زنان کوتاه قد و جذاب هالیوودی

شاید بلند قد بودن زیبایی داشته باشد اما هستند کسانی که بدون داشتن قد بلند زیبا و حذاب هستند امروز به نوع دیگری به  زنان زیباروی هالیوودی نگاه می‌کنیم ما دراین پست قد آنها را مدنظر قرار داده ...

شاید بلند قد بودن زیبایی داشته باشد اما هستند کسانی که بدون داشتن قد بلند زیبا و حذاب هستند امروز به نوع دیگری به زنان زیباروی هالیوودی نگاه می‌کنیم ما دراین پست قد آنها را مدنظر قرار داده ایم و کوتاه قدترین ها را معرفی میکنیم. یکی از خصوصیت های تعیین کننده زیبایی داشتن بلند قد است. اما همه ی آدم ها پاهای کشیده و بلند ندارن مانند برخی از هنرمندان هالیوودی که علیرغم چهره زیبا و استعداد بی نظیرشون قد کوتاهی دارن.

 هیدن پنیتیر – 152 سانتیمتر

 هیدن پنیتیر یکی از برترین بازیگران و خواننده آمریکایی است که شاید به ندرت اندام وی را کامل و قدی در فیلم ها دیده باشید.

 ونسا هاجنز – ۱۵۴ سانتیمتر

 

 ونسا هاجنز خواننده و بازیگر آمریکایی به علت قد کوتاهی که دارد درکنار هر مردی ریزه و کوتاه تر دیده می‌شود و اکنون درکنار نامزدش آستین باتلر که قد او ۱۸۰ سانتیمتر است کوتاه تر از همیشه دیده می‌شود.

 کلی کلارکسون – ۱۶۰ سانتیمتر

 کلی کلارکسون به علت استعداد بی نظیری که در خوانندگی و موسیقی دارد زبانزد ناب و عام است. او باوجود قد کوتاهی که دارد با مدیر برنامه هایش که براندون بلک استاک اسم دارد و قدش از او خیلی بلندتر است ازدواج کرده است.

 آنا کندریک – ۱۵۴ سانتیمتر

 آنا کندریک در فیلم Pitch Perfect نشان داد که صدای بی نظیری دارد. اما این بازیگر و خواننده مشهور درست مانند کلارکسون بر اساس تعریفی که امروزه از زیبایی میشود به علت قد کوتاهی که دارد همه ی چی تمام نیست.

 آریانا گرانده – ۱۵۴ سانتیمتر 

 گرانده ۲۴ ساله است اما به علت چهره بچه گانه ای که دارد ۱۲ سال بیشتر نشان نمیدهد. شاید همه ی جا وی را با کفش پاشنه بلند دیده باشید چون این خواننده آمریکایی قد کوتاهی دارد.

 بیانسه – ۱۶۲ سانتیمتر 

 بیانسه یک هنرمند واقعی و ایده آل و پیروز است و تنها چیزی که برایش کوچک ترین اهمیتی ندارد قد نسبتا کوتاه اوست.

 لیدی گاگا – ۱۵۴ سانتیمتر 

 شاید در عکسهایی که از این هنرمند دیده باشید بنظر بلند قد بیاید اما در واقع لیدی گاگا با پوشیدن کفش های پاشنه بلند و لباسهای رنگارنگ بلند قد نشان داده میشود.این سوپر استار موسیقی پاپ ۱۵۴ سانتیمتر بیشتر قد ندارد.

 لیل کیم – ۱۵۰ سانتیمتر

 لیل کیم رپر، مدل و بازیگر آمریکایی در عکس هایش با ابهت دیده می‌شود و به سختی میتوان قد ۱۴۹ سانتیمتری وی را حدس زد.

 نیکول اسنوکی – ۱۴۲ سانتیمتر

 اسنوکی دراین لیست کوتاه ترین قد را دارد.

 کایلی مینوگ – ۱۵۲ سانتیمتر

 اکثر ستاره های زن پاپ قد کوتاهی دارند پس زیاد عجیب نیست که کایلی مینوگ هم نظیر آنان باشد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید