مدل طراحی ناخن براساس ماه تولد

طراحی ناخن براساس ماه تولد خودتان انجام دهید، طراحی ناخن پایه صور فلکی ماه فرودین، خرداد اردیبهشت فصل بهار دیزاین ناخن شکل ستاره ماه تولدتان

شما هم از علاقه مندان به ستاره شناسی و طالع بینی هستید؟ دنبال این هستید که بدانید بر اساس ماه تولدتان چه باید بکنید؟ ما در این مطلب به شما می گوییم چگونه ۳ مدل طراحی ناخن بر اساس ماه تولد خودتان را می توانید روی ناخنتان بکشید. طراحی ناخن براساس صورتهای فلکی فصل بهار ایده ای جذاب و هیجان انگیز برای متفاوت بودن است.

طراحی ناخن برای ماه فروردین ( برج حمل )

افراد این ماه اهل ریسک کردن هستند ، اعتماد به نفس دارند و دوست دارند بدرخشند. بنابراین طراحی ناخن آنها نیز باید درخشان بوده و طوری باشد که به خوبی شخصیت مستحکم آنها را به نمایش بگذارد. این افراد می توانند یکی از طراحی های زیر را انتخاب کنند.

طرح ستاره های طلایی

ستارگان درشت و کوچکی که به طور نامنظم روی ناخن در رنگ درخشان طلایی کشیده می شوند. باید به رنگی که زیر این ستارگان طلایی می زنید نیز دقت کنید چرا که باید این رنگ جذاب و چشمگیر باشد تا شخصیت ریسک پذیر فرد را به خوبی نشان دهد.

قلب های سرخ

رنگ قرمزی که برای کشیدن قلب های طراحی ناخن شما به کار می رود باید نمایان وپررنگ باشد. برای اینکه این طرح و رنگ خودش را بیشتر نشان دهد بهتر است از رنگی روشن و بخصوص از گروه نقره ای زیر آنها بزنید تا حس اعتماد به نفس بیشتری را به نمایش بگذارد.(سیارک)

طراحی ناخن برای ماه اردیبهشت ( برج ثور )

افراد این ماه دارای خصوصیاتی از جمله رمانتیک بودن ، وابستگی و کمی سماجت هستند، بنابراین طراحی ناخن این افراد باید بسته به خصوصیاتی که دارند ترکیبی از رنگهای ملایم که نشان دهنده صبوری و آرامش درونی هستند باشد. شما می توانید یکی از این طرح ها را امتحان کنید.

طراحی مرمری ترکیبی از صورتی و بنفش

این طرح روی دستان شما بسیار زیبا و جذاب خواهد بود و شما را فردی آرام و رومانتیک نشان می دهد.

فلش های کوچک

این فلش های کوچک نشان می دهند شما در کارهایتان پافشاری دارید و در عین حال شما را فردی مدرن نیز نشان می دهد.

طراحی ناخن برای ماه خرداد ( برج جوزا )

این افراد از خود شخصیتی هوشمند، فریبنده و تیزهوش به نمایش می گذارند. بنابراین طراحی ناخن افراد متولد این ماه بهتر است تمام این خصوصیات مثبت را به نمایش بگذارد.شما می توانید یکی از طرح های زیر را انتخاب کنید.

طرح صورتی و آبی

ترکیبی از رنگی گرم و سرد که می تواند دو سوی شخصیت شما را به نمایش بگذارد. نیازی نیست خیلی طراحی ناخنتان را زرق و برق بدهید، یک طراحی ساده ناخن اما در عین حال رنگی و شیک می تواند کاملا شخصیت شما را نشان دهد.(سیارک)

آمیب های آبی و قرمز

این طرح کمی عجیب به نظر می رسد ولی شخصیت پیچیده و دوسویه افراد این ماه را به خوبی به نمایش می گذارد. یکسو گرم و سوی دیگر سرد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید