طراحی ناخن با فویل یا برچسب

آموزش کامل طراحی ناخن با فویل و طراحی ناخن با برچسب یا هولواگرام، بهمراه آموزش تصویری طراحی هولوگرام ناخن با جدیدترین مد بدون نیاز به آریشگاه با عکس

برخی از افراد علاقه به طراحی های براق و چشمگیر دارند، برخی دیگر نیز فرنچ های ساده را می پسندند. اما اگر شما از هر دو خسته شده اید و این بار می خواهید طرحی جدید و متنوع روی ناخنتان داشته باشید ، شاید این طرح هولوگرامی که با استفاده از برچسب یا فویل ناخن ایجاد می شود بتواند طرحی مناسب و کاملا متفاوت برای شما باشد.

طراحی ناخن با فویل نیز بسیار ساده است و اصلا نیازی ندارید برای انجام آن به آرایشگاه بروید بلکه خودتان با کمی حوصله و دقت می توانید این کار را به بهترین شکل انجام دهید. برای این کار نیاز به چند وسیله اولیه دارید :

  • برچسب یا فویل ناخن
  • لاک ناخن برای رنگ پایه
  • قیچی کوچک و تیز
  • سوهان ناخن

ابتدا ناخن هایتان را با استفاده از سوهان ناخن به یک اندازه سوهان بکشید تا همه یکدست و یک شکل بشوند. پس از آن نوبت به لاک بیس یا پایه می رسد. وابسته به اینکه از چه رنگ فویل ناخن می خواهید استفاده کنید، رنگ لاکی که با آن هم خوانی داشته باشد روی ناخنتان بزنید. در آموزش طراحی ناخن از رنگ پایه سفید و طرح هولوگرامی یا فویل ناخن صورتی استفاده شده که رنگهایی ملایم و زیبا هستند.(سیارک)

در طراحی ناخن با فویل پس از اینکه همه ناخن هایتان را لاک زدید باید کمی صبر کنید تا لاک خشک شود. می توانید از تاپ کوت برای زودتر خشک شدن لاک کمک بگیرید و برق بیشتری نیز به ناخن اضافه کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد. پس از این کار بهتر است صبر کنید تا مطمئن شوید همه ناخن هایتان خشک شده اند. حالا نوبت بریدن فویل ها می شود. ما در طراحی ناخن ها با فویل ها را بصورت مثلثی بریده ایم اما این نیز به دلخواه خودتان است، شما می توانید ناخنتان را به یک طرح کوبیسم تبدیل کنید یا خیلی ساده با این فویل ها یک خط روی ناخنتان ایجاد کنید. پس با توجه به شکل و سایز ناخن فویل ها را طوری ببرید که طرح ایجاد شده در وسط ناخن قطع نشود و از ابتدا تا انتهای آن را بگیرد.(سیارک)

در نظر داشته باشید که از چه برچسب یا فویلی برای ناخنتان استفاده می کنید. برخی از این برچسب ها خودشان چسبناک هستند ولی برخی دیگر چسب همراهشان دارند که ابتدا باید چسب را بزنید و منتظر بمانید تا کمی خشک شود و سپس فویل را روی آن بچسبانید. اگر فویل شما از نوعی است که این چسب را همراهش دارد پس از اینکه چسب را زدید حداقل یک ربع صبر کنید تا کمی خشک شود سپس فویل را روی آن قرار دهید. اگر وقتی خیس است این کار را بکنید طرحتان نامرتب و خیس دیده می شود.طرح های مورد نظر را روی هر ناخن بزنید . امتحان کنید که فویل ها به خوبی چسبیده باشند و تکان نخورند.

در صورتی که به طراحی ناخن علاقه دارید، می توانید طراحی ناخن به شکل قلب و ده طرح جذاب ناخن با لاک قرمز را هم ببنید.

حالا می توانید با طرحی متفاوت و متنوع به میهمانی بروید و نظرها را بیشتر به خودتان جلب کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید