10 محصول آمازون که قادر نخواهید بود بدون آنها زندگی کنید

برای "زنده ماندن" روزانه به چه چیزهایی نیاز دارید؟ این 10 محصول آمازون به بهترین دوستان شما تبدیل می شوند. در میان وسایل مورد نیاز: از محصولات پوست و زیبایی تا پاور بانک اسفنج های سیلیکونی ، برس برای پوست یا کمربند شارژری مسافرتی خواهید یافت اما دلیلی برای خرید هر کدام وجود دارد. علاوه بر این ، آنها در دسترس همه بودجه ها هستند و باعث صرفه جویی در وقت و یک روز خوب برای شما می شود.
 

اسفنج های سیلیکونی

اسفنج های سیلیکونی
 
اسفنج ها لانه های واقعی میکروب ها هستند زیرا از آنها برای تمیز کردن انواع سطوح استفاده می شود. بنابراین توصیه می شود هفته ای یک بار آنها را تغییر دهید ، مگر اینکه  این اسفنج های بزرگ سیلیکونی را بگیرید. آنها نه تنها ضد باکتری هستند بلکه بسیار سریع تمیز و خشک می شوند. علاوه بر این ، می توانید از آنها در تمام وسایل آشپزخانه خود استفاده کنید زیرا اثری از آنها باقی نمی ماند.
 

مجموعه ای از چاقوهای آشپزخانه

مجموعه ای از چاقوهای آشپزخانه

همه به مجموعه ای از چاقوهای آشپزخانه احتیاج دارند ، و این یکی با رنگ بسیار فیروزه ای بسیار شگفت آور است. برای هر آشپزخانه ای مناسب است. این مجموعه شامل 14 چاقو شامل چاقوی سرآشپز ، چاقوی نان ، شش چاقوی استیک ، چاقو تیز کننده ، چاقوی پارینگ و چاقوی ابزار است.
 

پاور بانک

پاور بانک
غالباً ما هرگز از خرابی باتری، در لحظه هایی که بیشتر به تلفن نیاز داریم، در امان نیستیم . این پاور بانک باعث صرفه جویی در زندگی شما خواهد شد ، زیرا می تواند دستگاه شما را به طور مستقل تا هفت برابر شارژ کند. می توانید آن را در تعطیلات یا برای خرید با خود ببرید. سبک است و همراه با کیسه مسافرتی است که می توانید با خیال راحت آن را در کیف خود نگه دارید.
 

درمان مو و پوست سر با Tea Tree

مراقبت با روغن درخت چای برای ترمیم موهای شکسته ، تحریک رشد و مرطوب کردن پوست سر مناسب است. این پروتئین حاوی پروتئین سویا ، ویتامین E ، کره shea و پوست بید است. این ترکیبات موهای نرم و سالم را تضمین می کنند. با استفاده از آن به آرامی در حدود 5 دقیقه پوست سر خود را ماساژ دهید. احساس بهتری خواهید داشت.
 

 foreo luna mini 2

foreo luna mini 2
 
با استفاده از این ابزار کوچک شگفت انگیز پوست خود را کاملاً تمیز کنید. LUNA mini 2 راز زیبایی شما خواهد شد ، زیرا می تواند 99.5٪ ناخالصی ها و سبوم اضافی را از بین ببرد. به خصوص برای از بین بردن پوست مرده و از بین بردن مانده های آرایش ایده آل است. جمع و جور ، به راحتی در کف دست شما جای می گیرد و قابل شارژ نیز می باشد.
 

یک کرم شب

این کرم شب بخشی جدایی ناپذیر از زیبایی شما خواهد بود. در حقیقت ، حاوی ویتامین E است که باعث مرطوب شدن و لطافت پوست شما می شود. یکی از کاربران اظهار داشت که پوست وی پس از استفاده  "شگفت انگیز" شده است. این کرم غنی و بسیار غلیظ است ، بنابراین مقدار بسیار کم برای بازسازی پوست شما در طول شب کافی خواهد بود.
 

اسکراب بدن

برای صاف و ابریشمی شدن پوست خود ، هفته ای یکبار بدن را با اسکراب بدن ماساژ دهید. Exfoliator Coco Rose همه طبیعی است و بوی فوق العاده خوبی دارد. این اسکراب که بر اساس گلهای مراکشی و روغن نارگیل تهیه شده است، خاصیت تمیز کردن ناخالصی های عمیق را دارد و پوست شما را بصورت دائمی مرطوب می کند.
 
کمربند شارژ
کمربند شارژ
 
برای سفرهای مختلف خود ، همیشه یک کمربند شارژری با خود داشته باشید. اکثر هتل ها و مهمانخانه ها از جایگاه های کافی برای شارژ همزمان تلفن ، دوربین یا لپ تاپ شما برخوردار نیستند. این پاور برق به شما امکان می دهد چندین دستگاه الکترونیکی را به طور همزمان شارژ کنید ، حتی اگر فقط یک آداپتور در اتاق شما وجود داشته باشد. همچنین بسیار کوچک است و بسته بندی آن نیز بسیار آسان است.
 

کیسه ناهار 

 
کیسه ناهار
این کیسه ناهار زیبا برای حمل میان وعده شما در هر مکانی ایده آل است. با کلمات چاپ شده با یک طنز کوچک برای استفاده از آن. مطمئناً این کار هنگام ناهار لبخند بر لب شما می آورد .قابل شستشو و بسیار کاربردی تر و سازگار با محیط زیست نسبت به یک کیسه پلاستیکی است.
 

کتری شیشه ای

کتری شیشه ای
آیا می دانید بعضی از افراد هرگز از لیوان برای جوشاندن آب استفاده نمی کنند؟ در عوض ، آنها ترجیح می دهند از یک کتری استفاده کنند و سپس آب داغ را درون لیوان بریزند. این فرآیند هوشمندانه باعث می شود که زمان پخت و پز نصف شود. این کتری شیشه ای شما را به دلیل طراحی زیبا خوشحال می کند ، علاوه بر این ، وقتی آب کاملاً جوش شد به طور خودکار خاموش می شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید