چگونه آرمینه ، مدل گوچی با ظاهری غیرمعمول دنیای مد را فتح کرد

آرمینه مدل جدید برند گوچی
چگونه مدل ارمنی Armine  ، مدل گوچی ، دنیای مد را فتح کرد و چرا باعث موجی از نفرت در اینترنت بر علیه خودش شد؟

 

پاییز گذشته ، یک مدل ارمنی با ظاهری غیرمعمول ، آرمینه هاراتوریان ، در یکی از نمایش های مد لباس مجموعه بهار و تابستان برند گوچی ظاهر شد. بعد از اولین نمایش قدرتمند(دقیقاً اولی ، زیرا آرمینه قبلاً هرگز در فشن و مد لباس شرکت نکرده بود) برجسته ترین خانه های مد ابراز تمایل به همکاری با او کردند. اما با این حال ، او به خانه خود بازگشت ، این ستاره تازه معرفی شده با چنان موجی از نفرت زیر عنوان مدل زشت گوچی روبرو شد که وی به طور جدی به فکر کنار گذاشتن فتح صنعت مد بود. علاوه بر این ، به گفته وی ، او چنان برداشت کرده بود که ظاهرش برای مدل گوچی جذاب نیست. آرمینه چه اشکالی را تبدیل شدن به یکی از مدل های گوچی دارد؟


سرنوشت یک دختر معمولی به عنوان یکی از مدل های مارک گوچی

آرمینه مدل جدید برند گوچی

به نظر می رسد که آرمینه مدل مارک گوچی هیچ تفاوتی با میلیون ها دختر دیگر ندارد

 

با این حال ، اگرچه در رویاهای دست نیافتنی خود ، آرمینه هاراتوریان خود را به عنوان ملکه در دنیای فشن در نظر داشت ، اما جرات نمی کرد که به طور جدی وارد تجارت مدل سازی شود. وی 24 سال پیش در ایروان متولد شد. و به گفته خودش ، او خود را در آینده به عنوان یک هنرمند می دید و خواب بازیگری را در برخی فیلم های تاریخی می دید. با این وجود ، این دختر تصمیم گرفت از خاچاتور عزیزیان ، یک هنرمند مشهور در ارمنستان ، پیروی کند و یک تصویرگر و طراح گرافیک شود.


با این حال ، این تنها سرگرمی آرمینه نیست. در کودکی پسری را دوست داشت که کارتون "مولان" را نیز دوست داشت. این رابطه از بین رفت ، اما عشق به فرهنگ آسیایی باقی ماند: آرمینه هاراتوریان به زبان کره ای تحصیل کرده و به این زبان آهنگ می شنود.با این حال ، نادرست است که بگوییم این دختر هیچ ارتباطی با تجارت مدلینگ ندارد. او با چندین مارک همکاری داشت ، اما از او برای شرکت در نمایش ها  دعوت نشده بود.

 

جلسه سرنوشت ساز برای آرمینه ، مدل جدید گوچی

آرمینه مدل جدید برند گوچی

 آرمینه هاراتوریان در نمایش گوچی در میلان

 

همه چیز در یک لحظه تغییر کرد. این دختر برای کنسرت گروه مورد علاقه خود به برلین رفت و در طی یک پیاده روی یک نماینده از خانه مدل گوچی به او نزدیک شد ، از او خواست که از او عکس بگیرد و از آرمینه چندین عکس گرفت و شاید بتوان گفت یک که او حتی از این  فرصت برای مطرح کردن مدل شدن در گوچی استفاده نکرد. او حتی جرات رویاپردازی در باره مدل شدن در چنین مارک مشهوری را نکرد که بخواهد با او همکاری کند.

 

اما یک ماه بعد ، همان شخص با او تماس گرفت و پیشنهاد حضور در برند گوچی  را به عنوان مدل جدید گوچی به آرمینه داد. و داستان سیندرلا نه تنها در یک افسانه بلکه در زندگی واقعی نیز تکرار شد: از این گذشته ، در ماه سپتامبر ، آرمینه در میلان نمایش داده شد و این ظاهر او بود که چشمگیر ترین شد: منتقدین ظاهر عجیب و طبیعی بودن او را تحسین می کردند.

 

اما پس از این طوفان ، اوقات سختی فرا رسید. به محض بازگشت به خانه ، آرمینه مدل گوچی با چنان موجی از نفرت در اینترنت روبرو شد که حتی به فکر کنار گذاشتن همه چیز و زندگی مانند گذشته بود. شهروندان شروع به آزار و اذیت آرمینه برای ظاهر غیراستاندارد او کردند ، نه اینکه از اظهارات خجالت بکشند و همه هنجارهای اخلاقی را نادیده بگیرند. در همین حال ، آرمینه یکی از مدل های گوچی با خواندن جریان بی پایان از نظرات منفی ، که بی ضرر ترین آنها این بود که او زشت است ، تمام روز گریه کرد. او نمی توانست درک کند که آیا واقعاً آنقدر وحشتناک است . با این حال ، با گذشت زمان ، دختر متوجه شد که نباید به نظرات منفی توجه شود و با جمع کردن تمام اراده خود  ، ارمینه هارطونیان مدل زشت گوچی به تسخیر دنیای مد پرداخت.

 

آرمینه مدل جدید برند گوچی

 آرمینه هاراتوریان مدل گوچی در نمایش دالود در زورجیا

 

چند هفته بعد ، مدل با ظاهری غیراستاندارد برای افتتاح نمایشگاه برند Dalood به جورجیا دعوت شد. این شرکت حتی پیشنهاد داد که هزینه پرواز را بپردازد تا دختر بتواند نماینده آنها باشد.و آرمینه دوباره علی رغم اینکه تجربه کمی در تجارت مدلینگ داشت ، اما در کنار همکاران باتجربه کار کرد. علاوه بر این ، حتی پس از نمایش ، همه توجه  هابه او جلب شد: با او مصاحبه شد ، از او خواسته شد تا عکس های مشترک بگیرد. علاوه بر این ، نه تنها هواداران معمولی ، بلکه همچنین صنعتگران صنعت مد می خواستند با او عکس بگیرند.

 

این دختر با لبخندی به یاد می آورد که چگونه یکی از کارمندان به اتاق هتلش زنگ زد و به زبان ارمنی گفت که از او حمایت می کند. هنگام خروج از هتل ، تقریباً همه کارکنان او را همراهی کردند و راننده تاکسی گرجی حتی از گرفتن کرایه امتناع کرد.

 

زندگی آرمینه مدل گوچی بعد از موفقیت

  آرمینه مدل جدید برند گوچی

آرمینه مدل گوچی در لیست TOP-100

در بهار امسال خبر خوب دیگری آمد - آرمینه در لیست صد  زیبای جهان قرار گرفت. باید بگوییم که این خبر موج جدیدی از نارضایتی در بین منتقدان را به وجود آورد: آرمینه به نظر آنها به هیچ وجه شایسته این عنوان افتخاری نیست. قابل توجه است كه دقیقاً كسانی كه در برابر زیبایی طبیعی ایستاده اند و مواق عمل جراحی پلاستیک و سایر مداخلات در ظاهر طبیعی هستند از مخالفان آرمینه بودند.

 

آرمینه مدل جدید برند گوچی

 آرمینه هاراتوریان یکی از مدل های گوچی اذعان می کند که وی قصد دارد تا تجارت مدلینگ را تسخیر کند.

 

همین دختر که سر و صدای زیادی در جهان به پا کرد ، اعلام می کند که می خواهد حرفه ی مدلینگ خود را ادامه دهد. اما به گفته وی ، گاهی اوقات وقتی در خیابان شناخته می شود شرمنده می شود. بعضی اوقات او می خواهد به زمانی برگردد که با آرامش بتواند در خیابانها قدم بزند و بدون ترس از شناخته شدن به کار خود بپردازد . 

 

24021370.jpg

عکس جدید مدل گوچی

ارمینه هارطونیان با سر و صدا در اروپا ، اکنون قلب طراحان محلی را جلب کرده است. این دختر اخیراً در یک کمپین مینیمالیستی برای The Muse Fashion ، یک برند لباس ارمنی شرکت کرده است.

یک زمینه خوب ، لباس های زنانه و زیبایی ارمنی سه مولفه موفقیت در عکس های تبلیغاتی جدید از موزه مد است. چهره اصلی این برند در این فصل آرمین هاروتیونیان معروف است که به لطف شرکت در نمایش بهار و تابستان 2020 مدل مارک گوچی شهرت جهانی پیدا کرد.

 

111.jpg

عکس جدید مدل گوچی

 

اکنون این برند فقط هفت تصویر با دو ظاهر متفاوت منتشر کرده است. اولین لباس زنانه به رنگ اسطوخودوس پاستلی است که با دستکش و کلاه تکمیل می شود. یک جایگزین عالی برای لباس های کرکی برای شرکت در جشن های مختلف. ابتدا انتخاب کت و شلوار به شما کمک می کند تا از بقیه برجسته تر شوید. ثانیا ، این لباس کاملاً مدرن به نظر می رسد. علاوه بر این برای پاییز  دستکش و کلاه از لوازم ضروری هستند.

 

55555555555.jpg

عکس جدید ارمینه هارطونیان یکی از  مدل های گوچی 

 

لباس دوم بیشتر مناسب پاییز ارمنی و اوایل زمستان است. Muse Fashion لباسی با آستین های پف دار و کمربند چرمی به سبک Loewe ارائه می دهد. برای لباس های بیرونی ، مارک انتخاب بارانی چرمی آجری رنگ را ارائه می دهد. این سبک استیم پانک برای بسیاری از فصول سال است که از Catwalks جهان خارج نشده است.

یادآوری می کنیم که برند Muse Fashion در سال 2015 تاسیس شد. اصلی ترین فرد برند ، مانه خاچاتریان است . فلسفه اصلی The Muse Fashion این است: ایجاد کنید تا الهام بگیرید. علاوه بر آرمینه ، لباس های خانه مد نیز توسط کورتنی کارداشیان که در اکتبر 2019 به ارمنستان سفر کرد ، امتحان شد.

 

Untitled.jpg

عکس جدید ارمینه هارطونیان  یکی از مدل های مارک گوچی

666666666666.jpg

 حساب اینستاگرام آرمینه هاروتونیان deararmine

به نظر می رسد زیبایی غیر معمول یک زن ارمنی ایتالیایی ها را بسیار الهام می بخشد. در ابتدا ، او در نمایشگاه گوچی مدل زشت گوچی نامیده شد و اکنون برای یک برند معتبر مدل است .مدل ارمنی آرمینه هاروتونیان که سال گذشته پس از شرکت در نمایش مد برند افسانه ای گوچی مشهور شد ، در مجله معتبر ایتالیایی Grazia ظاهر شد.این دختر در حساب اینستاگرام خود یکی از تصاویر این عکس را منتشر کرده است.

 

77777777777.jpg

پیش از این ، این مدل در کشور خود با انتقادات تندی روبرو بود. متنفرها به دلیل ویژگیهای غیرمعمول چهره او به خود اجازه اظهارات توهین آمیز در مورد دختر را دادند. علی رغم این ، آرمینه همچنان در دنیای مد و لباس صعود می کند ، و با لبخند به انتقاد واکنش نشان می دهد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Barbi 117 :

    مدل گوچی هنگامی که برای اولین بار در یکی از نمایش های معروف مد شرکت کرد ، در کانون انتقادات قرار داشت. ظاهر او در وطنش نیز مورد انتقاد قرار گرفت. در پاسخ به نظرات منفی در آدرس خود در مصاحبه با روزنامه La Repubblica ، ارمینه هارطونیان یکی از مدل های گوچی گفت: "مردم از هر چیز متفاوت می ترسند. روش های مختلفی برای زیبا بودن وجود دارد. " ارمینه هارطونیان خاطرنشان کرد که این اولین بار نیست که در مورد ظاهر خود نظرات منفی دریافت می کند ، اما قصد دارد آنها را نادیده بگیرد. "بهتر است متفاوت از تأمین نیازهای دیگران باشد ، حتی اگر برای همه مورد قبول نباشد. توصیه من این است که بر خود تمرکز کنید ، بر روی اینکه کی هستید ، به آنچه واقعاً دوست دارید ، بپردازید. "

    1400/4/13 10:44
  • Barbi 117 :

    ظاهر "غیرمتعارف" مدل ارمنی گوچی - آرمینه هاراتوریان - باعث اختلافات سراسری در ایتالیا بر سر استانداردهای زیبایی و روند مد شد. سرویس ارمنی صدای آمریکا با اشاره به مجله فوربس در این باره می نویسد . علی رغم این واقعیت که مدل ارمنی 23 ساله چندین بار در نمایش های گوچی به عنوان مدل گوچی ظاهر شده است ، قرار گرفتن او در لیست 100 مدل جنسی و زیبا زنان گوچی باعث توجه غیرمنتظره او شده است. ارمینه هارطونیان در نمایش های گوچی در حال حاضر "چهره ای آشنا" به عنوان مدل گوچی است. با این وجود ، طبق گفته فوربس ، در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ایتالیا موجی از انتقادات نسبت به ظاهر "غیرمعمول" او وجود داشت. مفسران با انتقاد از ظاهر او ، این سوال را مطرح کردند که آیا این دختر می تواند یک مدل و به عنوان یکی از مدل های مارک گوچی باشد؟

    1400/4/13 10:49
  • Barbi 117 :

    شکل ظاهری مدل ارمنی به یکی از مباحث مورد بحث در میان کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و رسانه های ارمنستان درباره طبیعی بودن آرمینه هاراتوریان صحبت می کنند و او را زیبا می نامند و آینده بزرگی را برای دختر در دنیای مد پیش بینی می کنند.

    1400/4/13 16:19
  • Barbi 117 :

    جاناتان باززی ، نویسنده ایتالیایی ، در تلاش برای توضیح این سیر تحول استانداردهای زیبایی در صنعت مد و لباس ، به اینستاگرام رفت. او می نویسد ، "امروزه مدل ها اغلب" زیبا "نیستند ، دنیای مد زبانی دارد که زبان آن 20 ، 30 سال پیش نیست. شخصیت ها و چهره ها براساس معنا و جو دلخواه کارگردان خلاق انتخاب می شوند ، دیگر آنها تجسم تخیلات اروتیک مخاطب نیستند. "

    1400/4/13 17:00
  • Barbi 117 :

    حتی کسانی که به "ذهن باز" خود افتخار می کنند ، از آرمینه مدل مارک گوچی به عنوان زیبایی "غیر متعارف" تعریف می کنند بخشی از این مشکل هستند. برچسب گذاری ارمینه هارطونیان به عنوان یک استثنا ، تقویت استانداردهای زیبایی محدود و محدود است. ممکن است صنعت مد در حال ایجاد راهی برای درک جدید ، فراگیر و متنوع از زیبایی (چه به دلایل تجاری باشد یا نه) باشد اما ایتالیا هنوز برای آن آماده نیست.

    1400/4/13 17:03
  • Barbi 117 :

    آرمینه نه تنها یک مدل ، بلکه یک هنرمند نیز هست. پدربزرگ او خاچاتور عزیزیان در خانواده ای هنری در پایتخت ارمنستان در ایروان به دنیا آمد ، یکی از مشهورترین هنرمندان زنده ارمنستان است. با این حال ، آرمینه به جای نقاشی ، تصویرگر و طراح گرافیک است. همچنین بسیار جالب است که توجه داشته باشید ، اگرچه مادر او پزشک است ، او همچنین در نمایشگاه ها شرکت می کند. در حقیقت ، او آنقدر حمایت می کند که وقتی آرمینه خودش تصمیم می گرفت بین پزشکی و هنر تصمیم بگیرد ، به دخترش گفت که سمت خلاقیت خود را دنبال کند.

    1400/4/13 17:06
  • Barbi 117 :

    در مورد تجربه خود از گوچی ، آرمینه مدل گوچی می گوید: "این مانند یک واقعیت رویایی بود ، که به اندازه کافی جالب ، من حتی فکرش را هم نکرده ام. همه چیز به غیر منتظره ترین شکل و در غیر منتظره ترین مکانی که می توان تصور کرد ، اتفاق افتاد. من برای کنسرت گروه مورد علاقه خود در برلین بودم و یک روز صبح ، هنگام گشت و گذار در شهر ، یک طلایه دار مد به من نزدیک شد ، که خواست عکس من را بگیرد و با من تبادل تماس کند. یک ماه بعد ، همان شخص به من اطلاع داد که عکس من برای گوچی ارسال شده است و آنها می خواهند من را برای انتخاب در نمایش خود بین مدل ها ببینند. " راستش ، احساساتم دوگانه بود ، چون هم خوشحال شدم و هم به نوعی گیج شدم. باورم نمی شد که قرار باشد به بخشی از برندی تبدیل شوم که از زمانی که آلساندرو میشله به عنوان مدیر خلاق گوچی منصوب شد ، خیلی دوستش دارم.

    1400/4/13 17:11

بیشتر بخوانید