مردان کاریزماتیک جهان که مقاومت در برابر آنها بسیار سخت است

مردان خوش تیپ
مردان کاریزماتیک جهان که مقاومت در برابر آنها بسیار سخت است.
 
جهان مملو از انسانهای زیبا و خیره کننده ای است که دائماً در مجلات درباره آنها صحبت می شود و می نویسند. اما غالباً در مورد زیبایی زنان بیشتر مورد توجه قرار می گیرند ، کاملاً فراموش می کنند که علاوه بر آنها ، مردان خوش تیپ هم در جهان وجود دارند که از نظر زیبایی و کاریزما نسبت به زنان کم نمی آورند.
 

1. پرنس ویلیام

پرنس ویلیام
یکی از زیباترین مردان.  \ عکس
 
جوانی جذاب با لبخند خجالتی ، حتی در سنین پایین نیز مورد علاقه عموم مردم قرار گرفته است و حالا او نمونه بارز این است که یک آقا و مرد واقعی چگونه باید به نظر برسد. شاهزاده ویلیام دستاوردهای بسیاری دارد ، از جمله ارتش ، سفری به آفریقا و آمریکای جنوبی و همچنین بنیادهای خیریه ای که قبلاً مادر وی ، پرنسس دایانا از آنها حمایت می کرده است. در میان چیزهای دیگر ، او حامی مسئول Centpoint ، یک سازمان جوانان بی خانمان است و در Tusk Trust شرکت می کند ، برنامه ای که برای حفاظت از حیوانات وحشی آفریقا اختصاص داده شده است. و جای تعجب ندارد که او مقام اول افتخار را در این لیست کسب کند. از این گذشته  به جذابیت ، کاریزما و استقامت او را فقط می توان حسادت کرد.
پرنس ویلیام
او جهان را با لبخند خجالتی و کاریزما خود فتح کرد.  \ عکس
 

2. سلمان خان

سلمان خان
ستاره بالیوود  \ عکس
 
در مقام دوم سلمان خان بازیگر هندی قرار داشت که توانست با کاریزمای خود نه تنها بالیوود بلکه قلب زنان را در سراسر جهان فتح کند. خان با جذابیتهای فراگیر و بازوهای عضلانی خود ، محبوب در بین زنان است. و با وجود سن و سالش ، این مرد از لحاظ ظاهری عالی است و لبخند گرم او قادر به ذوب هر قلب و حتی سخت ترین قلب ها است.
سلمان خان
مرد خوش تیپ  \ عکس
 

3. نوا میلز

نوا میلز
پس از شروع کار خود در سال 2003 ، میلز به تعدادی از شرکت های مد ، از جمله مودلز زندگی مدلینگ را آغاز کرد. در سال 2004 میلز اولین نمایش خود را  برای مجموعه های پاییز گوچی و ایو سن لوران در میلان و پاریس انجام داد و همچنین برای Versace ، Michael Kors و البته Dolce & Gabbana تبدیل شد که در ابتدا با آنها قرارداد بست. سال 2005 در سال 2009 ، میلز در کمپین عطر Naked Dolce & Gabbana Anthology با چند مدل مشهور دیگر از جمله Claudia Schiffer ، Naomi Campbell و Tyson Ballou ظاهر شد.
 
مهمتر از آن ، میلز به یکی از مدل های لاکوست تبدیل شد و با شعار جدید "شیک غیر متعارف" در کمپین "ظاهر جدید" ایفای نقش کرد. این تبلیغ توسط مورت و مارکوس گرفته شده است و مدل هایی را نشان می دهد پیراهن های یقه دار لاکوست سفید ، که بیش از لباس شب فانتزی مشکی پوشیده شده است ، پوشیده اند. در سال 2011 و 2012 ، میلز در sitcom CBS 2 Broke Girls ظاهر شد و نقش رابی ، دوست پسر مکس را بازی کرد. او همچنین در فیلم تیلور سویفت در سال 2012 بازی کرد. و در سریال تلویزیونی درام The Enemy Within ، میلز قرار است بازی کند.
اما علی رغم محبوبیتش ، هنوز هم یکی از معتدل ترین و خجالتی ترین مردانی است که هنوز از شهرت خراب نشده است.
نوا میلز
فاتح قلب زنان.  \ عکس
 

4- گادفری گائو

گادفری گائو
او نه تنها در کشورش بلکه در خارج از کشور نیز به محبوبیت دست یافت.  \ عکس
 
تایوان کشوری است که بعید است از نظر ستاره های فیلم یا افراد فوق العاده زیبا توجه جدی را به خود جلب کند. با این حال ، این بدان معنی نیست که در این بخش از جهان هیچ مرد خوش تیپ وجود ندارد. گادفری گائو متعلق به این دسته است. گادفری در تایپه ، تایوان متولد شد. خانواده وی هنگامی که تنها نه سال داشت ، به ونکوور ، کانادا نقل مکان کردند و در آنجا بزرگ شد.
گائو در دانشگاه کاپیلانو در ونکوور تحصیل کرد ، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ، وی به تایوان بازگشت و قصد داشت یک بسکتبالیست حرفه ای شود ، اما او یک مدل شد و تعدادی اثر تبلیغاتی و عکس های مجله درست کرد که راه را برای اجرای وی باز کرد. یکی از محبوب ترین و مورد تحسین بسیاری از بازیگران ، گادفری گائو مدت هاست که به عنوان زیباترین شخصیت کشور خود و فراتر از آن شهرت داشته است.
گادفری گائو
ستاره تایوان.  \ عکس
 

5. جاستین ترودو

جاستین ترودو
خوش تیپ ترین مرد و نخست وزیر.  \ عکس
 
جاستین ترودو مردی است که صددرصد نیازی به معرفی ندارد. نخست وزیر کانادا احتمالاً زیبا ترین نخست وزیر تاکنون در این کشور است. جاستین سالهای ابتدایی خود را به عنوان پسر نخست وزیر معروف کانادا پیر ترودو گذراند. بعد از کالج ، قبل از ورود به سیاست ، چندین سال به عنوان معلم کار کرد. وی برای اولین بار در سال 2008 به پارلمان کانادا انتخاب شد و در سال 2013 ترودو رهبر حزب لیبرال شد. او و حزبش در سال 2015 ، هنگامی که تروودو دومین نخست وزیر جوان کشور شد ، یک پیروزی چشمگیر به دست آوردند. او در سرتاسر جهان نه تنها توسط زنان ، بلکه توسط مردان نیز مورد علاقه واقع می شود. با تشکر از ظاهر بسیار شیک و مراقبت زیادی که برای بخش های آسیب پذیر جامعه انجام داد ، او همچنان در سراسر جهان قلب ها را به سمت خود جلب می کند.
جاستین ترودو
و او عاشق جورابهای شیک است!  \ عکس
 

6. عمر برکان الغلا

عمر برکان الغلا
او خیلی خوش تیپ خوانده می شود.  \ عکس
 
عمر بورکان الجلا در سال 2013 پس از آنکه گزارش شد که وی به دلیل "بسیار خوش تیپ بودن" از عربستان اخراج شده ، بدنام شد. این حادثه در طول جشنواره فرهنگی جندریه در ریاض اتفاق افتاد که در آن عمر برکان الغلا به همراه دو مدل مرد دیگر در یک غرفه تبلیغاتی کار کردند. عمر برکان الغلا در مصاحبه ای در ژانویه سال 2015 گفت که چندین دختر جمع شده در این جشنواره از او و مدل های دیگر خواسته اند تا از با او عکس بگیرند ، که بعد از آن جمعیت اطرافشان زیاد شد. عمر برکان الغلا (عمر بورکان الجلا) با ابراز نگرانی از اینکه دختران جوان ساده لوح به سادگی عاشق یک پسر خوش تیپ می شوند.انتظامات مودبانه از او خواستند که جشنواره را ترک کند. بعداً ، نمایندگان امارات متحده عربی بیانیه ای صادر كردند و در آن توضيح دادند كه هرگز از بوركان و دو مدل دیگر خواسته نشده است كه كشور را ترك كنند.
عمر بورکان الجلا
او نه تنها جمعیت دختران را دیوانه كرد ، بلكه نگرانی پلیس را نیز در پی داشت.  \ عکس
 
آنها همچنین اظهار داشتند كه عمر بورکان الجلا در این مراسم رقص های نامفهومی را انجام داده است. این واقعه پس از توزیع عکس های عمر بورکان الغلا از طریق شبکه های اجتماعی به یکی از ویروسی ترین داستان های اینترنتی تبدیل شد و از وی دعوت شد تا در برنامه های مختلف تلویزیونی مصاحبه کند و در جلد های متعدد مجلات ظاهر شود ، که توسط مطبوعات بین المللی به عنوان "زیباترین مرد عرب در جهان "یا" خوش تیپ ترین مرد جهان " معرفی شد و جای تعجب نیست که بیش از یک میلیون مشترک در صفحه فیسبوک او وجود دارد.
 

7. برد پیت

برد پیت
سلبریتی برد پیت به حق یکی از خوش تیپ ترین مردان جهان به حساب می آید.  \ عکس 
 
برد پیت هر روز با ظاهرش و بازیگری عالی همه را مجذوب خود می کند. به لطف زیبایی غیرقابل توصیف، او در لیست زیباترین مردان جهان قرار می گیرد ، فقط تام کروز می تواند با او رقابت کند.
برد پیت
بازیگر هالیوود.  \ عکس
 

8. تام کروز

تام کروز
 تام کروز.  \ عکس
 
و این لیست توسط قلب بی نظیر تام کروز بسته می شود که علی رغم سنش ، هنوز تاثیر غیرقابل انکاری بر روی زنان می گذارد. فقط باید به لبخند اغواگرانه او نگاه کرد ، وقتی که بلافاصله بدون گفتار لبحند می زند، در چنین لحظه هایی بسیار خوش تیپ است.
تام کروز
او هنوز هم یکی از خوش تیپ ترین مردان جهان به حساب می آید.  \ عکس.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید