نکاتی برای پوشیدن لباس های تک رنگ

کاتی برای پوشیدن لباس های تک رنگ برای شیکپوش بودن آشنایی مرحله به مرحله ست کردن لباس های مونوکروم زنانه، آموزش پوشیدن لباس های تک رنگ زنانه در فصول مختلف سال

به نظر بسیاری از افراد، لباس های تک رنگ یا مونوکروم کسل کننده می رسد، اما همیشه اینطور نیست. شاید یکی از دلایلی که بسیاری از افراد دوست ندارند از سر تا پا لباس های تک رنگ بپوشند بخاطر اینست که به نظر این کار زیاده روی بوده و آنها را از عادی بودن خارج می کند. اما اگر فکر می کنید می توانید یک فرصت به این استایل بدهید و دوست دارید به صورت تک رنگ یا مونوکروم لباس بپوشید از این ایده ها استفاده کنید.(سیارک)

۱ ) لباس های تک رنگ ارتشی زنانه

با انتخاب رنگی مردانه برای یک لباس زنانه می توانید کاری کنید تکرنگ بودن لباس، جذاب تر از قبل به نظر برسد. این کار به شما قدرت بیشتری می دهد و با اعتماد به نفس تر به نظر می رسید. وقتی دو جنس را با هم ترکیب کنید دیگر تکرنگ بودن انقدر به چشم نخواهد آمد که کسل کننده یا شلوغ به نظر برسد.(سیارک)

۲ ) لباس های طرح دار

اگر سر تا پا تک رنگ بودن شما را می ترساند می توانید کمی طرح به آن اضافه کنید. این لباس ها را در رنگی چشمگیر انتخاب کنید تا بدرخشد. اگر می خواهید محتاطانه تر عمل کنید، فقط از طرح های سیاه و سفید استفاده کنید.

۳ ) بنفش

رنگ بنفش برای لباس های تک رنگ شاید بیشتر مناسب فصل زمستان باشد. این رنگ دخترانه، شما را شیک و جذاب نشان میدهد. نگران این نباشید که در این رنگ زیاده از حد ساده به نظر برسید یا چهره تان کسل کننده شود ، رنگ بنفش رنگ مناسبی برای لباس های مونوکروم است.

۴ ) پارچه های یک رنگ با جنسهای مختلف

یکی از بهترین روش ها برای اینکه تک رنگ لباس بپوشید این است که تکه های مختلف لباس را از جنس های مختلف ولی از یک رنگ انتخاب کنید. این کار باعث می شود جذابیت لباس ها بیشتر شود و چشم از دیدن یک رنگ و یک طرح خسته نشود.

۵ ) آبی لاجوردی

افراد کمی پیدا می شوند که جرات این را داشته باشند که چنین رنگی را آن هم از سر تا پا امتحان کنند. اگر هنوز تردید دارید که این رنگ می تواند انتخاب خوبی برای تکرنگ لباس پوشیدن باشد ، یکبار این رنگ را در یک برنامه کم اهمیت امتحان کنید. مطمئنا این انتخاب تکرار می شود.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید