۵ نکته کلیدی لاک زدن را بدانیم

5 نکته کلیدی لاک زدن را بدانیم آموزش مرحله به مرحله نکات اصلی کلیدی زدن لاک داشتن ناخن های زیبا بدون نیاز به سالن زیبایی مانیکوریست های حرفه ای

از اینکه دائم برای لاک زدن ساده به سالن زیبایی و نزد مانیکوریست های حرفه ای بروید خسته شده اید ؟ شما نیز می توانید با رعایت برخی نکات و چند ترفند ساده، خودتان به زیبایی ناخن هایتان را لاک بزنید. اما این نکات را حتما در نظر داشته باشید تا به ناخن هایتان آسیب نزنید.(سیارک)

۱ ) از مواد شیمیایی خیلی قوی استفاده نکنید

پیش از آنکه بخواهید لاک جدیدی بزنید می بایست هر چیزی را که از قبل روی ناخن هایتان مانده پاک کنید. به جای استفاده از استون که ماده ای خیلی سخت و قوی است، از لاک پاک کن هایی استفاده کنید که استون ندارند. این کار باعث می شود صدمه ای به ناخن هایتان وارد نشود. باید ناخن ها را طوری پاک کنید که روی سطح آن خراشی وارد نشود. حواستان باشد اگر لاکی که زده بودید به سختی پاک می شد خیلی به ناخن هایتان فشار وارد نکنید.

۲ ) از لاک های اکلیلی کمتر استفاده کنید

لاک های اکلیلی ناخن ها را بسیار جذاب و زیبا می کنند اما در عین حال پاک کردن آنها بسیار دشوار است و گاهی ممکن است طی پروسه پاک کردن این لاک به سطح ناخن ها آسیب وارد شود. پس تا جای ممکن کمتر از این نوع لاک استفاده کنید تا هر بار دردسر پاک کردن آنها را نداشته باشید.(سیارک)

۳ ) پیش از لاک زدن برق ناخن بزنید

برای اینکه از زرد شدن ناخن ها جلوگیری کنید بهتر است پیش از اینکه لاک اصلی را بزنید از یک لاک بیرنگ یا فقط برق ناخن استفاده کنید. این کار باعث می شود لاک با ناخنتان برخوردی نداشته باشد و آن را زرد نکند. پس ابتدا برای لاک زدن برق ناخن یا تاپ کوت بزنید، ۵ دقیقه صبر کنید تا خشک شود سپس لاک اصلی را روی آن بزنید.

۴ ) لاک را دو بار روی هم بزنید

برای اینکه مثل متخصصان سالن لاک بزنید دوبار لاک را روی ناخنتان تکرار کنید. برخی از افراد این کار را چند بار انجام می دهند. این باعث می شود لاک دیگر از حالت یکدستی خارج شود و زودتر خراب شود. وقتی بار اول لاک را زدید صبر کرده تا خشک شود سپس برای بار دوم لاک بزنید.(سیارک)

۵ ) صبر کنید تا لاکتان خشک شود

شاید برایتان خسته کننده باشد که بنشینید و هیچ کاری نکنید، اما این دقیقا همان کاریست که باید انجام دهید ! بعد از لاک زدن چند دقیقه بنشینید و بگذارید لاک کامل خشک شود تا از خراب شدن آن جلوگیری کنید.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید