آرایش دودی برای چشم های قهوه ای

آموزش قدم به قدم نحوه انجام آرایش دودی برای چشم های قهوه ای، چگونه آرایش دودی زیبا بدون نامرتبی داشته باشیم، با خواندن این مقاله نحوه آموزش

شما هم دوست دارید آرایش تیره دودی داشته باشید، اما نگران این هستید که به درستی این کار را انجام ندهید و در نهایت آرایش نامرتب و خیلی سیاه داشته باشید. شاید این کار در ابتدا سخت به نظر برسد اما نگران نباشید ما به شما مرحله به مرحله می گوییم چطور آرایش دودی زیبا را روی پلک هایتان اعمال کنید.

برای آرایش چشم رنگ چشمان خود را بشناسید

قبل از اینکه بخواهید آرایش دودی را شروع کنید باید ابتدا رنگ و حالت چشمانتان را بشناسید. برای خانم هایی که چشمان قهوه ای دارند، سایه های گرم تر مانند برنزی، هلویی، آبی، سبز و بنفش بهترین انتخاب هستند.

برای افرادی که چشمان آبی دارند رنگ های طلایی، برنزی، زرد بژ، هلویی و مسی زیبا هستند. رنگ های بنفش و صورتی نیز برای چشمان سبز مناسب هستند. اگر چشمان عسلی دارید رنگ صورتی چرک، خاکستری، قهوه ای و بنفش تیره نیز گزینه های خوبی هستند. حال می خواهید بدانید با چه رنگها و روشی آرایش تیره دودی برای چشمان قهوه ای داشته باشید؟ ما در این مطلب به شما می گوییم.

در آرایش چشم از کانسیلر استفاده کنید

 

با استفاده از یک کانسیلر روی پلک و بالای خط مژه هایتان را بکشید.

 برای آرایش خط چشم گربه ای بکشید

با استفاده از یک خط چشم مشکی یا بنفش، بالای مژه ها و پایین چشمتان را خط چشم گربه ای بکشید. دقت کنید که خط را طولانی تر از ابروهایتان نکشید.

برای آرایش روی خط مژه هایتان را تیره کنید

با همان مداد چشم این بار خطی روی خط مژه ها بکشید تا پرتر دیده شوند.

برای آرایش سایه خاکستری بزنید

حالا نوبت به قسمت اصلی آرایش دودی است، یعنی سایه زدن می رسد. یک سایه خاکستری انتخاب کنید و با استفاده از یک براش از گوشه داخلی چشمتان به گوشه خارجی چشم این سایه را بکشید. سپس یک سایه تیره تر از یک رنگ دیگر انتخاب کنید و روی سایه خاکستری بکشید. بگذارید کمی از رنگ خاکستری نمایان باشد تا آرایش چشمتان حالت تیره روشن بگیرد.

خط چشم را کمی محو کنید

در این مرحله ما می خواهیم کاری کنیم که خط چشمی که کشیده اید کمی محو شود و یک خط نمایان نباشد. با این کار آرایش تان یکدست تر می شود. بنابراین با استفاده از یک براش پر مو به آرامی روی خط چشمتان بکشید تا کمی پخش شده و در آرایش محو شود.

آرایش چشم را با ریمل کامل کنید

 

تمام مراحل اصلی را انجام داده اید ، حالا برای تکمیل این آرایش چشم فقط کافیست که ریمل بزنید. به یاد داشته باشید زمانیکه می خواهید آرایش دودی داشته باشید باید ریمل بیشتری بزنید.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید