وانت های مزاحم

فروشنده های وقت نشناسی که با وانت ها و بلندگوهای گوش خراش از صبح تا شب مزاحم مردم هستند. اثاث کهنه، لوازم‌ خانه، یخچال، آلومینیوم و... خریداریم!

واقعا برای من سوال بود که مگر همسایه های ما هر روز چقدر ضایعات تولید می کنند که این وانت های مزاحم هر روز و شاید روزی 2 بار به کوچه ما سر می زنند. در برخی موارد هنوز وانت اول به انتهای کوچه نرسیده وانت دوم وارد کوچه می شود، حالا جنگ واقعی شروع میشه هرکدام سعی در بالا بردن صدای گوش خراش بلندگو های خود می کنند. در لحظه ای که به هم می رسند با یک لبخند ملیح و نشانه ای از رضایت که صدای خود را تا دورترین سوراخ خانه ما نیز رسانده اند و خواب روز تعطیل ما را خراب کرده اند از کنار هم می گذرند. این داستان هر روز ماست!

چه سازمان یا نهادی با این وانت های مزاحم برخورد می کند؟ اگر با این دسته افراد برخورد جدی نشود از فردا هرکسی یک بلندگو تهیه می کند و کار و کسب خود را به صورت دوره گردی پیگیری می کند.

بیشتر مشاغل نیز پتانسیل این کار را دارند مثلا ساعت 5 صبح کله پاچه ای میاید ایشان با افکت بع بع گوسفند فریاد می زند کله! پاچه! آب مغز... بلافاصله سوپری سیار سر می رسد که پودر لباسشویی، مایع دستشویی، پفک، چیپس، رانی، ... هنوز این دو به وسط کوچه نرسیدند سر و کله اتوشویی پیدا می شود. البته ایشان سفارش های هفته گذشته را اورده و فریاد می زند آقا رضا بیا شلوارتو ببر، خانم رضایی لباس عروست حاضره و ... هنوز کله پاچه ای دور نزده اقای ماهی فروش داخل کوچه می پیچد، ماهی قزل الا، ... در راه برگشت لباس فروشی که جلوی سوپری سیار پیچیده با اقای میوه فروش سیار که قدیمی محل است و قبل از ساخته شدن محل نیز اینجا با نیسان ابی خود هندوانه می فروخته درگیر می شود. 

جدا از شوخی، برای برخورد با این موارد در صورتی که سیار نیست می توانید با 137 شهرداری بخش سد معبر تماس بگیرید یا اگر از طریق شهرداری به نتیجه نرسیدید با برداشتن پلاک با 110 تماس بگیرید. 

"براساس قانون جرایم رانندگی استفاده از بلندگو و نصب آن روی خودرو ممنوع است"

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید