چند ایده ی زیبا برای بسته بندی هدیه

معرفی چند ایده ی زیبا و شیک برای بسته بندی هدیه، بسته بندی بندی هدیه ی شما، همیشه نهایت عشق و عاطفه و توجه شما به مخاطبتان را نشان می دهد و هدیه هایی که با ظرافت و حوصله بسته بندی شده اند نشان دهنده ی میزان اهمیت شماست.بسته بندی هدیه خاص و متفاوت می تواند پیام سرشار از عشق و دوستی شما را بدون کلام به مخاطب شما برساند

بسته بندی هدیه شما، همیشه نهایت عشق و عاطفه و توجه شما به مخاطبتان را نشان می دهد و هدیه هایی که با ظرافت و حوصله بسته بندی شده اند نشان دهنده ی میزان اهمیت شماست. برای بسته بندی هدیه می توانید علاوه بر کاغذ و روبان های رنگارنگ از وسایل طبیعی مانند گل و اکلیل و چسب نیز استفاده کنید و بسته های شیک و زیبا بسازید.

در ادامه چند نمونه بسته بندی هدیه زیبا را برای شما آماده کرده ایم.

۱ ) بسته بندی با قلب

هدیه دادن و هدیه گرفتن از کسی که به او عشق می ورزید، لذت خاص خودش را دارد. با کمی خلاقیت در بسته بندی، هدیه خود را خاص و متفاوت کنید. قلب همواره نشانه علاقمندی و محبت طرفین به یکدیگر بوده، پس از اندازه های مختلف قلب برای تزیین بسته بندی خود استفاده کنید.

۲ ) بسته بندی هدیه برای مسافران و رویاپردازان

می توانید از اطلس های کودکانه تا نقشه های بزرگ جهانی برای بسته بندی هدیه افرادی که علاقه ی زیادی به سفر دارند استفاده کنید. اگر فردی که این بسته را برایش می فرستید عاشق مسافرت باشد، مطمئنا از گرفتن این هدیه بسیار خوشحال می شود.

۳ ) بسته بندی با توپ پشمی

 

اگر از گل های طبیعی خسته شده اید و به دنبال ایده های جذاب می گردید توپ های پشمی گرم و زیبا می تواند ایده ی خوبی باشد.

۴ ) استفاده از عناصر طبیعی

شما می توانید از عناصر طبیعی برای بسته بندی هدیه خود استفاده کنید. مثلا میوه درخت کاج، شاخه ها یا برگ ها را بردارید، آنها را رنگ کنید و یا با پمپ های کوچک تزئین کنید.

۵ ) بسته بندی با کاغذ و آبرنگ

در این جا شما می توانید خلاقیت خود را نشان دهید و با آبرنگ و مداد رنگی یا پاستیل کاغذهای هدیه رنگی رنگی بسازید و در بسته بندی هدیه خود از آن استفاده کنید.

۶ ) استفاده از دستمال کاغذی و توری

ترکیب دستمال کاغذی و توری یک چیز عالی برای بسته بندی هدیه است و یک ایده ی خیلی عالی برای تزیین هدیه ی کسانی است که به آنها عشق می ورزید.

۷ ) استفاده از چسب و اکلیل

با استفاده از چسب دو طرفه و اکلیل همه ی چیزی که شما برای تغییرات بی حد و حصر در بسته بندی به آن نیاز دارید. در واقع، سخت است که خودتان را متوقف کنید و بیشتر تزئین نکنید.

بسته بندی هدیه خاص و متفاوت می تواند پیام سرشار از عشق و دوستی شما را بدون کلام به مخاطب شما برساند پس سعی نمایید تا جایی که می توانید خلاق باشید.( سیارک)

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید