فوت و فن های کاربردی لباس پوشیدن برای خانم های سایز بزرگ

آشنایی با بهترین فوت و فن های کاربردی لباس پوشیدن برای خانم های بزرگ سایز برای داشتن پوششی مناسب و راحت، برای انتخاب لباس خانم های بزرگ سایز از این نکات کلیدی و فوت و فن های کاربردی استفاده کنید اکثر لباس فروشی ها سایز های محدودی دارند یا لباس هایی دارند که درست با برجستگی های تن یک خانم بزرگ سایز همخوانی ندارد.

انتخاب لباس خانم های بزرگ سایز همواره یکی از دشوارترین کارهاست. اکثر لباس فروشی ها سایز های محدودی دارند یا لباس هایی دارند که درست با برجستگی های تن یک خانم بزرگ سایز همخوانی ندارد.

همچنین انتخاب لباسی که توده ی بدنی شخص را زیبا کند نیاز به تجربه و علم دارد. در اینجا چند نکته ی کلیدی برای انتخاب لباس خانم های بزرگ سایز مطرح می کنیم :

  •  قسمتی از بدنتان که دوستش دارید را بیشتر نمایش بدهید

هرکسی با هر سایزی، جایی در بدنش دارد که دوستش دارد و می خواهد آن را بیشتر نشان بدهد. اگر کمرتان را دوست دارید، آن را با یک کمربند پهن ملموس تر کنید. اگر از پاهایتان راضی هستید، از دامن های گلدار یا طرحدار استفاده کنید. اگر دستهایی زیبا دارید، بلوزهای بی آستین بپوشید. لباس خانم های بزرگ سایز حتما نباید همه جای بدنشان را بپوشاند. گاهی در انتخاب لباس خانم های بزرگ سایز برای پنهان کردن جایی که دوستش نداریم، جای دیگری را برجسته می کنیم.

  • برای داشتن انتخاب های بیشتر، خرید آنلاین را فراموش نکنید

شاید بیشتر لباس فروشی های در سطح شهر، فقط لباس هایی با سایز های کوچک و متوسط داشته باشند. برای گسترده کردن انتخاب های خود به لباس فروشی های آنلاین رجوع کنید. بعضی از برندهای معتبر و سایت های معروف بخشی مجزا  برای لباس خانم های بزرگ سایز دارند.

  • لباس های زیرین را جدی بگیرید

نکته ای کلیدی در بهتر به نظر رسیدن لباس خانم های بزرگ سایز وجود دارد. برای داشتن حالتی صاف و دور از بیرون زدگی ها، به لباس های پایه و زیر خیلی توجه کنید. برای صاف و کمی جمع و جور کردن بدن، انتخاب های زیادی از جمله گن های فاق بلند جمع کننده یا تاپ های صاف کننده ی شکم وجود دارد.

لازم نیست حتما از گن های خیلی تنگ و ناراحت استفاده کنید. لباس های خیلی تنگ حتی ممکن است برای بدن مضر هم باشند.

علاوه براین جالب است بدانید که ۸۰ درصد خانم ها سینه بندهایی با سایز نامناسب می پوشند و هر چه سایز بالاتر می رود احتمال این اشتباهات هم بیشتر است. بنابراین از یک مغازه دار وارد یا از سایت ها برای سایز مناسب سینه بند کمک بگیرید.

  • دقیقا اندازه نیست؟ آن را پیش خیاط ببرید

پیدا کردن لباس خانم های بزرگ سایز اصلا کار آسانی نیست. اگر لباسی پیدا کردید که مثلا در قسمت باسن عالی ایستاده و در قسمت کمر گشاد است، آن را هر چه سریعتر پیش یک خیاط ببرید. دستکاری کردن لباس ها متناسب با قوس های بدنتان یکی از راه های هوشمندانه برای جلوه دادن به لباس های معمولی است.

  • از طرح ها و الگوها نترسید

این که شما بزرگ سایز هستید یا اضافه وزن دارید اصلا به این معنا نیست که باید همیشه لباس های سیاه بپوشید. از طرح و رنگ لذت ببرید. شما می توانید با دقت در انتخاب طرح ها، هر جوری که دوست دارید آن ها را تن کنید. طرح و نقش های گلدار، خالدار یا راه راه انتخاب های جالبی برای لباس خانم های بزرگ سایز هستند. سعی کنید خال های لباس شما کوچک باشد و راه ها در جهت عمودی باشد. به محلی از بدنتان که دارید آن را با یک طرح برجسته می پوشانید توجه کنید. چرا که این طرح ها توجه را به آن قسمت بدن جلب می کند.

  • از بلاگرها و آدم های خوشتیپ سایز بزرگ دیگر ایده بگیرید

اینترنت پر از ایده های جالب و زیبا برای لباس خانم های بزرگ سایز است که توسط بلاگر های معروف و خوشپوش معرفی می شوند. در شبکه های اجتماعی دنبال مدل هایی بگردید که دوستشان دارید. چه توده ی بدنی شما سیب شکل است چه ساعت شنی، چه لباس های خیلی مجلسی دوست دارید و چه بیشتر طرفدار لباس های روزمره و راحت هستید، می توانید کسی یا مدلی متناسب با بدن و سلیقه ی خودتان پیدا کنید و الگو بگیرید.

  • جرئت پوشیدن همه چیز را داشته باشید

قانون ها و باید و نباید های سفت و سخت در مورد لباس خانم های بزرگ سایز را دور بریزید. این که چون کسی بدنی بزرگ یا چاق دارد نباید بعضی لباس ها را تن کند کلیشه ای مسخره است. هر خانم تپلی می تواند هر مدل لباس، از مایو های دوتکه گرفته تا تاپ های کوتاه، کت های کمر کرستی و لباس های سرهمی را بپوشد. تنها باید سایز و برش درست برای برجستگی های بدنش را پیدا کند. سعی کنید علاوه بر ایده گرفتن از اینترنت، خودتان هم مدل های مختلف لباس را پرو کنید.

و آخرین و مهم ترین نکته اینکه :

  • تنها و تنها لباس هایی را بپوشید که خودتان در آن ها احساس خوشحالی کنید.

توجه در انتخاب لباس خانم های بزرگ سایز نباید به این معنی باشد که شما باید مدل یا رنگی که دوست ندارید را تن کنید.

این بدن شماست و هر شکل و سایزی که داشته باشد، باید آن را دوست داشته باشید، چرا که احساس خوب شما در مورد خودتان اولین و مهم ترین چیزی است که آن را زیبا نشان خواهد داد. با خودتان مهربان باشید، زیبایی های بدنتان را پیدا کنید و خجالت را کنار بگذارید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید