روغن کاری در خودرو به خصوص مفید است.  / عکس

 

گریس سیلیکون

 

گریس سیلیکون بهترین کمک کننده خانگی است. در بخش های مختلف کار برای مالک مفید خواهد بود: در گاراژ ، در خانه ، در خودرو و در آپارتمان. زیرا گریس سیلیکون دارای طیف وسیعی از خواص مفید است. در واقع ، لیست برنامه های ممکن توسط تخیل مصرف کننده مشخص می شود.

 

گریس سیلیکون

می توان به راحتی در قسمت های دور از دسترس ریخت.  / عکس

 

گریس سیلیکون

می توان به راحتی در قسمت های دور از دسترس ریخت.  / عکس

 

مزایای اصلی گریس سیلیکون چسبندگی زیاد ، آبگریزی زیاد (دفع رطوبت) و همچنین سیالیت نسبتاً زیاد است که به ویژه در صورت نیاز به ریختن گریس در برخی از مکان های به سختی قابل دسترسی بسیار مفید است. به عنوان مثال ، در اسلات های کلید. گریس تأثیر مثبتی در انتقال گرما دارد ، نمی سوزد ، جریان الکتریکی را هدایت نمی کند و قادر به مقاومت در برابر افت دما از -40 تا +250 درجه سانتیگراد است.

 

گریس سیلیکون

یک چیز بسیار مفید در خانه.  / عکس

 

از گریس سیلیکون می توان به طور موثر برای حفظ و محافظت از  لولا استفاده کرد ، به طور موقت لولا ها را نرم می کند و همچنین به عنوان یک ماده پیشگیری کننده از زنگ زدگی عمل می کند. این ماده برای بازیابی تحرک در قفل ، لولا بسیار عالی است. همچنین می تواند برای آب بندی موقت برخی از موارد استفاده شود ، به عنوان مثال ، برای محافظت از ساعت در برابر آب. گریس سیلیکون بیشترین کاربرد را در زمستان دارد ، زیرا از یخ زدن عناصر ساختاری مختلف به یکدیگر جلوگیری می کند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید