بهترین هدایا برای آقایان

انتخاب و خرید هدیه برای آقایان گاهی سخت پیش می رود. در حالیکه برای یک خانم ایده های زیادی ب

انتخاب و خرید هدیه برای آقایان گاهی سخت پیش می رود. در حالیکه برای یک خانم ایده های زیادی برای هدیه می توان پیدا کرد. اگر بخواهید برای رویدادهایی نظیر تولد، نوروز، ولنتاین، سالگرد ازدواج و یا روز مردو پدر خرید کنید، تنوع انتخابی کمتر است.

  • لباس 

شاید ساده ترین انتخاب بعنوان هدیه برای آقایان، خرید لباس باشد. پیراهن دکمه دار یا یک تی شرت ساده یا اگر در فصل سردتر سال هستید یک پولیور زیبا و خوشرنگ می تواند هدیه خوبی برای آقایان باشد. همچنین این روزها پوشِت یا دستمال جیب مد و پرطرفدار است.

  • کیف پول چرم

کیف پول یکی دیگر از لوازم کاربردی است که همه از آن استفاده می کنند. یک کیف پول با جنس خوب میتواند سالیان سال برای یک آقا بماند.

  • لنز دوربین

بسیاری از مردها از داشتن گجت های مختلف لذت می برند. اگر مردی که می خواهید برایش هدیه بخرید به عکاسی علاقه مند است می توانید به او یک لنز دوربین برای عکاسی با تلفن همراه هدیه بخرید.

  • هدست

برای کسانی که علاقه مند به موسیقی هستند و یا کارشان طوریست که باید صداها را با کیفیت و دقت بالاتری بشنوند، هدست می تواند هدیه مناسبی باشد. خصوصا آن دسته هدست هایی که صدای دوروبر را قطع می کنند ( noise cancelling )

  • پاوربانک

این روزها داشتن یک پاوربانک به امری ضروری تبدیل شده است. با توجه به اینکه از تلفن های همراه بیش از پیش استفاده می شود و ما نمی خواهیم آنها خاموش شوند، پاوربانک گزینه خوبی برای هدیه چه برای آقایان چه برای خانم ها است.

  • دستبند

شاید فکر کنید دستبند یک وسیله زینتی است که فقط خانم ها از آن استفاده می کنند. اما اشتباه می کنید چرا که این روزها دستبندهای متنوع چرمی برای آقایان وجود دارد که می تواند انتخاب خوبی برای هدیه دادن باشند.

اگر فردی که براش هدیه می خرید اهل ورزش است، دستبد ورزشی می تواند گزینه ای جذاب باشد.

  • دکمه سر آستین

دکمه های سر آستین برای آقایانی که معمولا کت شلوار به تن می کنند و پیراهن های مردانه را بیشتر از تی شرت و پولیورتن می کنند انتخاب دلپذیری است. هرچند این بدین معنا نیست که نمی توانید این هدیه را برای گروه دیگر بخرید. دکمه سر آستین می تواند هدیه مناسبی برای سالگرد ازدواج باشد. بعضی مغازه ها روی دکمه ها می توانند حکاکی کنند. حروف اول نام، تاریخ تولد یا تاریخ ازدواج می توانند انتخاب های جذابی باشند.

  • ساعت مچی

ساعت مچی یک هدیه همیشگی و پرطرفداربرای آقایان است و تنوع بسیاری در انتخاب آن وجود دارد. هر چند همین تنوع زیاد، باعث گیج شدن خواهد شد. بهتر است قبل از اینکه به ساعت فروشی بروید نگاهی به ساعت فعلی او بیندازید تا ببینید سبک و سلیقه او برای ساعت چطور است. ساعت اسپورت می پسندد یا ساعت های مردانه با بندهای فلزی. البته باز هم تصمیم گیری با خودتان است که می خواهید ساعتی شبیه ساعت قبلی تهیه کنید یا فکر می کنید ساعتی با سبک کاملا متفاوت بهتر است.

  • وسایل اصلاح صورت

ریش تراش یا ست کامل اصلاح صورت، یک هدیه کاربردی و امن برای آقایان است بخصوص آنهایی که دوست دارند همیشه مرتب و منظم باشند. فقط مطمئن شوید که او از ماشین استفاده می کند یا از تیغ.

  • اسپیکر بلوتوث

باز هم سراغ افرادی می رویم که با موسیقی بیشتر سر و کار دارند. اسپیکر بلوتوث این روزها در طرح ها، شکل ها و قیمتهای متنوعی به بازار عرضه می شوند. اسپیکر از آن دسته گجتهایی است مه ممکن است هرکس به راحتی برای خودش نخرد پس می تواند انتخاب خوبی به عنوان هدیه باشد.

  • عطر سال

هیچکس را پیدا نمی کنید که از هدیه گرفتن عطر و ادوکلن خوشحال نشود، بخصوص اگر به روز ترین عطر را برای او بخرید.( سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید