۱۰ ایده ی خلاقانه برای استفاده از رنگ موی پاستلی

ده ایده ی خلاقانه برای استفاده از رنگ موی پاستلی رنگ موی پاستلی انتخابی زیبا برای خاننمها و دخترانی که دوست دارند زیبا و خوشتیپ باشند، با رنگ موهای پاستلی تفاوت را در ظاهر و تیپتان تجربه کنید.رنگ موی پاستلی چهره شما را کاملا متفاوت و زیبا کرده مخصوص خانم هایی است که دوست دارند تیپی متمایز داشته باشند.

رنگ موی پاستلی شامل رنگ های هلویی، بنفش کمرنگ یا آبی و رنگ های کمرنگ و غیر طبیعی با رنگ موی انسان است، که طرفداران زیادی دارد. رنگ موی پاستلی چهره شما را کاملا متفاوت کرده و مخصوص خانم هایی است که دوست دارند تیپی متمایز داشته باشند.  در این جا ۱۰ ایده از رنگ موهای الهام گرفته از نقاشی های پاستلی ارائه می دهیم.

۱ ) رنگ موی آمبره بنفش

آیا شما رنگ موی بنفش را دوست دارید ولی در مورد سایه دار کردن آن ایده ای ندارید؟ آمبره راه حل مشکل شما است. از یک رنگ تیره برای ریشه ی مو استفاده کرده و به تدریج از رنگ های روشنتر استفاده کنید و کار را با رنگ یاسی روشن تمام کنید.

۲ ) رنگ موی صورتی

رنگ موی پاستلی صورتی رویای همه نیست اما بعضی ها می پسندند. رنگ موی صورتی برای موهایی که به طور طبیعی روشن هستند بهتر نتیجه می دهد. اگر شما رنگ موی تیره یی دارید می توانید با بی رنگ کردن مو به رنگ دلخواه خود برسید.

۳ ) رنگ موی خاکستری بنفش

 رنگ موی پاستلی همیشه به معنی رنگهای روشن نیست. برای داشتن موهای فوق العاده شیک، سراغ ترکیبی از نقره ای و مسی بروید. رنگ های گرم و خنک می توانند با هم مخلوط شوند، بنابراین نگران نباشید و خلاق باشید.

۴ ) ترکیبی از رنگ های صورتی و سبز

 صورتی و سبز نعنایی دو رنگی هستند که برای هم ساخته شده اند و کنار هم دلنشین تر می شوند. انتخاب رنگ برای موهای شما هیچ استثنایی ندارد. در حالیکه این دو رنگ با هم متفاوتند ولی به صورت سحرانگیزی در کنار یکدیگر بسیار زیبا هستند.

۵ ) رنگ موی پاستلی با لایه های زرد

 انتخاب رنگ های پاستلی با توجه به رنگ و شدت آنها متنوع و بی پایان است. اگر شما دنبال رنگ مو برای موی کوتاه هستید، خلاقیت خود را محدود نکنید و از همه ی رنگ ها استفاده کنید.

۶ ) ترکیبی از رنگ های خنک سیلور و آبی

 اگر دنبال رنگ های خنک و خیره کننده هستید، سایه هایی از بنفش، نقره ایی یا حتی سفید با لایه های آبی کم رنگ انتخاب خوبی است. ریشه موها را با آبی تیره رنگ کنید و به تدریج به سمت آبی کم رنگ، نقره ای و سفید پیش بروید.

۷ ) هایلایت اشباع شده با رنگ موهای پاستلی

 رنگ های نقره ای و خاکستری برای خانم های مسن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال اضافه کردن هایلایت هایی از رنگ های روشن، زیبایی رنگ نقره ایی را بیشتر و مناسب خانم های جوان می کند.

۸ ) رنگ موی پاستلی سبز

رنگ موی پاستلی سبز یکی دیگر از رنگ هایی است که هم به تنهایی و هم در ترکیب رنگ های نقره ای، قهوه ای و یا بلوند بسیار زیبا و خیره کننده است. ترکیبی از رنگ های سبز مانند سبز نعنایی و پسته ای پیچش ظریفی به موها می دهد.

۹ ) رنگ موی پاستلی زرد با امواج آفتابگردان

 رنگ موی پاستلی می تواند رنگ هایی مانند زرد را نیز شامل باشد. این رنگ یک راه آسان برای گفتن” من منحصر به فرد هستم” است. ممکن است افراد کمی دل داشته باشند مویشان را این رنگی کنند اما خیلی ها وقتی شما را می بینند، لبخند میزنند.

۱۰ ) رنگ موی رنگین کمانی

 شما می توانید یک رنگین کمان ساده و درعین حال خیره کننده با سه رنگ پایه ایجاد کنید. می توانید کار خود را با رنگ موی پاستلی قرمز شروع کنید و در ادامه از رنگ های گرم و فوق العاده استفاده کرده، مانند رنگین کمان بدرخشید.

رنگ موی پاستلی دارای پتانسیل بی حدی بوده و فقط منتظر خلاقیت شما است تا چیز جدیدی بسازید. تصور کنید که یک شخصیت پری دریایی کارتونها یا یک شخصیت کلاسیک فیلم هستید. اجازه دهید تخیل شما اوج بگیرد. ( سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید