دختری با بیکینی قرمز امروز چگونه زندگی می کند

دختری با بیکینی قرمز
امروز "دختری با بیکینی قرمز" که بیش از 40 سال پیش با شنا از اتحاد جماهیر شوروی اتحادیه فرار کرد ، چگونه زندگی می کند

 

زمانی فرار لیلیانا بارونتسکایا (نام خانوادگی هنگام تولد) از اتحاد جماهیر شوروی سر و صدای زیادی در مطبوعات غربی ایجاد کرد. یک دانش آموخته 18 ساله از مدرسه حرفه ای اودسا ، که به عنوان پیشخدمت در کشتی تفریحی در بندر سیدنی خدمت می کرد ، فقط با یک بیکینی قرمز از پنجره کابین بیرون پرید ، از طریق خلیج سیدنی شنا کرد ( شنای پروانه ؟) و توانست  وضعیت پناهندگی در استرالیا را بدست آورد. سرنوشت بعد فراری ناامید ، که جهان او را لیلیانا گاسینسکایا می شناسد ، چگونه بود؟

 

فرار جسورانه دختری با بیکینی قرمز

دختری با بیکینی قرمز
لیلیانا گاسینسکایا.  / عکس


پس از فرار  با  شنا در آبهای خلیج سیدنی پر از کوسه ، لیلیانا در مورد اینکه چگونه از 14 سالگی آرزو داشته است از اتحاد جماهیر شوروی فرار کند ، نمی خواهد صف های بی پایان و بی حالی مداوم را تحمل کند ، صحبت کرد. او آرزو داشت که به عنوان یک بازیگر و مدل حرفه ای فعالیت کند ، اما فقط برای اینکه فرصتی برای کار در یک کشتی تفریحی بدست آورد ، وارد یک آموزشگاه حرفه ای حرفه ای شد.

وی پس از فارغ التحصیلی از کالج ، پیشخدمت کشتی تفریحی لئونید سوبینوف شد که در ژانویه 1979 در سیدنی متوقف شد. انتخاب لیلیانا به یک دلیل به استرالیا افتاد. به گفته وی ، روزی او یک ساحل خیره کننده استرالیایی را در تصویری در یک مجله زیبا دید و بلافاصله تصمیم گرفت که این بهترین مکان کره زمین است و مطمئنا در آنجا زندگی خواهد کرد.

 

دختری با بیکینی قرمز

لیلیانا گاسینسکایا.  / عکس


قبل از اینکه پا به ساحل خلیج سیدنی بگذارد ، این دختر دو بار سعی کرد کشتی را ترک کند ، ابتدا در ساحل Fremantle ، سپس در یک ایستگاه در ملبورن ، اما هر دو بار او ناموفق بود. او فقط در بندر سیدنی توانست  از طریق پنجره کشتی خارج شود و با یک لباس شنا (بیکینی قرمز) به ساحل شنا کند. او تقریباً 40 دقیقه شنا کرد ، کاملاً از این واقعیت غافل بود که کوسه ها در خلیج وجود دارد. ترس او را تحریک می کرد ، زیرا لیلیانا دقیقاً می دانست که اگر قبل از رسیدن به هدفش شناخته شود و نتواند درخواست کمک کند ، آرزوی او برای یک زندگی زیبا می تواند چه نتیجه ای به دنبال داشته باشد. او رویاهایش را می شمرد و فقط فکر می کرد که دیگر هیچ گوشت کنسروی و صف دیگری در زندگی اش وجود نخواهد داشت ، فقط کوکتل ، ساحل و آزادی است.

 

دختری با بیکینی قرمز

لیلیانا گاسینسکایا.  / عکس


پر از عزمی ناامیدکننده ، لیلیانا راهی ساحل شد و بلافاصله برای کمک خواستن به یک رهگذر که با سگش در ساحل پیاده روی می کرد متوسل شد. به زبان انگلیسی ناقص ، او توانست برای غریبه توضیح دهد که از کجا آمده و چرا به مشارکت او احتیاج دارد. روزنامه نگاران Daily Mirror بلافاصله دختر را تحت مراقبت خود گرفتند و موفق شدند قبل از رسیدن نمایندگان کنسولگری شوروی ، فراری را پنهان کنند.

 

رویای استرالیا

اولین پناهگاه فراری خانه گراهام فلچر عکاس Daily Mirror بود. خود عکاس ، اندکی پس از ظهور یک دختر زیبا از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی در سیدنی ، همسر و سه فرزند خود را برای مراقبت از او گذاشت. این دختر شجاع و ناامید بسیار متفاوت از همه زنانی بود که فلچر قبلاً آنها را می شناخت. او کاملا قلب او را به دست آورد و عکاس شروع به شرکت فعال در سرنوشت فراری کرد.

 

با این حال ، همدردی بسیاری از مردم با لیلیانا بود. او فقط دو روز پس از ورود به ساحل به راحتی پناهنده شد. و این علی رغم این واقعیت است که استرالیا حتی به قربانیان درگیری های نظامی و پیش از آنکه لیلیانا معمولاً فراریان را از کشتی های تفریحی اخراج کند ، به ندرت سرپناه فراهم می کرد. اما تصویر دختری با بیکینی قرمز بسیار جذاب بود که نمی توانست از آن استفاده نکند.

 

دختری با بیکینی قرمز

 

و لیلیانا در واقع تمام تلاش خود را کرد: او هرگز حاضر به عکسبرداری با بیکینی نشد ، سخاوتمندانه مصاحبه کرد و برای مدتی یک ستاره واقعی بود ، هر مجله ای سعی در گرفتن عکسهای "دختری با بیکینی قرمز" داشت. در استرالیا ، این دختر واقعاً وارد مدرسه مدل شد ، بعدا رقصید ، در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد ، به عنوان دی جی کار کرد و حتی یک بار به عنوان بازیگر در صفحه نمایش ظاهر شد. اما به وضوح پول کافی برای نوع زندگی خود که روزی آرزو داشت بدست نیاورد. اما برای یک عکسبرداری در نسخه Penthouse ، لیلیانا مبلغ بسیار مناسبی 15 هزار دلار دریافت کرد.

 

دختری با بیکینی قرمز

لیلیانا گاسینسکایا.  / عکس


در سال 1984 ، لیلیانا گاسینسکایا با تاجر استرالیایی ایان هیسون ازدواج کرد. "دختری با بیکینی قرمز" ناپدید شد و یک همسر و مادر محترم جایگزین او شدند. با این حال ، ازدواج با هایسون تنها شش سال به طول انجامید ، پس از آن لیلیانا و فرزندانش استرالیای مورد نظر را ترک کردند و در انگلیس اقامت گزیدند ، جایی که او امروز زندگی می کند.

 

دختری با بیکینی قرمز

لیلیانا گاسینسکایا با کودکان.  / عکس


امروز لیلیانا گاسینسکایا، معروف به دختری با بیکینی قرمز 60 ساله است ، او سبک زندگی نسبتاً بسته ای را دنبال می کند و از هر طریق ممکن از تبلیغات جلوگیری می کند. رسانه های خارجی نوشتند که او مادر چند فرزند است و نمی خواهد گذشته پر تلاطم خود را به یاد بیاورد. به هر حال ، او به هدف خود رسید و بخشی از جهان غرب شد ، که از کودکی برای او بسیار جذاب تر از واقعیت شوروی بود.

 

شهروند شوروی در واقع فرصت ترک قانونی وطن خود را نداشت. یکی از گزینه ها ازدواج با یک خارجی بود و از آنجا که مهاجرت تا آنجا که ممکن بود محدود بود ، مسیر خانوادگی به آن شخص سفارش شد. بنابراین ، کسانی که مایل به خروج از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی شوروی بودند مجبور شدند اقدامات شدید را انجام دهند و در مورد کل برنامه های غیرقانونی جدایی از میهن خود فکر کنند. تاریخ مأیوس ترین فراریانی را ثبت کرده است که هواپیماها را به خاطر خارج از کشور ربوده ، خود را با دوز بالایی از داروها مسموم کرده و خود را از لنج ها به اقیانوس آزاد انداختند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید