رابطه علیرضا حقیقی و بی بی رکسا دختر مدل مشهور آمریکایی

در شبکه های اجتماعی خبری در حال دست به دست شدن است که در آن عنوان شده اســت که علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی کشورمان و باشگاه فوتبال اسکیلستونا سوئد با بی بی رکسا خواننده و مدل آمریکایی ...

در شبکه های اجتماعی خبری در حال دست به دست شدن است که در آن عنوان شده اســت که علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی کشورمان و باشگاه فوتبال اسکیلستونا سوئد با بی بی رکسا خواننده و مدل آمریکایی رابطه دارد. کاربران جدی شبکه های اجتماعی با توجه به لایک کردن عکسهای علیرضا حقیقی توسط بی بی رکسا حدس زدند که بین این دو آشنایی وجوددارد. این گمانه زنی وقتی تقویت شد که در عکس منتشر شده در صفحه اینستاگرام بی بی رکسا رد گلر تیم ملی در پشت سر این خواننده دیده شد…!!!

نکته جالب اینجاست که عکس بالا را این خواننده از شهر دبی امارت به اشتراک گذاشته است و عکس زیر هم که آخرین تصویر منتشر شده از علیرضا حقیقی در صفحه اینستاگرامش می‌باشد در برج خلیفه شهر دبی گرفته شده است و معلوم است که هردو در دوبی به سر میبرند.

صفحه اینستاگرام بی بی رکسا – 4٫1 میلیون فالوور دارد. از وقتی کاربران ایرانی متوجه دوستی بین این خواننده و علیرضا حقیقی شده اند، به صفحات دو طرف رفته و زیر عکسهای شان کامنت های عجیب‌وغریب می گذارند…

بی بی رکسا از خوانندگان و آهنگ نویسان آمریکایی است که در بروکلین نیویورک بدنیا آمد. او در تاریخ 30 اوت 1989 در شهر بروکلین نیویورک بدنیا آمد 28ساله مادر او اصالتا آلبانیایی بودو پدر وی زادۀ نیویورک بوده که در زمان کودکی پدر و مادر وی به مقدونیه مهاجرت کرده‌اند و پدر و مادر بی بی رکسا در تاریخ 1980 میلادی به ایالات متحده ایالات امریکا مهاجرت کردند.

مادر او اهگوستیوار در جمهوری مقدونی است. نام بلتا در واقع در کشور مقدونیه به معنای زنبور عسل است و بهمین دلیل نام مستعار او یعنی بیبی «bebe» از همان کلمه «bee» می آید. او از سن 8سالگی به موسیقی علاقه‌ مند شد ودر دوران دبیرستان در فیلم‌ های موزیکال شرکت می‌کرد.

او ترانه‌ هایش را در سبک پاپ و الکتروپاپ به اجرا درمی‌ آورد و از ترانه‌ های مشهور او می توان به من رو به خونه ببر «Take Me Home» – هی مامان «Hey Mama» – به خودم، خودم و من «Me, Myself& I» اشاره کرد. او حرفه خوانندگی‌ اش را در در گروه آمریکایی کارت‌ های سیاه «Black Cards» شروع کرد.

او یک موسیقی دان، نویسنده و خواننده موفق است که حرفه او اغلب در سرودن آهنگ‌ هایی در سبک پاپ و الکتروپاپ است و او زمان زیادی را در استودیوها صرف نوشتن آهنگ‌ها و خواندن آنها میکند. او اغلب اجراهایش را به سبک «Lead vocalist» به اجرا درمی‌آورد که این شیوره را نخستین بار در گروه «Black Cards» به اجرا درآورد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام