10 غذا که بهتر است در رستوران سفارش ندهید

سالاد

 

با رفتن به یک رستوران ، امیدواریم غذا های سفارش داده شده از منوی غذا ها بسیار خوشمزه باشد و مواد اولیه تهیه آنها از کیفیت بالایی برخوردار باشد. با این حال ، آرزوهای ما همیشه برآورده نمی شوند. sayarak.com می گوید از چه غذا هایی باید در رستوران اجتناب کنید تا یکبار دیگر خود را ناراحت نکنید.

 

سالاد با سس مایونز

سالاد با سس مایونز

سس مایونز غذا های مانده را پوشش می دهد.  / عکس


غالباً ، آشپزها به منظور پنهان كردن كمبود طراوت مواد ، سس مایونز را به ظرف اضافه می كنند. و از آنجا که بیشتر سالادها حاوی سبزیجات هستند ، این لحظه به ویژه مرتبط می شود. علاوه بر این ، سس مایونز خود محیط مساعدی برای رشد باکتری های بیماری زا است.

سفارش سالاد هایی که حداقل مقدار سس را داشته باشند بسیار ایمن است. همچنین در بعضی از رستوران ها می توانید از پیشخدمت بخواهید که سس مایونز را جداگانه بیاورد تا خودتان آن را به ظرف اضافه کنید. بنابراین قطعاً از کیفیت مواد موجود مطمئن خواهید بود.


غذای گیاهی

غذای گیاهی

غذای گیاهی را از نظر وجود مواد اضافی بررسی کنید.  / عکس


طبق یک نظرسنجی  از سرآشپزهای آمریکایی ، 15٪ از آشپزها غذا های گیاهی تهیه می کنند که کاملاً با آن مطابقت ندارد. بنابراین ، اگر برای شما مهم است که از منوی سفارش داده شده شما هیچ گوشتی موجود نباشد ، حتما ترکیب غذا را بررسی کنید و اصول خود را به پیشخدمت نیز یادآوری کنید. هنگامی که سفارش روی میز شما است ، نگاهی دقیق به مواد داخل بشقاب بیندازید: کاملاً ممکن است که آشپز مقداری بیکن یا ماهی قرار داده باشد ، زیرا بیشتر آشپزهای حرفه ای گیاهخواران را خیلی دوست ندارند.


سوشی با ماهی قزل آلا

سوشی با ماهی قزل آلا

در صورت عدم رعایت شرایط نگهداری ، ماهی قزل آلا ماهی خطرناکی است.  / عکس


سرآشپز هنک اسکرامپتون می گوید: طرفداران سوشی ماهی قزل آلا باید به چیز دیگری روی بیاورند. واقعیت این است که گونه های آب شیرین این ماهی محیط مساعدی برای انگل  است. سرآشپزهای حرفه ای از این موضوع آگاه هستند و بنابراین همیشه قبل از استفاده ماهی قزل آلا برای پخت و پز ، آن را منجمد می کنند. شایان ذکر است که تقریباً تمام ماهی های مخصوص سوشی و رول فرایند انجماد را طی می کنند ، اما با این وجود ، هنگام سفارش ، ارزش دارد که با گارسون بررسی کنید که ظرف از کدام محصول تهیه شده است - تازه یا از فریزر.


کاهو پیچ   

کاهو پیچ 

کاهو پیچ یک محیط ایده آل برای باکتری ها است.  / عکس


افرادی که با غذا های حرفه ای در ارتباط هستند هرگز وقتی به رستوران می آیند یک سالاد کاهو پیچ سفارش نمی دهند. فقط به نظر می رسد کاملاً بی ضرر است ، اما در واقع ، باکتری ها دوست دارند در حفره های مرطوب برگ های کاهو مستقر شوند. شستن کاهو پیچ بسیار دشوار است به طوری که دیگر محیط ایده آلی برای میکروارگانیسم های مضر نباشد ، بنابراین نباید خطر کنید و ظرفی را سفارش دهید که کاهو پیچ در آن وجود داشته باشد.


خوردن ماهی در ابتدای هفته

خوردن ماهی

سفارش ماهی در رستوران در روز شنبه ایده بدی است.  / عکس


اگر بازدید شما از رستوران شنبه یا یکشنبه بود ، از سفارش غذا های ماهی خودداری کنید. واقعیت این است که بیشتر موسسات در آستانه تعطیلات آخر هفته غذا های دریایی خریداری می کنند ، زیرا در روزهای تعطیل و بخصوص جمعه بیشترین بازدید کننده وجود دارد. ماهی تازه فقط سه روز می تواند بماند و فروشندگان معمولاً آخر هفته ها تعطیل هستند. بنابراین ، شما باید ماهی های بیات را بچشید ، یا از طعم یخ زده "لذت ببرید".


ظروف خارج از مفهوم رستوران

پیتزا

پیتزا در یک رستوران ایتالیایی خوشمزه خواهد بود ، اما در یک رستوران ژاپنی بعید است

 

اگر عاشق سوشی هستید و می خواهید یک غذای اصیل ژاپنی را امتحان کنید ، پس یک رستوران خوب ژاپنی برای شما مناسب است. اما سفارش دادن آنها در یک فروشگاه استیک یا کافه ای که خود را ایتالیایی نشان می دهد ارزش آن را ندارد. هیچ چیز تصفیه شده و واقعاً خوشمزه ای در آنجا برای شما سرو نمی شود.

یک نکته:همچنین سعی کنید از موسساتی با منوی بسیار گسترده ، که می توانید کوفته ، و پیتزا و ماهی در خمیر و سالاد با غذا های دریایی پیدا کنید ، خودداری کنید. همانطور که عمل نشان می دهد ، در چنین رستوران هایی ، آشپزی خیلی خوشمزه نیست ، زیرا آشپز مجبور می شود تعداد زیادی غذا را آماده کند.


استیک خوب

استیک

وقتی استیک کاملاً پخته شود ، پنهان کردن کیفیت پایین گوشت آسان است.  / عکس

 

طرفداران استیک  باید از طعم آن در خانه لذت ببرند ، زیرا فقط در آنجا می توانید نه تنها درجه پخت ، بلکه کیفیت گوشت را نیز کنترل کنید. در بسیاری از رستوران ها ، یک استیک سفارش داده شده توسط مهمان ها فرصتی عالی برای یک آشپز است که می تواند از شر یک تکه گوشت خیلی سخت یا کهنه که نمی خواهد آن را دور بریزد تا مبادا ضرر کند. هنگام پخته شدن ، مشتری به سختی متوجه تفاوت گوشت گاو تازه و مانده می شود.


غذای عجیب غریب

غذای عجیب و غریب

استیک کوسه.  / عکس 

 

اگر غذا های معمول دیگر به شما الهام نمی دهند و تمایل به امتحان یک چیز عجیب و غریب دارید ،  تا لحظه ای که در کشور دیگری قرار دارید این ولع را کنار بگذارید. استیک کوسه ، شاخک های اختاپوس و سایر غذا های عجیب و غریب موجود در فهرست غذا های رستوران ، اغلب از محصولاتی تهیه می شوند که در هایپرمارکت خریداری شده و توسط آشپزهای دلسوز آب می شوند. اما قیمت آن مانند قیمت هشت پا در صبح خواهد بود و در شب که قبلا روی میز شما بود. بهتر است خودتان چیز غیرمعمولی بپزید.

 

کارشناسان همچنین توصیه می کنند از صدف پرهیز کنید. این نرم تنان دمدمی مزاج بسیار دلچسب هستند و به شرایط خاص نگهداری احتیاج دارند که افسوس که همیشه در حین حمل و نقل و مستقیماً در خود رستوران مشاهده نمی شوند. اگر مسمومیت برنامه فوری شما نیست ، مزه صدف را برای روزی که در کنار دریا آرامش دارید ، بگذارید.

 

سوپ خامه ای

سوپ خامه ای

سوپ خامه قارچ.  / عکس


در بسیاری از رستوران ها منوی سوپ خامه وجود دارد. معمولاً اینها گزینه های پنیر ، کدو تنبل ، قارچ هستند. اگر بفهمید که سرآشپز ها در بعضی از موسسات از ... کنسانتره پودر خریداری شده در فروشگاه آن اطراف ، به عنوان ماده اصلی تهیه سوپ ، احتیاط بیشتری نسبت به این غذا ها می کنند. بسیار امن تر خواهد بود اگر از پیشخدمت بخواهید یک سوپ کلاسیک برای شما بیاورد: حداقل خواهید دید که از چه چیزی درست شده است.


ظرف روز

ظرف روز

در ظرف روز ، از محصولاتی استفاده می شود که تاریخ مصرف منقضی شده اند.  / عکس


اگر وقتی به یک رستوران می آیید ، غذای روز را در منو مشاهده می کنید ، آن را دور بزنید. بله ، قیمت احتمالاً جذاب خواهد بود ، اما کیفیت مواد اولیه موجود در آن جای سوال دارد. اینگونه ظروف معمولاً از محصولی تهیه می شود که در آستانه انقضا است و این بدان معناست که باید سریعتر مصرف شود. بهتر است از پیشخدمت بپرسید چه غذا هایی با محصولات محلی فصلی تهیه می شود و غذا های استاندارد را از فهرست تهیه کنید. به قول معروف ، فقط پنیر در تله موش رایگان است (و همچنین بسیار ارزان است).

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید