افراد مشهوری که از فقر به قله های موفقیت رسیدند بخش اول

در

داستان زندگی افرادی که به واسطه کار و تلاش بی وقفه، توانسته اند خود را از فقر و تنگدستی نجات داده و شرایط خوبی برای زندگی خود به ارمغان آورند، همیشه الهام بخش بوده است و این مسئله می تواند برای رؤیا پردازانی که زندگی چندان خوبی را تجربه نمی کنند، بدل به امیدواری ای شود و به آن ها یادآور شود که تلاش و کوشش، امیدواری ، داشتن دیدی مثبت نسبت به آینده و کار بی وقفه، صرف نظر از این که شرایط زندگی فرد چگونه باشد و تا چه اندازه شرایط دشواری را تحمل کند، هر رؤیایی را برای او قابل دسترس خواهد کرد.

 

در میان افراد مشهور که در حال حاضر، غالبا در حوزه های مربوط به سرگرمی، در آمریکا فعالیت می کنند، کم نیست اند افراد مشهوری که زندگی سختی می گیرند و کسانی که خود را از فقر و تنگدستی نجات داده و قله های موفقیت را یک به یک فتح کرده اند. در این مقاله قصد داریم شما را  زندگینامه افراد موفق که زندگی سختی گرفتن  و با این افراد مشهور آشنا کنیم و این که چگونه توانستند بر فقر و تنگدستی خود چیره شده و خود را به جایگاه امروزی شان برسانند. با سیارک همراه باشید.

 

شان کامز

 

شان دیدی کامز یکی از  افراد فقیری که مشهور شدن  .بنا به آخرین اطلاعاتی که از در آمد های سال اخیر افراد مشهور در آمریکا در دست داریم، هیچ یک از این افراد مشهور، قادر نبوده است به اندازه شان دیدی کامز در آمد داشته باشد. فعالیت اصلی شان، خوانندگی در سبک هیپ هاپ و رپ  است و علاوه بر این، فعالیت هایی در زمینه مدل های لباس و نیز در مطبوعات دارد؛ مجموع درآمدی که شان در سال 2017 به نام خود ثبت کرد، بالغ بر صد و سی میلیون دلار است. مجموع درآمد شان در حال حاضر به چیزی حدود هشتصد و بیست میلیون دلار می رسد و چیزی نمانده است تا به باشگاه میلیارد دلاری ها بپیوندد.

 

اما نکته ای که حائز اهمیت است، این است اوضاع و شرایط شان همیشه این چنین نبوده است. بنا به اطلاعاتی که از سی ان ان در این خصوص به دست رسیده است، شان کامز، در زمان کودکی خود شرایط بسیار سختی را از لحاظ مالی تجربه کرده و خانواده اش به شدت تنگدست بوده اند. این اوضاع تا حدی بد بود که مادر کامز، توانایی خریدن کفش نو برای او را نداشت و زمانی که در محله هارلم زندگی می کردند، شان کامز مجبور بود برای کمک به خانواده اش، در خیابان برای دیگران کار کند. 

جیم کری

جیم کری

 

جیم کری، در ابتدای دوران حرفه ای اش و پیش از آن که به بازیگری مشغول شود، یک کمدین بود و اصلیتی کانادایی دارد. در حال حاضر سرمایه جیم کری مجموعا متجاوز از صد و پنجاه میلیون دلار است و مجموع فروش تمامی فیلم هایی که جیم در آن ها به ایفای نقش پرداخته است، چیزی حدود پنج میلیارد دلار است. البته جیم کری نیز یکی از افراد موفق که زندگی سختی را آزمایش می کنند است. پیش از مشهور شدن و شروع کردن دوران حرفه ای خود، روزهای بسیار سختی را گذراند و بنا به گزارشی که روزنامه تایمز آمریکا در این خصوص منتشر کرده است، جیم کری زمانی که دوازده ساله بوده است، بی خانمان بود و این زمانی بود که پدرش شغل خود را از دست داده بود و مجبور بودند در یک ون روزگار سپری کنندو در نهایت در سال 1990 بود که این کمدین با استعداد کانادیی در فیلمی با عنوان In Living Color به ایفای نقش پرداخت و نام اش بر سر زبان ها افتاد.

کامیلا آلوز

 

کامیلا آلوز از  افراد موفقی که در گذشته سختی گرفتند  ، در حال حاضر مدل شناخته شده لباس است و علاوه بر آن، کار آفرینی موفق است و به تازگی مادر نیز شده است و به طور کلی شرایط بسیار خوبی را تجربه می کند. او همسر متیو مک کانهی است و مجموع سرمایه ای که در حال حاضر در اختیار دارد به چیزی حدود پنج میلیون دلار می رسد. البته این واقعیت خوشایندی که کامیلا در حال حاضر تجربه می کند، در گذشته ای نه چندان دور به هیچ عنوان قابل تحقق به نظر نمی رسید؛ یعنی زمانی که کامیلا پانزده ساله به همراه خانواده اش از برزیل به آمریکا مهاجرت کرده بودند.

 

کامیلا آلوز در مصاحبه ای در سال 2015 عنوان کرد که به عنوان افرادی که تازه پا به کشوری جدید گذاشته بودند و کسی را نمی شناختند، شرایط بسیار سختی را تحمل می کردند و از لحاظ مالی هم در مضیقه بودند و برای این که بتوانند زندگی خود را به گونه ای بگذرانند، کامیلا در آن سال ها مجبور بود در رستوران ها کار کند و به عنوان تمیز کار خانه ها استخدام شده بود تا بتواند هم کمک حال خانواده تنگ دست خود باشد و هم پس اندازی برای رسیدن به رؤیا های اش در نیویورک کنار بگذارد.

 

آرنولد شوارتزنگر

 

آرنولد شوارتزنگر یکی از ثروتمند ترین بازیگران تاریخ سینمای اکشن و هیجانی آمریکا به شمار می رود و نیز توانسته است هفت بار در مسابقات پرورش اندام مردان، رتبه نخست را از آن خود کند. در حال حاضر مجموع سرمایه آرنولد متجاوز از چهارصد میلیون دلار است و تمامی فیلم هایی که او در آن ها به ایفای نقش پرداخته است، به فروشی بالغ بر 4.73 میلیارد دلار در نقاط مختلف جهان دست یافته اند. علاوه بر این ها، او سی و هشتمین شهردار کالیفرنیا نیز به شمار می رود. اما آرنولد شوارتزنگر نیز گذشته سختی را پشت سر گذاشته است و در سال 1947 که به دنیا آمد، کشور زادگاهش، اتریش، به واسطه جنگ جهانی دوم تقریبا ویران شده بود و شهردار آینده کالیفرنیا در خانه ای زندگی می کرد که سیستم لوله کشی آب و تلفن نداشت. این در حالی بود که در آن سال ها خیابان های اتریش، پر بود از مردمانی که به واسطه فقر و گرسنگی در خیابان ها شورش و اعتراض می کردند.

 

هلی بری

 

هلی بری یکی از بازیگران زن موفق عرصه سینمای آمریکا است که افتخار دریافت جایزه اسکار را نیز در کارنامه خود دارد و در فیلم های پر فروش و موفق چون «Jungle Fever (تب جنگل)» و سری فیلم های «مردان ایکس» به ایفای نقش پرداخته است. در حال حاضر هلی بری سرمایه ای بالغ بر هشتاد میلیون دلار دارد، اما شرایط برای او همیشه این گونه نبوده است و هلی بری دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشته است. در ابتدای امر، او با مادر اش در کلیو لند زندگی می کرد و از لحاظ مالی به هیچ عنوان شرایط خوبی نداشتند تا این که مادر اش مجبور شد به طور کلی هلی را به یک پناه گاه کودکان بی سرپرست در نیویورک بسپارد و هلی بری با کار سخت و دشواری بسیار زیادی که در مسیر اش بود، توانست خود را به جایگاه کنونی اش برساند.

دمی مور

 

بنا به اطلاعاتی که در مجله ای با نام «Hello! (سلام)» در خصوص زندگی شخصی دمی مور منتشر شده است، پدر او پیش از به دنیا آمدن دمی، خانواده را ترک کرد و شخصی که به عنوان ناپدری دمی وارد خانواده شد نیز چندان شرایط مالی مناسبی نداشت و دائما بی کار می شد و برای یافتن شغلی جدید مجبور می شد خانواده جدید خود را به شهر های مختلفی ببرد. در نهایت شرایط مالی و زندگی خانواده دمی به گونه ای شد که او حتی قادر به ادامه تحصیل در دبیرستان نبود و مجبور شد ترک تحصیل کند، با این وجود، این مسائل نتوانستند سد راه دمی شوند و در حال حاضر او یکی از موفق ترین زنان عرصه سرگرمی آمریکا به شمار می رود؛ سرمایه دمی در حال حاضر بیشتر از صد و پنجاه میلیون دلار است و تا کنون دو بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است. دمی مور، تا کنون شصت نقش متفاوت را در فیلم ها و سریال های مختلف به عهده گرفته است و بیش از سی و پنج سال از فعالیت اش در این حوزه می گذرد.

 

سیلوستر استالونه

 

سیلوستر استالونه در یکی از محله های فقیر نشین نیویورک به دنیا آمد و در زمان کودکی مادر اش برای گذران زندگی به پیشه آرایشگری مشغول بود که درآمد چندانی نصیبشان نمی کرد. بعدها که سیلوستر بزرگ تر شد و ازدواج کرد نیز شرایط مالی بسیار بدی داشت و زمانی که نخستین فرزند اش در راه بود، مجبور به بازی کردن در فیلم های درجه دو شده بود تا بتواند درآمدی برای خود و خانواده اش داشته باشد. او در مصاحبه ای عنوان کرده است که در برهه زمانی به خصوصی آن قدر از لحاظ مالی در تنگنا قرار گرفته بود که مجبور شد سگ اش را بفروشد. در حال حاضر اما سیلوستر استالونه، با سرمایه ای که مجموعا به چیزی حدو چهار صد میلیون دلار می رسد، بدل به یکی از سود آور ترین بازیگران عرصه سینمای هالیوود شده است. مجموع فروش تمامی فیلم هایی که سیلوستر استالونه در آن ها به ایفای نقش پرداخته نیز به چیزی حدود 4.5 میلیارد دلار می رسد.

 

خواکین فینیکس

 

خواکین طی مصاحبه های مختلفی در خصوص دوران عجیب و غریب کودکی خود سخن گفته است. به گفته او، شرایط مالی خانواده اش در کودکی به هیچ عنوان مساعد نبوده است، چرا که آن ها به طور مرتب به شهر های مختلف آمریکای جنوبی سفر می کردند و در مراسم مذهبی به خصوصی شرکت می کردند که نام اش «فرزندان خدا (Children of God)» بود. به خاطر همین مهاجرت های پیاپی و عقاید مذهبی به خصوص خانواده اش، خواکین دوران کودکی بسیار سختی را سپری کرد و مدام با فقر و تنگدستی دست و پنجه نرم می کرد. البته در حال حاضر اوضاع و شرایط زندگی خواکین تغییرات چشم گیری به خود دیده است. خواکین به خاطر بازی در فیلم های بزرگی چون «گلادیاتور» و «Walk the Line (سر به راه باش)» تحسین منتقدان دنیای سینما و تماشاگران بسیاری را بر انگیخته است. علاوه بر این خواکین فینیکس، سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. در حال حاضر سرمایه او تقریبا معادل با سی میلیون دلار است.

 

بیلی باب تورنتون

 

در سال 2016 بود که بیلی باب تورنتون مصاحبه ای با شبکه ای بی سی انجام داد و در خصوص دوران کودکی خود عنوان کرد که در منطقه ای روستایی و فقیر نشین در آرکانزاس بزرگ شده است و بیشتر دوران کودکی اش آن جا سپری شد. بیلی در این مصاحبه عنوان کرد که شرایط مالی خانواده اش به قدری بد بود که هیچ گاه توان مالی خرید کادویی برای جشن کریسمس و شب عید شان برای او را نداشتند. البته شرایط حال حاضر بیلی باب نیز بسیار متفاوت است از اوضاع سخت دوران کودکی اش؛ این نویسنده مشهور، افتخار کسب جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد و به عنوان ستاره بی چون و چرای فیلم معروف «Sling Blade 1996 (تیغه فلاخن)» شناخته می شود. در حال حاضر سرمایه او به چیزی حدود سی و پنج میلیون دلار می رسد.

 

سلنا گومز

 

در حال حاضر، سلنا گومز، به عنوان یکی از موفق ترین زنان عرصه سرگرمی آمریکا به شمار می رود و علاوه بر فعالیت های بسیار مثمر ثمر اش در عرصه موسیقی در فیلم ها و برنامه های تلوزیونی بسیاری نیز شرکت کرده است که آن ها هم موفقیت چشم گیری برای اش به همراه داشته اند و در مجموع ارزش سرمایه او در حال حاضر به چیزی حدود شصت میلیون دلار می رسد. در سال 2011 بود که این ستاره هجده ساله دنیای موسیقی استعداد های خود را نشان داد و اسم و رسمی برای خود به ارمغان آورد. سلنا گومز در مصاحبه ای، در خصوص دوران کودکی اش عنوان کرد که مادرش تنها شانزده سال داشت که او را به دنیا آورد و از لحاظ مالی به شدت در مضیقه بودند و برای این که قادر باشد غذای روزانه شان را تأمین کند، مجبور می شد چند کار مختلف در طول روز انجام دهد.

 

شانیا تواین

شانیا تواین خواننده مشهور سبک کانتری و پاپ در آمریکا است و تا مدت ها در رابطه با زندگی شخصی اش با کسی مصاحبه و گفتگویی انجام نداد و آن را به عنوان رازی نزد خود نگاه داشت تا این که بالاخره در سال 2011 در مصاحبه ای در برنامه «Nightline» پرده از راز های دوران کودکی اش برداشت و و عنوان کرد که در زمان کودکی خود در منطقه ای روستایی در کانادا زندگی می کرده است و خانواده اش از لحاظ مالی در شرایط بسیار بدی به سر می بردند و این مسائل مالی، مشکلات زیادی را در خانه شان به وجود آورده بود. در نهایت در سال 1987 بود که والدین اش در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند و وظیفه بزرگ کردن خواهران و برادران کوچک تر و محافظت از آن ها به دوش شانیا افتاد. البته این مشکلات نتوانستند رؤیا پردازی های شانیا را متوقف کنند و او توانست به افتخار های زیادی در عرصه هنری خود دست یابد: پنج جایزه گرمی و هجده بار نامزد دریافت جوایز گوناگون شدن، از جمله افتخاراتی است که شانیا در عرصه موسیقی به آن دست پیدا کرد. در حال حاضر ارزش سرمایه های شانیا به چیزی حدود سیصد و هفتاد میلیون دلار می رسد.

 

کلی کلارکسون

 

 

در سال 2016 بود که کلی کلارکسون، قسمتی از آهنگی که خود اش شعر آن را نوشته بود اجرا کرد. نام این آهنگ «Piece by Piece (تکه تکه)» بود و کلارکسون این آهنگ را در مسابقه امریکن آیدل اجرا کرد و در نهایت باعث شد تا تمامی شنوندگان و خود کلارکسون تحت تأثیر آهنگ قرار گرفته و اشک بریزند. اما دلیل این اشک ها چه بود؟ در حقیقت متن ترانه این موسیقی، روایت گر زندگی شخصی کلی کلارکسون بود و تمامی مشقت هایی که در دوران کودکی تجربه کرده بود؛ زمانی که پدر شان، آن ها را رها کرد و خواهر ها و برادران اش، از یک دیگر جدا افتاده و سر پرستی هر یک به یکی از اعضای فامیل سپرده شد. البته همانند تمامی مواردی که تا کنون عنوان شده اند، کلی کلارکسون نیز در برابر این سختی ها از پای در نیامد و به دنبال رؤیایی که در سر می پروراند روانه شد و در نهایت نیز به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کرد. کلی کلارکسون تا کنون سه جایزه گرمی دریافت کرده است و نوزده بار نیز برای دریافت جوایز دیگر نامزد شده است. در حال حاضر ارزش سرمایه های کلارکسون به چیزی حدود بیست و هشت میلیون دلار می رسد.

 

اسنوپ داگ

 

البته دیگر همه به خوبی می دانند که کودکی اسنوپ داگ سرشار بود از فقر، خشونت و در گیری هایی که در منطقه محل سکونت اش (خیابان لانگ بیچ، کیلیف) میان افراد مختلف با مأمورین اجرای قانون رخ می داد. او به عنوان پیشتاز سبک رپی شناخته می شود که از اوایل دهه نود میلادی (1990 به بعد) در میان جوانان و نوجوانان هواداران بسیاری پیدا کرده بود و به خوبی می توان سختی ها و مسائلی که در زندگی شخصی اش با آن ها روبه رو بوده است را در اشعار اش منعکس دید. سبک موسیقی اسنوپ داگ و نیز شخصیت منحصر به فرد اش او را بدل به انسانی موفق و شناخته شده در سراسر نقاط جهان کرد. اسنوپ داگ علاوه بر موسیقی، در کار های بازرگانی نیز تجارتی برای خود دست و پا کرده است و مجموع دارایی های اش در حال حاضر به چیزی حدود 135 میلیون دلار می رسد.

 

نیکی میناج

 

در سال 2015 بود که خبر موثقی در اختیار رسانه ها قرار گرفت مبنی بر این که نیکی میناج قصد دارد فیلم طنزی به روی پرده ها ببرد که فیلم نامه آن در خصوص داستان زندگی شخصی خود او است و سختی هایی که در زندگی اش با آن ها مواجه بوده؛ داستانی که به هیچ عنوان در دنیای واقعی و برای او خنده آور نبوده و نیست. نیکی میناج، در حال حاضر به عنوان یکی از زنان موفق و ثروتمند عرصه سرگرمی و موسیقی آمریکا شناخته می شود و تا کنون ده مرتبه نامزد دریافت جایزه گرمی شده است. او اصالتا متعلق به ترینیداد است و پس از گذران دوران کودکی خود در آن کشور به همراه خانواده اش به نیویورک آمریکا مهاجرت کرد. البته این مهاجرت پایانی بر دشواری های زندگی نیکی میناج نبود و در اوان ابتدایی حضور شان در نیویورک، می بایست در برابر پدر اش که گرفتار اعتیاد شده بود و بعضا کار های خشونت آمیزی می کرد از خود دفاع کند. در حال حاضر البته زندگی او کاملا تغییر کرده است و با هفتاد و پنج میلیون دلاری که در اختیار دارد به راحتی قادر به انجام هر کاری خواهد بود.ترجمه  itrans.ir

این مقاله ادامه دارد...

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا افراد مشهور نتوانسته اند به زیبایی پیر شوند

در
چرا افراد مشهور نتوانسته اند به زیبایی پیر شوند: جراحی پلاستیک ، پرخوری ، افسردگی و غیره؟
زمان رد پای خود را بر همه می گذارد، حتی برای افراد مشهور که به نظر می رسد هر فرصتی را برای کم کردن کمی از علائم پیری از دست نمی دهند. البته ژن ها در این مورد نقش مهمی دارند. با این وجود ، غالباً پیگیری جوانی جاودانه نیست و حتی در بعضی مواقع به نتیجه مخالف می انجامد. اما نه تنها به همین دلیل بسیاری از سلبریتی ها نتوانسته اند به زیبایی پیر شوند  بلکه خواهیم فهمید که چرا ظاهر برخی از افراد مشهور در طول سالها بهتر که نشده و در جهت بدتر شدن تغییر کرده است.
 

مگ رایان (58 سال)

اخیراً این بازیگر زن استاندارد زنانگی به حساب می آمد و لبخند و رنگ روی گونه ها به ویژگی او تبدیل شده بود. به نظر می رسد تا اواسط سن ، رایان تغییر نکرد. اما هر سال دگرگونی های ظاهر او بیشتر مورد توجه قرار می گرفت.
 
در سال 2013 ، مگ کاملاً از چشم مخاطب ناپدید شد و تنها بعد از مدت کمی در انظار دیده شد. اما افراد حاضر در هفته مد پاریس او را سریعا تشخیص ندادند: او تغییر کرده بود ، و نه در جهت بهتر ، بینی ، چشم ها ، لب ها. لبخند برند این بازیگر از بین رفته بود و  لبخندی که بر لب داشت کاملاً شبیه ماسک بود. به نظر می رسد که رایان قربانی دیگری از جراحی پلاستیک بود.
 

میک جاگر (76 ساله)

در اصل ، خواننده افسانه ای The Rolling Stones هرگز ظاهر کاملی نداشت. اما جمعیت هواداران در اوایل شهرت وی به معنای واقعی کلمه خاطرنشان کردند که این بت لعنتی دارای جاذبه مردانه است.
با این حال ، سبک زندگی ای که نوازنده راک داشت دیر یا زود به نتیجه فاجعه آمیز منجر می شود. مواد مخدر ، الکل ، مهمانی های پر سر و صدا ، تورهای خسته کننده ، تغذیه نادرست - همه اینها به بهترین شکل در ظاهر خواننده تأثیر گذاشت.
 

میکی رورک (67 سال)

این بازیگر پس از اکران فیلم "نه و نیم هفته" رسماً به سمبلنماد مردانه هالیوود تبدیل شد. عاشق چنین مرد خوش اخلاقی غیرممکن بود: ظاهر جذاب ، بدن  عضله ای، لبخند جذاب و البته یک نگاه مرموز. اما پس از آن چه چیزی پیش آمد.
 
در پی محبوبیت دیوانه وار ، رورک کاملاً دیوانه شد: مهمانی های پر سر و صدا ، الکل ، مواد مخدر ، دعوا ... این سبک زندگی منفی روی ظاهر سلبریتی تأثیر گذاشت. هنگامی که میکی تصمیم گرفت که باید از این سبک زندگی خلاص شود که دیر شده بود.
 
این بازیگر زمانی بوکسور موفقی بود اما به دلیل مصدومیت مجبور شد این رشته ورزشی را ترک کند. در اوایل دهه 90 ، نماد جذابیت مردانه هالیوود تصمیم گرفت به رینگ برگردد و این کار را با موفقیت انجام داد: در 3 سال او یک مبارزه را از دست نداد. با این حال ، مجروحیت دوباره تأثیر منفی بر ظاهر مشهور گذاشت: یک بینی تغییر شکل یافته ، گونه ی شکسته خرد شده ، لب های پاره شده و....
 
و ... و سپس این بازیگر تصمیم گرفت جراحی پلاستیک کند. اما او دوباره بدشانس بود: بسیاری از عملیات ناموفق بود و مرد از یک مرد خوش تیپ به یک هیولا تبدیل شد. وی که می خواست جراحی پلاستیک ناموفق را برطرف كند ، دوباره دست به دامن جراحی پلاستیک شد. شما نتیجه را خودتان می بینید.
 

کیم بسینگر (66 ساله)

کیم بسینگر یکی دیگر از ستاره های فیلم "نه هفته و نیم” "تا آخرین روزها در برابر جراحی پلاستیک مقاومت کرد و سعی در حفظ زیبایی طبیعی داشت. و او این کار را به خوبی انجام داد: طرفداران از اینکه سن بازیگر بالا می رود اما پیر نمی شود خوشحال بودند. خود این شخص مشهور اعتراف کرد که ورزش ، مراقبه و افکار مثبت به او کمک می کند تا تناسب داشته باشد.
 
اما همه چیز در سال 2015 تغییر کرده است. در پیش پرده فیلم "یازده ساعت" کیم غیرقابل تشخیص بود: چهره ای بیشتر شبیه ماسک مومی ، درخشندگی روغنی ، تغییر شکل چشم و شکل لب و ..... لازم نیست متخصص باشید تا بفهمید: بسینگر با جراحی پلاستیک خود را بدبخت کرد ، زیبایی خود را کاملا از دست داد.در عین حال ، به نظر می رسد که بازیگر زن از همه چیز خوشحال است ، و خوشحال است که برای دوربین ها مطرح می شود!
 

ژرار دوپاردیو (71 ساله)

ژرار دوپاردیو همیشه ظاهر آماتور داشت. بله کلمه خوش تیپی در باره او دشوار بود. اما در بدن او چه جسمی وجود داشت که  هر ورزشکاری به آن حسادت می کرد؟
اما در دهه 90 ، ژرار دوپاردیو به احترام قهرمان كامل و اشتها آور كه ​​بازی می كرد ، لقب اوبلیكس را دریافت كرد. از این گذشته ، این بازیگر نه تنها از نظر ظاهری به شخصیت خود می رسید ، بلکه دوست داشت غذای خوشمزه بخورد. علاوه بر این ، ژرار دوپاردیو، که حتی قبل از آن بیش از حد نوشیدنی های الکلی مصرف می کرد ، تاکستانی خرید و شروع به تولید نوشیدنی های الکلی برای خود کرد. و اگرچه روش نادرست زندگی بر ظاهر او تأثیر زیادی داشت ، اما هنوز هم به عنوان یک نماد جنسی در فیلم ها متقاضی خود را دارد.
 

ملانی گریفیث (62 ساله)

در دهه 80 ، ملانی گریفیث یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود به حساب می آمد ، اما این محبوبیت با او شوخی بی رحمانه ای انجام داد. علی رغم این واقعیت که طبیعت ظاهری دیدنی به ستاره اعطا کرده بود ، اما او برای نجات آن تلاش چندانی نکرد. عاشقانه های طوفانی وشکست های پرشور ، مهمانی های شبانه ، فیلمبرداری های بی پایان ،  اعتیاد به مواد مخدر - به طور کلی ، این فرد مشهور همه ی کارها را انجام داد تا خیلی زودتر از زمان موعود، پیر شود.
من فقط در یک ازدواج با آنتونیو باندراس در مورد تغییر سبک زندگی ملانی گریفیث فکر کردم. او از شوهرش بزرگتر بود و می ترسید کسی جوانتر آنتونیو باندراس را از او بگیرد. اما ملانی گریفیث به درخواست شوهرش برای ترک اعتیاد ، واکنش خشنی نشان داد و او را به منع ارتباط با دخترش در خانه کرد. با این حال ، بازیگر زن هنوز این اراده را پیدا کرد که بتواند در ورزش شرکت کند و به رژیم خود ادامه دهد. اما بعداً با تماس با جراح پلاستیک اشتباه كرد. در نتیجه ، با این وجود ، آنتونیو باندراس او را رها کرد و ملانی گریفیث در جستجوی زیبایی نتوانست جلوی خود را بگیرد و ظاهر درخشان خود را از دست داد.
 

بریژیت باردو (85)

از اواسط دهه 50 ، این بازیگر فرانسوی استاندارد زیبایی زنان محسوب می شد. او برای بازی در فیلم ها متقاضی زیادی داشت و آقایان با نفوذ می خواستند با او در ارتباط باشند. همه چیز در سن 39 سالگی  اتفاق افتاد، بریژیت تصمیم گرفت از سینما جدا شود و زندگی خود را به حمایت از حیوانات اختصاص دهد. از آن زمان ، ستاره کاملاً خود را رها کرد و به خودش اجازه می داد حتی با لباس های ناخوشایند و سر و وضع نامرتب به رویدادهای اجتماعی برود.
این بازیگر همیشه تأکید کرده است که او حریف جراحی پلاستیک است ، اما به فکر حمایت از خود به روشی طبیعی نبود. در سالهای اخیر ، تقریباً چیزی درمورد این نماد زیبایی جنسیت شنیده نشده است و فقط گاهی اوقات نام وی در رابطه با رسوایی با بیانیه های سیاسی یا به دلیل مبارزه برای حقوق حیوانات در مطبوعات ظاهر می شود.
 

جنیس دیکینسون (65 ساله)

در دهه 70-80 ، جنیس دیکینسون یکی از بهترین مدلهای جهان بود. اما اکنون شناختن دختری که روزگاری قلب میلیون ها مرد در سراسر جهان را به دست آورد دشوار است.
این ستاره پنهان نکرد که خودش مقصر عواقب جبران ناپذیری برای ظاهر خود است. وی در کتاب زندگی نامه خود اعتراف کرد که کوکائین رژیم غذایی او بود. جانیس به دلیل اعتیاد به الکل و مواد مخدر تحت درمان قرار گرفت ، ابتدا با بی اشتهایی و سپس با بولیمیا(اختلال تغذیه) مبارزه کرد. و بعدا زمان آن فرا رسید که یک سری جراحی های بی پایان پلاستیک انجام شود. جالب اینجاست که با وجود نتایج وحشتناک ، مدل سابق پشیمان نیست که بارها زیر چاقوی جراح پلاستیک رفته است.
 

جان تراولتا (66 ساله)

خوش تیپ واقعی در جوانی جان تراولتا بود. و چه نوع جراحی پلاستیکی او داشت؟ فقط رقص معروف او را بخاطر بیاورید.
 
همه اینها با این واقعیت شروع شد که بازیگر به سرعت شروع به طاس شدن کرد. درست است ، هنوز مشخص نیست که چرا او به طور کامل از داشتن مو خود را خلاص نکرد ، در عوض او شروع به پوشیدن کلاه گیس ، و سپس به کلی پیوند مو را انجام داد (حداقل جراحان پلاستیک چنین می گویند).
 

دوناتلا ورساچه (64 سال)

ظاهر یک طراح مشهور ایتالیایی هرگز مطابق با استانداردهای پذیرفته شده زیبایی نیست ، اما او  یک دختر جذاب بود. اما ، ظاهرا ، دوناتلا تصمیم گرفت بصورت مصنوعی چیزی را بدست آورد که طبیعت به او نداده بود. درست است! با گذشت زمان ، شیفتگی به جراحی پلاستیک به یک اعتیاد واقعی برای او تبدیل شد.
 
عموم مردم به خصوص دوست دارند در مورد لب های ورساچه صحبت کنند ، که طراح آن را به اندازه های نامرتب و بزرگ افزایش داده است. علاوه بر این ، در کنار اشتیاق به برنزه شدن و آفتاب گرفتن ، همه اینها حتی به نظر می رسد ارعاب آور می رسد.
 

استیون سیگال (67 ساله)

زمانی این بازیگر فقط نقش قهرمانان واقعی را بازی می کرد ، زیرا او تمام داده ها را برای این کار در اختیار داشت: یک مرد خوش تیپ و عضلانی با موهای بلند. او بود که می توانست جهان را از انواع بدبختی ها نجات دهد. علاوه بر این ، استیون سیگال استاد هنرهای رزمی است ، که در رشد محبوبیت وی نیز نقش داشت.
 
با این حال ، اکنون کمتر کسی به استیون سیگال حتی به نقش کمی قهرمانانه می دهد. این بازیگر دارای شکمی بزرگ شد ، بی دست و پا شد. علاوه بر این ، او لباس بسیار عجیب و غریبی می پوشد ، و پیراهن های خنده دار را انتخاب می کند. هیچ اثری از موهای بلند وجود ندارد - Seagal اکنون یک کلاه گیس می پوشد. و اظهارات سیاسی وی برای بسیاری مضحک به نظر می رسد.
 

سارا جسیکا پارکر (55 ساله)

خوب ، او از ظاهر ایده آل یک بازیگر زن بهره ای نبرد ، اما موفق شد نه تنها نقش اصلی را در سریال "... و شهر" بازی کند ، بلکه همچنین به نمادی از سبک تبدیل شد که اثبات کرد، زیبایی یک مفهوم نسبی است.
اما اکنون هیچ اثری از کری محبوب باقی نمانده است. اتفاقی که برای این بازیگر افتاد مشخص نیست. شیوه زندگی غلط ، جراحی پلاستیک ، عدم تمایل به حمایت از مراقبت از خود ، یا پیر شدن هنوز عوارض خود را ادامه می دهد؟ به هر حال ، سارا اکنون بسیار نادر در جلوی دوربین ها قرار می گیرد. با این حال ، این بازیگر اذعان می کند که هرگز زیر چاقو جراحان نرفته است!

نظرات

۱۴۰۰/۱۱/۱۴ تا به امروز، یکی از نشانه های اصلی یک عمل موفقیت آمیز حداکثر نامرئی بودن آن است: هر چه نتیجه مداخله طبیعی تر به نظر برسد، بهتر است. در مواد خود، ما گزینه های پلاستیکی را جمع آوری کرده ایم که به طور کامل این معیار را برآورده می کند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۴بلفاروپلاستی transconjunctival یکی از محبوب ترین روش های اصلاح پلک است. نشانه اصلی این عمل وجود افتادگی پلک ها و تغییرات مربوط به سن در ناحیه اطراف چشم است. چنین عیوب زیبایی شناختی حتی به دختران جوان نیز سن می افزاید. بلفاروپلاستی ترانس ملتحمه به شما این امکان را می دهد که برش ها را تا حد امکان پنهان کنید (دسترسی از داخل پلک، از طریق ملتحمه انجام می شود)، در حالی که هیچ برش خارجی و درزهای قابل مشاهده ای روی پوست وجود ندارد. همچنین، این عمل به شما امکان می دهد توانبخشی را به حداقل برسانید و دوره آن را از دو هفته به 5-7 روز کاهش دهید. پس از جراحی بلفاروپلاستی، مدت اقامت در بیمارستان تنها نصف روز است، بنابراین امکان مراجعه به منزل در همان روز وجود دارد. یک امتیاز خوب: اثر پس از انجام بلفاروپلاستی ترانس ملتحمه برای سال‌ها باقی می‌ماند. اما مهمترین چیز این است که نتیجه کاملاً طبیعی به نظر می رسد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۴لیفت آندوسکوپی پیشانی و ابرو.......... این نوع لیفت صورت به شما امکان می دهد ظاهری آرام و شاداب داشته باشید. ابرو را به حالت صحیح برگردانید (با افزایش سن، افتادگی دم ابروها را داریم که ظاهر را غمگین و خسته می کند)، تعداد و عمق چین و چروک ها را کاهش دهید، ناحیه پلک بالایی را کمی باز کنید. این عمل ملایم و مهمتر از همه، کاملاً نامرئی است، زیرا از طریق ریز برش هایی به طول تنها 1.5-2 سانتی متر در پوست سر انجام می شود. بهبود و توانبخشی پس از این عمل بسیار سریع اتفاق می افتد و ظاهری زیبا برای مدت طولانی باقی می ماند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۴بزرگ کردن سینه با ایمپلنت های نسل جدید........ بزرگ کردن سینه با ایمپلنت محبوب ترین عمل جراحی پلاستیک بوده و هست. اما ایمپلنت های نوآورانه روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و به شما امکان می دهند نتیجه ای طبیعی و هماهنگ به دست آورید. چنین ایمپلنت هایی ظاهر سینه را کاملاً حفظ می کنند و همچنین بسته به موقعیت بدن شکل خود را تغییر می دهند. در لمس، ایمپلنت ها کاملاً مشابه سینه طبیعی هستند. نصب آنها از طریق برش های کوچک به طول 2-2.5 سانتی متر انجام می شود که به شما امکان می دهد آثار عمل را کاملاً پنهان کنید.

۱۴۰۰/۱۱/۱۴لیپوپر کردن باسن یا لیپو اسکالپچر باسن........ یکی از موثرترین و ایمن‌ترین روش‌های بزرگ‌ کردن باسن است که از سلول‌های چربی خودتان استفاده می‌کند که واکنش‌های آلرژیک و پس زدن را کاملاً از بین می‌برد. این عمل از طریق سوراخ هایی به طول 0.3-0.5 سانتی متر، پنهان در چین های طبیعی بدن انجام می شود. تغییر شکل فقط یک روز طول می کشد و هیچ جای زخم قابل مشاهده ای باقی نمی گذارد. در عین حال، اندامی باریک با باسنی گرد به دست می آورید.

۱۴۰۰/۱۱/۱۴جراحی پلاستیک ناحیه واژن........ احتمالاً نامحسوس ترین در بین تمام جراحی های پلاستیک ناحیه واژن است. با این حال، یکی از مهم ترین. زندگی شخصی، ادراک از خود و سلامت کلی ما در این منطقه متمرکز است. نشانه های جراحی عبارتند از: تمایل به اصلاح اندازه و شکل لابیای ماژور و مینور، ناراحتی هنگام پوشیدن لباس زیر و ورزش، ناراحتی در زمان رابطه ، بهبودی پس از زایمان. این عمل به شما امکان می دهد حساسیت را افزایش دهید و ناراحتی زیبایی شناختی را از بین ببرید. اما مزیت اصلی این است که عمل انجام شده قطعا یک راز باقی خواهد ماند.

در ادامه بخوانید...

بازیگران مشهور چه استعداد دیگری دارند که طرفداران از آن بی اطلاع هستند 11 سلبریتی

در

جانی دپ
به نظر می رسد وقتی خواننده یا بازیگر را در کل دنیا تحسین می کنند ، استعداد او آشکار است. با این حال ، همه چیز به این سادگی نیست ، بیهوده نیست که آنها می گویند شخص با استعداد در همه چیز استعداد دارد ، یا حداقل در چیز دیگری. علاوه بر این ، بسیاری از افراد مشهور جهان ، در وهله اول ، فرصتهای بسیار بیشتری دارند ، تا استعداد غیرمنتظره خود را کشف کنند و ثانیا ، استعداد خود را  توسعه دهند.

 

جیم کری و عشق او به نقاشی

جیم کری
نقاشی های جیم کری به اندازه نقش های وی زنده است. 

جیم کری بازیگر کاریزماتیک و جذاب که با فیلم "ماسک" برای عموم مردم شناخته شده است ، او از زمان مدرسه نقاشی می کرده است. جیم کری اعتراف می کند که او همیشه از هر چیز دیگری بیشتر به نقاشی علاقه مند بود ، اما ظاهراً نه به اندازه بازیگری ، که هنوز او را به سمت خود جلب می کند. شاید اگر تجربیات عاشقانه نبود استعدادهای پنهان هرگز ظاهر نمی شدند  

پس از شکستعشقی ، جیم کری همیشه مثبت، احساس خرد شدن کرد. او بعداً در مصاحبه ای توضیح می دهد: "من فوری به رنگ های روشن احتیاج داشتم ، و توضیح داد که چرا رنگ ها و برس ها را گرفته است. از آن زمان او با اشتیاق ترسیم می کند ، به خصوص وقتی که دلش غمگین است. به هر حال ، او همچنینعلاوه بر نقاشی، مجسمه های خوبی هم درست می کند.

 

جانی دپ و استعدادهای پنهان او

نقاشی از جانی دپ
یکی از نقاشی های جانی دپ

بازیگر جانی دپ که در سه قسمت فیلم دزدان دریایی کارائیب بازی کرد . تصاویری که او در صفحه نمایش دوباره بازیابی کرده ، افسانه ای می شود و خودشثابت می کند که او نه تنها بازیگر بلکه خالق واقعی است. بازیگر ، فیلمساز ، موسیقی دان و هنرمند. علاوه بر این ، او تمام استعدادهای خود را برای آرامش می نامد.

اگر در مورد نقاشی های او صحبت کنیم ، بیشتر از همه دپ موفق به کشیدن پرتره می شود و او کسانی را که با او ارتباط برقرار کرده ، کار می کند و ملاقات می کند ، نقاشی می کند. او به چشم مانند آینه ای که نمایانگر روح است توجه خاصی می کند. هرچه فرد نسبت به او نزدیکتر و عزیزتر باشد ، با دقت بیشتری تصویر پرتره ترسیم می شود. در حال حاضر ، هنرمند دپ حدود 50 اثر دارد ، بطور دوره ای او نمایشگاه هایی را برپا می کند که البته محبوب هستند.

 

آنجلینا جولی و عشق به چاقو

آنجلینا جولی
آنجلینا جولی سرگرمی خطرناک دارد

او اغلب به عنوان زیباترین زن جهان خوانده می شود ، اما به احتمال زیاد راز جذابیت  جولی تنها در ظاهر جذاب او نیست. خلوص بی قرار و شخصیت خطرناک او از این زن مخلوط خاصی از جذابیت و خطر را به وجود می آورد. و اشتیاق او به مسابقه است. او از کودکی در حال جمع آوری چاقو بوده و عاشق سلاح های سرد است.

پیش از این نیز تلاش برای یادگیری نحوه استفاده از چاقو را انجام داده است ، با این حال ، نقش لارا کرافت در فیلم "Tomb Raider" استاد خود را به تکنیکی کاملاً خطرناک پرتاب چاقوها تبدیل کرد. بنابراین ، این زن با نگاه یک غارتگر در واقع خطرناک است. او نه تنها یک انبار کامل چاقو در خانه دارد ، بلکه می داند با آن چه کار کند.

 

مایک تایسون و عشق  به کبوتران

مایک تایسون
تایسون عاشق مراقبت از حیوانات خانگی خود است.

قهرمان سنگین وزن مایک تایسون از کودکی عاشق کبوترها بوده است. آنها در اتاق زیر شیروانی او پیدا شدند ، جایی که او دوست داشت پنهان شود. ظاهرا از آن زمان تاکنون ، نگرش احترام آمیز نسبت به این گونه پرنده خاص در او حفظ شده است. 

یک کبوترخانه در نزدیکی خانه بوکسور ساخته شده که در یک زمان شامل سه هزار پرنده است. تایسون خود به مراقبت و پرورش می پردازد و از ارتباط طولانی با پرندگان لذت می برد. به او احساس رضایت و آرامش می بخشند. با گذشت سالها ، او قبلاً عادات ، نیازها را مورد مطالعه قرار داده و می داند كه چگونه از سلامت و رژیم غذایی آنها مراقبت كند.

 

مریل استریپ عاشق بافتن اس

مریل استریپ
مریل استریپ نه تنها می تواند ببافد ، بلکه بافت ها  را  می پوشد. 

اگر فکر می کنید که بافندگی برای مادربزرگ ها است ، پس به سلبریتی مریل استریپ نگاه کنید. نمونه ای از سلیقه و ظرافت ، او نمونه ای است که باید نه تنها روی پرده سینما بلکه در زندگی نیز از آن پیروی کرد. سالها است که او سبک و تصویر خود را تغییر نداده است ، که یک بار دیگر ثابت می کند مد می گذرد ، اما سبک باقی مانده است.

به هر حال ، این استریپ است که لباسهای بافتنی را محبوب کرد و لباسهای تولیدی خود را پوشید. این بازیگر بین فیلمبرداری می بافد و حتی همکاران جوان خود را با این شغل جذاب آشنا می کند.

 

جاستین بیبر و سرگرمی فکری وی

جاستین بیبر
جاستین بیبر اغلب مکعب روبیک  حل می کند.

به نظر می رسد که هنرمند جوان پاپ به هیچ وجه چندان ساده نیست ، زیرا توانایی او در جمع آوری مکعب روبیک در یک و نیم دقیقه گواهی بر توانایی های منحصر به فرد او است. مکعب Rubik's Cube پرفروش ترین اسباب بازی در کل تاریخ این سیاره است ، بیش از 43 ترکیب احتمالی با این اسباب بازی وجود دارد ، بنابراین جمع آوری آن به طور اتفاقی غیرممکن است.

بیبر با دو دقیقه شروع کرد - این مدت زمان لازم برای جمع آوری اسباب بازی با رنگ است ، اما سابقه شخصی وی 1 دقیقه 25 ثانیه بود. به هر حال ، رکورد جهانی در spicubing (ورزشی در جمع آوری مکعب برای سرعت) 5.55 ثانیه است.

 

بروس ویلیس خوانندگی و نواختن هارمونیکا

بروس ویلیس
بروس ویلیس نه تنها بازی می کند بلکه به خوبی آواز می خواند و هارمونیکا می زند.

حرفه خیره‌کننده یک بازیگر فیلم و تصویر منجی جهان مانع از ادامه خواندن او نیست. و این فقط یک اجرا برای اطرافیان صمیمی نیست ، او گروه موسیقی مخصوص به خود را دارد و آنها اجرا می کنند ، گاهی اوقات به تور می روند.

 

پیرس بروسنان نقاشی می کند

پیرس بروسنان
پیرس بروسنان قبل از بازیگر شدن ، یک هنرمند بود. 

پیرس بروسنان خوش تیپ و حتی مشهورترین نماینده 007 نه تنها می تواند دنیا را نجات دهد بلکه می تواند این کار را به زیبایی انجام دهد. این واقعیت که او نقاشی می کند جای تعجب ندارد . علیرغم اینکه وی مطمئنا استعداد و تحصیلات مناسبی دارد ، بعید به نظر می رسد نقاشی های وی اگر به خاطر نقش او در فیلم ها  نباشد ، هرگز با قیمت یک و نیم میلیون دلار از حراج سر در آورد. آخرین نقاشی او به همین مبلغ فروخته شد. بازیگر پول را به خیریه بخشیدبا این حال ، پیرس استعداد غیر منتظره دیگری دارد که به او اجازه می دهد کمی سریعتر از سایر عوامل 007 دنیا را نجات دهد. او در گروه سیرک تجربه دارد.

 

پاتریک دمپسی پزشک روی پرده راننده ماشین مسابقه در زندگی

پاتریک دمپسی
پاتریک دمپسی در ورزش حرفه ای موفق است. 

بازیگری که در فیلم "Anatomy of Passion" مورد توجه و علاقه تماشاگران قرار می گیرد ، اغلب کت سفید می پوشید. اما فقط در طول فیلمبرداری. وی پس از موفقیت در نقش دکتر شپرد ، در نقش  پزشک دیگری بازی کرد. ماندگار و جذاب روی پرده ، در زندگی عادی او خصوصیات کاملاً متفاوتی دارد. در محافل ورزشی ، او همچنین به عنوان راننده ماشین مسابقه شناخته می شود.

او که در حال حاضر بازیگر شناخته شده ای است ، تیم خود را در مسابقات اتومبیلرانی مستقر کرد و آنها کاملاً با موفقیت اجرا کردند و مرتباً در مسابقات جدی بالا می روند. اما آنها می گویند که دمپسی کار خود را به مسابقات قهرمانی پایان داده ، اگرچه او مطمئناً از مهارت خود در فیلم ها استفاده خواهد کرد و چه کسی می داند ، شاید روزی او مجبور شود در فیلم  The Fast and Furious بازی کند.

 

مارگو رابی و دستگاه خال کوبی او

مارگوت رابی
بلوند جذاب هالیوود یک سرگرمی نسبتاً غیرمنتظره دارد

بلوند جذاب یک سرگرمی نسبتاً غیرمنتظره دارد. به معنای واقعی کلمه  مارگو حتی با خود دستگاه مخصوصی را برای خال کوبی حمل می کند. این سرگرمی غیرمعمول شروع شد ، آنها تصمیم گرفتند که با دوستان خود تاتو کنند و مارگو کار استاد را دوست نداشت ، و بدون هیچ تردیدی شروع به انتقاد کرد. استاد تاتو کار ، دستگاه تاتو را به او تحویل داد. و دختر موافقت کرد و کار را به خوبی انجام داد. پس از آن ، یکی از دوستانش یک دستگاه خال کوبی به او هدیه داد.

مارگو اغلب پوست همکاران و دوستان خود را با خال کوبی های کوچک تزیین می کند. بنابراین ، او بعد از پایان فیلمبرداری "جوخه انتحار" برای همه یک خال کوبی یادبود انجام داد. 

 

تیلور سویفت عاشق آشپزی و غذا خوردن است

تیلور سویفت
پخت و پز نیز یک استعداد است. 

علی رغم اینکه بازیگر و خواننده از نظر تناسب اندام همیشه بسیار مناسب به نظر می رسد ، او عاشق دسرها ، و آشپزی خودش است. وی با اشتیاق دستور العمل هایی را با مشترکین به اشتراک می گذارد ، عکس می گذارد و در نمایش آشپزی شرکت می کند.

عشق او به شیرینی و آزمایش همیشه با استفاده از مواد مختلف به یک دستور العمل جدید تبدیل می شود. مخصوصاً خواننده مربا را که از مواد طبیعی ساخته شده دوست دارد. او حتی مطابق دستور العمل خود خط تولید خاص خود را برای تولید مواد غذایی و مربا نیز دارد.
توانایی بیان او بسیار عالی است ، به خصوص که بسیاری از ستاره های مشهور جهان در واقع عالی هستند. آنها به روشنی نشان می دهند که نه سن و نه حرفه بازیگری، دلیلی بر این نیست که خود را در چیز دیگری امتحان نکنند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

سلبریتی که ثروت اندوزی کرده اند اما مانند مردم عادی زندگی می کنند 20 معروف

در

سلبریتی

 

پول ، محبوبیت - همه اینها می تواند عزت نفس فرد را تا حدی افزایش دهد که او آماده است شیوه زندگی معمول خود را به روش  بوهمی تغییر دهد؟ بسیاری از افراد مشهور در چنین شرایطی به سمت زندگی لاکچری  می شتابند: آنها شروع به خرید املاک و مستغلات ، خودرو می کنند ، علاقه به جمع آوری آثار غیرقابل درک دارند و در مهمانی های نخبه شرکت می کنند. در همین حال ، سلبریتی هایی وجود دارند که آزمایش "لوله های مسی" را با موفقیت پشت سر می گذارند. این درباره کسانی است که امروز به رغم میلیون ها در حساب بانکی ، به خود خیانت نکرده اند و به زندگی متوسطی ادامه داده اند و در مورد آنها بحث خواهد شد.


 کیانو ریوز

کیانو ریوز

کیانو ریوز

 

شاید فروتن ترین ستاره هالیوود کیانو ریوز باشد. او می تواند از افزایش هزینه خودداری کند ، فقط برای اینکه با شخصی که برای او احترام قائل است رفتار کند ، قادر است پول را با حرفه ای های واقعی تقسیم کند ، کاری که او را متحیر کرد ، یا اینکه می تواند کاملاً با مردم ادغام شود و فقط در یک کافه معمولی در خیابان غذا بخورد. این بازیگر فاجعه ای را در زندگی تجربه کرده است. با تشکر از تلاش های وی ، صندوقی در حال فعالیت است که به بیماران سرطانی کمک می کند. کیانو ریوز را می توان به راحتی در خیابان تشخیص داد - پاپاراتزی ها بیش از یک بار از او عکس گرفته اند ، زمانی که او به راحتی روی پیاده رو نشسته و نوشیدنی نوشید ، و سپس سوار موتور شد و به خانه اش بازگشت.

 

سارا جسیکا پارکر

سارا جسیکا پارکر

سارا جسیکا پارکر

 

 مانند ساکنان عادی شهر حمل و نقل با هزینه کمتری را ترجیح می دهند. بنابراین قهرمان ما اغلب از آن استفاده می کند. از نظر او این نوع حرکت شبیه مسافرت است. او حتی تصمیم گرفت ویدئویی را در اینستاگرام خود منتشر کند که در آن پله ها را تا خروجی از خط E که به خیابان مرکزی شهر آمریکایی منتهی می شود ، می دوید.

 

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس

 

جنیفر هرگز از تأکید این که قوانین زندگی پر زرق و برق برای او نوشته نشده است خسته نمی شود. یک بلوند جذاب و خودجوش از نظر لباس خود را آزار نمی دهد. در زندگی معمولی ، تشخیص یک دختر از یک زن معمولی آمریکایی دشوار است. او تقریباً همیشه بدون آرایش می رود ، عاشق شلوار جین و لباس های گشاد است. و برای اینکه مورد توجه قرار نگیرد ، ستاره انواع کلاه و عینک را انتخاب کرد. دختر دریغ نمی کند که اعلام کند 90 و 90 * 60 * برای او نیست: او موافقت نمی کند که از لذت خوردن چیزی خوشمزه به خاطر کانون های زیبایی مدرن دست بکشد. به گفته این بازیگر ، او ترجیح می دهد یک شب را با دوستان خود به تماشای یک فیلم خوب بگذراند تا اینکه به یک گردهمایی شیک برود. و با توجه به دستمزد نسبتاً زیاد او ، بازیگر افتخار بازی را برای آینده به تعویق می اندازد.

 

کاترین زتا جونز

کاترین زتا جونز

کاترین زتا جونز

 

این بازیگر مشهور علی رغم وجود یک قلعه واقعی در اسکاتلند و میلیون ها دلار در بانک ، از اینکه مثل یک آمریکایی معمولی رفتار کند دریغ نمی کند. علاوه بر این ، ستاره فیلم نه تنها این را با مثال خود ثابت می کند ، بلکه فرزند خود را با چنین زندگی آشنا می کند. دخترش کاریس نه با یک راننده شخصی با ماشین لوکس بلکه با مادر و در مترو به مدرسه می رود. در یک مصاحبه ، کاترین زتا جونز تأکید می کند که او به عملکرد خود افتخار می کند و سلبریتی های دیگر را به نزدیک شدن به مردم ترغیب می کند.

 

نیل پاتریک هریس

نیل پاتریک هریس

نیل پاتریک هریس

 

ستاره سریال "How I Met Your Mother" به خبرنگاران گفت که او با خانواده اش در حومه نیویورک زندگی می کند. او همچنین موقعیت خود را در زندگی گفت ، که در آن فرزندان خود را پذیرفته است. به گفته وی ، سفر افق های جدید ، افراد جدید و اکتشافات جدیدی را فراهم می کند. بنابراین ، او به همراه فرزندان و همسرش دوست دارد در مکان های مختلف غذا بخورد و با وسایل نقلیه عمومی سفر کند. وی تأكید می كند: "افق دید خود را گسترش دهید و در معرض دانش جدید باشید." به عنوان تأیید - عکسی که بازیگر جلوی واگن مترو منتظر است.

 

مدونا

مدونا

مدونا

 

برخی اوقات افراد مشهور با اعتقادات خود مجبور به انجام اقدامات کاملاً استاندارد برای افراد عادی می شوند. به عنوان مثال ، مدونا یک محافظ پرشور حیوانات و محیط زیست است. بنابراین ، او مدت طولانی است که دیگر از مصرف غذای حیوانی منصرف شده و دوچرخه سواری را ترجیح می دهد. خواننده هم در شهر برای اهداف تجاری و هم در اوقات فراغت در این نوع حمل و نقل سازگار با محیط زیست قدم می زند. به عنوان مثال ، مدونا قبل از کنسرت خود در بارسلونا ، با دوچرخه به گشت و گذار می پرداخت. او همچنین اغلب می تواند در خیابان های لندن در هنگام دوچرخه سواری دیده شود. این سلبریتی معتقد است که او نه تنها از طبیعت بلکه از سلامت جسمی اش نیز سود می برد.

 

ریز ویترسپون

ریز ویترسپون

ریز ویترسپون

 

این بازیگر و تهیه کننده موفق با رفتار خود ثابت کرده است که حرفه عالی هیچ مانعی برای برگزاری تعطیلات کوچک خانوادگی نیست. در دوران کودکی دخترش آوا و پسر دیکن ، مادر مشهور دریغ نکرد که با آنها به پارک عمومی برود. در آنجا بچه ها با همسالان خود سرگرم شدند و سپس ریس روی چمن ها پیک نیک گرفت. بچه های راضی روی فرش سبز ، چیزهای مختلف و یک مادر با شلوار جین و یک تی شرت . یک خانواده خوشبخت معمولی چیست؟

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

 

هر مادری وقتی فرزندانش از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند و وارد یک موسسه آموزش عالی می شوند خوشحال می شوند. بنابراین  پسر خوانده بزرگ  آنجلینا جولی دانشجوی دانشگاه شد و در حال تحصیل در رشته بیوشیمی است. من فکر می کنم او خوشحال بود که مادر معروف در اولین روز مدرسه در آنجا حاضر شد و حتی برای گفتگو با همکلاسی هایش ماند.

 

اشلی بنسون

اشلی بنسون

اشلی بنسون

 

یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود یک بار چندین عکس در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن او مانند یک دختر معمولی آمریکایی در یک پمپ بنزین ایستاده و منتظر بنزین است. اشلی پست خود را با این جمله همراه کرد که برای آخر هفته به یک سفر کوچک می رود و باک ماشین خالی است. و او مانند بسیاری از رانندگان حین انتظار برای نوبت حوصله اش سر رفته است.

 

جیمز رودریگز

جیمز رودریگز

جیمز رودریگز

 

یک فوتبالیست عالی نه تنها علاقه خود به فوتبال ، بلکه عشق خود به دخترش سالومه را نیز اعتراف می کند. او پدری دلسوز است و فقط دوست دارد اوقات فراغت خود را در جمع سپری کند. عکس ها و فیلم های آنها را می توان در صفحات وی در شبکه های اجتماعی یافت: یک خانواده شاد ، قدم زدن در پارک ، خوردن بستنی. و رودریگز همچنین آرایشگر شخصی دخترش است. موهای پرپشت او را شانه می زند و نوارهایش را می بندد. خیلی قشنگه ، مگه نه؟

 

ماریا کری

ماریا کری

ماریا کری

 

کاری که شما هر روز انجام می دهید - سوار مترو شوید - ماریا کری خواننده تصمیم گرفت آن را تکرار کند. او عکسی از این آزمایش را فیلمبرداری کرده و در پروفایل خود قرار داده است. با این حال ، به وضوح قابل مشاهده است که ستاره این ساعت را در زمان شلوغی در مترو نیویورک سپری نکرده است. واقعیت این است که این سلبریتی پاپ نه شلوار جین و بلوز ، بلکه لباس معمول و جذاب ماکسی خود را پوشیده است. یا شاید نمایش ماریا دیرهنگام بود و تصمیم گرفت از این راه ترافیک را دور بزند؟

 

جری هالیول

جری هالیول

جری هالیول

 

اگر از خود می پرسید مترو لندن چگونه است و چطور  می توان از سواری حداکثر بهره را برد ، پس Ginger Spice ، عضو سابق Spice Girls که قبلاً محبوب بود ، را در توییتر دنبال کنید. به تازگی ،  برای اولین بار پس از 17 سال ، در مترو سوار شد. جری هالیول از سفر خود ، که آن را با طرفداران به اشتراک گذاشت ، خوشحال است.

 

ساندرا بولاک و ریحانا

ساندرا بولاک و ریحانا

ساندرا بولاک و ریحانا

 

عکاسان این زیبا رویان معروف هالیوود را در هنگام استراحت از فیلم Ocean 8 (2018) ضبط کردند. علاوه بر این ، بازیگران برای خوردن غذا در یک رستوران معمولی ، اما در یک کافه نه چندان دور از استودیو ، غذا خورده اند. دختران با لذت یک هات داگ و یک بسته سیب زمینی سرخ کرده می خورند (در مورد داستان های رژیم چه؟). آنها یک رادیو و یک جفت هدفون داشتند که مشترک بود.

 

اشتون کوچر و میلا کونیس

1603344456_3-p-mila-kunis-i-eshton-katch.jpg

اشتون کوچر و میلا کونیس


اشتون در خانواده ای فقیر و دارای فرزندان زیاد متولد شد و از کودکی به کسب درآمد عادت داشت. و طبق داستانهای میلا ، خانواده او تنها با 250 دلار به آمریکا مهاجرت کردند. بنابراین هر دو سلبریتی می دانند که پشت هر سنتی که به دست می آورند کار سخت است. در حال حاضر آنها به ستاره های پردرآمد سینما تبدیل شده اند ، اما فقط یک دهه پیش ، بازیگران هر گونه پیشنهادی را برای اطمینان از آینده خود و فرزندان خود پذیرفتند. با شروع سالهای موفقیت آمیز مالی ، همسران دیگر نیازی ندارند ، با این وجود ، بودجه خانواده آنها همچنان با استفاده از اصول اقتصاد ساخته می شود. آنها شیک نیستند و در تربیت پسر و دخترشان نیز ترجیح می دهند اجازه افراط ندهند.

 

راسل کرو

راسل کرو

راسل کرو

به مدت 20 سال ، ستاره "گلادیاتور" تقریباً غیرقابل تشخیص تغییر کرده است: به جای فرمانده ورزشی ماکسیموس ، ما یک مرد چاق خنده دار داریم. از یک سو ، این تحت تأثیر آخرین نقش ها در فیلم های "بلندترین صدا" (2019) و "نامتعادل" (2020) بود ، که راسل مجبور شد به طور قابل توجهی وزن اضافه کند ، اما از سوی دیگر این بازیگر آنقدر آرامش روستایی را دوست داشت(- زندگی آرام در مزرعه خود در استرالیا ) که به خبرنگاران اعتراف کرد: "فقط یک فاجعه در سطح جهانی یا حمله مریخی ها می تواند باعث شود من دوباره به آمریکا مهاجرت کنم." راسل کرو صمیمانه تولد دو فرزند را مهمترین دستاورد زندگی خود می داند. بنابراین ، علیرغم طلاق از همسرش ، پسران آنها اغلب از مزرعه پدر دیدن می کنند و در امور خانه به او کمک می کنند.

جنیفر گارنر

جنیفر گارنر

جنیفر گارنر

 

شاید این تربیت دقیق و مذهبی جنیفر و دو خواهرش بود که در ساختن زندگی یک بازیگر موفق نقش داشت. در دوران کودکی ، والدین به دختران اجازه بیش از حد نمی دادند ، آنها را مجبور به پوشیدن لباس مناسب می کردند ، و هیچ مشکلی در مورد آرایش و جواهرات در گوش وجود نداشت. سپس نیاز به هنگام شکل گیری جنیفر به عنوان بازیگر وجود داشت - هزینه او در ابتدا 150 دلار در هفته بود. بنابراین ستاره در طول این سالها عادت به صرفه جویی در پول را پیدا کرده است. اکنون جنیفر مادر سه فرزند است و به همراه آنها معتقد است که بهترین وسیله حمل و نقل روزانه دوچرخه است. او از آن برای خرید در سوپرمارکت محلی و بازار و همچنین در فروشگاه های پوشاک استفاده می کند - ستاره ، با میلیون ها حق امتیاز ، همچنین کمد لباس روزانه خود را در فروشگاه های معمولی به روز می کند. نه ، البته جنیفر گارنر مانند یک ستاره در مهمترین رویدادهای دنیای سینما حضور دارد. اما به جای محافظان ، فرزندان بزرگسال خود را با خود می برد.

 

کیرا نایتلی

کیرا نایتلی

کیرا نایتلی

 

خرید آگاهانه چیزی است که ستاره جذاب هالیوود انتخاب می کند. او بودجه خود را برای خرید لباس به مقدار مشخصی محدود می کند و سعی می کند از محدودیت فراتر نرود. در عین حال ، یک فرد مشهور لباس ها  را بدون برچسب های معروف انتخاب می کند و به خدمات سبک های حرفه ای متوسل نمی شود. همین قاعده در مورد سرگرمی نیز صدق می کند.

نظرات

۱۴۰۰/۵/۹شگفت زده خواهید شد ، اما مدتی است که این بازیگر پردرآمد ترجیح می دهد نه در عمارت خود ، بلکه در هتل های مختلف زندگی کند. بسته به محل فیلمبرداری ، وی بدون اقامت بیشتر از شش ماه از هتلی به هتل دیگر نقل مکان کرد. این بازیگر صادقانه معتقد است که سهم وی در ایجاد مجموعه فیلم های "ماتریکس" بسیار اغراق آمیز است: او برای نقش نئو در سه گانه رکورد 250 میلیون دلار vh دریافت کرد. بنابراین ، کیانو ریوز به سادگی بیشتر هزینه را به افراد عادی که در پروژه کار می کردند ، داد: طراحان لباس ، طراحان , خالقان جلوه های ویژه. و 12 بدلکار از این تیم موتورهای افسانه ای هارلی دیویدسون را به عنوان هدیه از ستاره دریافت کردند. کیانو ریوز طرفدار مارک های مد نیست. او در بازار عادی دسته جمعی برای خود لباس می خرد. و غذای ساده را ترجیح می دهد. به نحوی از طرفدارانش فیلم گرفته شد که روی نیمکت نشسته بودند و یک ساندویچ معمولی را با آب می خوردند. شاید ، این بازیگر پس از فاجعه ای که برای شریک زندگیش جنیفر ماریا سایم رخ داد ، بهای لحظه لحظه زندگی خود را درک کرد. خوب ، تشخیص وحشتناک "سرطان خون" خواهرش باعث شد سالانه مبالغ هنگفتی را برای کمک به بیمارستان ها و تحقیقات در زمینه درمان سرطان اهدا کند. این بازیگر با خبرنگاران می گوید: "برای من ، پول آخرین چیزی است که باید به آن فکر کرد."

در ادامه بخوانید...

چه بر سر ژان کلود ون دام آمد؟

در
ژان کلود ون دام

 

ژان-کلود ون دام

ژان کلود ون دام درسال 1970 قهرمان کاراته و کیک بوکسینگ بود. درسال های 1980 تا 90 با اندام ورزیده و ماهیچه ای خود معروف به عضلات بروکسل ، لقب پادشاه بلژیکی ها را از آن خود کرد و ستاره رزمی سینمای جهان شد. فیلم های کیک بوکسر، هدف سخت و ... حاصل دوره طلایی جان کلود ون دام است. بعد از دوره طلایی سینمای رزمی، ژان کلود به همان سرعتی که معروف شده بود از دنیای سلبریتی ناپدید شد.  

 

چرا ژان کلود ون دام؟

به دلیل دشواری در تلفظ این نام ، ژان - کلود ون وارنبرگ ، به یاد دوست فقید خود ، نام خود را به ژان - کلود ون دام تغییر داد .

 

ژان کلود ون دام

ژان کلود

یکی از بهترین فیلم های ژان کلود ون دام، فیلم علمی تخیلی اکشن "سرباز جهانی" بود. فیلم فروش خوبی داشت و دست اندرکاران تصمیم به ساخت سریال با همین نام گرفتند. ساخت فیلم سربازجهانی در سال 2012 با نسخه روز حساب و کتاب ادامه پیدا کرد.

 

 فیلم سربازجهانی

 

بعد از موفقیت فیلم پلیس زمان، ون دام برای سه فیلم کاندید شد که قرار بود برای هر کدام 12 میلیون دلار دستمزد دریافت کند. در همان زمان جیم کری با دریافت دستمزد 20 میلیون دلاری در صدر اخبار بود و ون دام دستمزد 12 میلیون دلار را نپذیرفت، اون میخواست مانند جیم کری دستمزد 20 میلیون دلار را دریافت کند. ساخت هر سه فیلم لغو شد و جان کلود ون دام در بلک لیست هالیوود قرار گرفت. این اتفاق تاثیر زیادی بر آینده این بازیگر داشت.

 

ژان کلود هرگز برای دیالوگ ها معروف نشد. او مرد اکشن است.

 

ژان کلود ون دام در سال 2012 در مصاحبه ای با گاردین گفت، جیم کری دستمزد خوبی گرفت و من میخواستم با او رقابت کنم. مثل یک احمق

 

مجسمه ژان کلود ون دام

 

ون دام که به "عضلات بروکسل" معروف شده در کشور خود بلژیک بسیار محبوب است و حتی مجسمه ای از او در روبروی  مرکز خرید معروف نیز نصب شده است.

در سال 2010 در فیلمی به نام The Expendables با کارگردانی سیلوستر استالونه بازی کرد. فیلم موفقیت خوبی داشت و او دوباره جایگاهی برای خود کسب کرد. فیلم با نسخه دوم ادامه پیدا کرد و استالونه نقش مخصوصی برای ون دام در نظر گرفته بود.

 

قد و وزن ژان کلود

سیلوستر استالونه

 

ژان کلود وندام متولد: ۱۸ اکتبر ۱۹۶۰ در بلژیک است او 61 سال سن (متولد 1960 میلادی)  دارد . وزن ژان کلود  80 کیلوگرم  قد ژان کلود ون دام 177 سانتیمتر است. 

ژان کلود ون دام در کدام شهر متولد شد؟

سینت آگاتا-برچم ، بلژیک

 

ژان کلود ون دام

 

او دوستار حیوانات است و موسسه خیره ای در استرالیا برای کمک به حیوانات دارد. 

پسر ژان کلود ون دم

پسر ژان کلود ون دام

                                                عکس  نیکولاس پسر ژان کلود ون دام  

3709290.jpg


خشونت ژان کلود هیچ وقت خارج از کادر دوربین دیده نشد ولی پسر ژانکلود، نیکولاس در سال 2017 بخاطر درگیری فیزیکی دستگیر شد. نیکولاس برای 2 ساعت هم اتاقی خود را با چاقو گروگان گرفته بود.

دختر ژان کلود ون دم

d26b8b1976630a1c1b43049e0dac4e03.jpg

پیش پرده فیلم الکساندر نوسکی با دختر ون دام منتشر شد
پیش پرده پروژه تولید الکساندر نوسکی "رویاهای تاریک" در یوتیوب منتشر شده است .

در این فیلم هیجان انگیز بازیگر نقش اول زن ، بیانکا بری ، دختر 29 ساله ژان کلود ون دام حضور داشت . کرسی کارگردانی را ماتیاس مولتراسیو بر عهده گرفت.

طبق خلاصه داستان ، قهرمان فیلم هنگام استراحت با همسرش با خطر مرگبار روبرو می شود.

در سال 2020 ، "رویاهای تاریک" بصورت آنلاین در بازار فیلم کن Marche du Film شرکت کرد. اولین بار این فیلم پاییز امسال در اروپا و آسیا به نمایش در می آید.

 

ژان-کلود ون دام همسر

دختر و همسر ژان کلود ون دام

                                                  عکس  همسر و دختر ژان کلود ون دام  

معروف ترین کار او تبلیغ ولوو است

تبلیغ ولوو

 

همه این تبلیغ را دیده ایم. قهرمان پلیس  ژان کلود ون دم زمان 53 ساله که روی 2 کامیون بزرگ ولوو در حال نمایش توانایی های بدنی فوق العاده خود است.86 میلیون نفر این کلیپ را دیده اند این عدد بیشتر از تعداد کسانی است که کل بلیط های فیلم های او را خریده اند.

عکس ژان کلود

ژان کلود ون دام

 

درسال 2017 ژان کلود در سریالی متفاوت با نام ژان کلود ون جانسون بازی کرد. این سریال روایت زندگی خود اوست، حقایقی که هیچ وقت گفته نشد.

 

بازی مورتال کامبتاز

 

کاراکتر جانی کیج در بازی مورتال کامبتاز از روی این بازیگر محبوب ساخته شده است.

 

اعتیاد ژان کلود ون دام

بازی مورتال کامبتاز

اعتیاد به کوکائین نزدیک بود او را بکشد.

متاسفانه ژان کلود ون دام به کوکائین اعتیاد دارد و یکی از بزرگترین مشکلات زندگی اوست، ون دام گفته است از سال 1999 هر روز 10 گرم کوکائین استفاده کرده که هفته ای 10.000 دلار خرج داشته است. بعد از ترک ناموفق دوباره به اعتیاد رو اورده است.

در این دوران بیشتر فیلم های ون دام مستقیم روی dvd پخش شده و بیننده زیادی نداشته است.

 

ژان کلود در کمدی اکشن نتفلیکس 

ژان-کلود ون دام

ون دام در نقش یک مأمور سابق مرموز سرویس مخفی بازی می کند که پس از متهم شدن پسرش به قاچاق اسلحه و مواد مخدر ، فوراً به فرانسه بازمی گردد.

ژان کلود ون دام گفت: "آخرین مزدور" یک پروژه فوق العاده هیجان انگیز است و به من اجازه می دهد ژانر جدیدی را انتخاب کنم. من همیشه از طرفداران ژان پل بلموندو بوده ام و امیدوارم که به روش خودم مشعل کمدی اکشن را به دست بگیرم. فیلمنامه دیوید چارون همه این عناصر را به روشی کاملاً موفق گرد آورده است - یک داستان زیبا همراه با احساسات ، اکشن زیاد و شوخ طبعی. من همچنین بسیار خوشحالم که در کنار نسل جدیدی از استعدادها مانند آلبان ایوانف ، آسا سیلا و سمیر دکاززا کار می کنم ، اما همچنین با  پاتریک تیمزیت ، اریک جودور ، میو دوباره در صفحه نمایش هستیم. "

دیوید شارون اضافه کرد: "من می خواهم به سنت بزرگ فیلم های اکشن دهه 80 و 90 برگردم - آن فیلم های افسانه ای که همه ما دوست داریم در جایی که قهرمانان بیش از حد معمول نیستند ، بدلکاری ها از زندگی چشمگیرتر و واقعی تر بودند ، و همه با شوخ طبعی نقطه گذاری شده اند. فقط ژان کلود می توانست تجسم این دوران طلایی بی نظیر سینما باشد. "

 

چگونه کیک بوکسور ژان کلود ون دام هالیوود را فتح کرد

ژان کلود ون دام در 18 اکتبر 61 ساله می شود. زندگی حرفه ای او داستان برخاست درخشان ، سقوط ناامیدکننده و بازگشت طولانی به اوج است. در اواخر دهه 1980 و نیمه اول دهه 1990 ، جنگنده هایی با یک ستاره به طور مداوم در باکس آفیس خاطره دارند. ژان کلود از انشعابات استراتژیک و  از خطرات طفره نرفت و دشمنان را با یک ضربه در یک پرش دور خانه مجازات کرد. فرمول موفقیت او ، بی عیب و نقص کار کرد تا اینکه ون دام به قدرت مطلق خود ایمان آورد و از هالیوود تبعید شد.

 

ژان-کلود ون دام

اگر نام رزمی کار بلژیکی برای شما بیش از حد عجیب به نظر می رسد ، بدیهی است که شما نام او را از بدو تولد نشنیده اید: ژان کلود کامیل ، فرانسوا ون وارنبرگ اراده از کودکی او را به جلو سوق داد. او از یک مرد نان شیرینی زنجبیلی تبدیل به یک قهرمان کاراته شد و به عنوان "آقای عضله بلژیک" رسید.

 ژان کلود ون دام در هالیوود

در سن 16 سالگی ، ژان-کلود ون دام  فکر کرد که کمربند سیاه در ورزشهای رزمی برای او کافی نیست و لازم است چیزی را امتحان کند ، حتی وحشیانه تر - این "ماشین کشتار" پنج سال به باله اختصاص داد. ژان کلود اطمینان می دهد که اگر شخصی آموزش های رقص شده ، اما طاقت فرسای رقص را تحمل کند ، هرگونه تست ورزشی برای او هیچ سودی نخواهد داشت. کلاس ها به او لطف و چابکی خاصی می بخشیدند ، و متعاقباً با این کار کاف ها را به رقبا می داد. ون دام از 17 تا 22 سالگی در نبردهای حرفه ای که منجر به 18 ناک اوت شد ، جنگید - البته برای حریفانش.

 

پس از آن ، آن جوان تصمیم گرفت كه وقت آن است كه با یك دعوا حرفه ای این كار را ترك كند و برای تسخیر آمریكا در اكران سینماها به آنجا رفت. ژان کلود پول خاصی ، ایده بازیگری ، ارتباط صنعتی و حتی دانش انگلیسی قابل قبولی نداشت. همه این چیزهای کوچک او را به هیچ وجه اذیت نمی کرد.

ژان کلود یک روش عجیب و غریب برای گذراندن ممیزی ها ایجاد کرد: او آنها را به تنهایی مرتب کرد ، و توانایی های خود را برای یک کارفرمای بالقوه تبلیغ کرد. استعداد چشمگیر خود را.

 

ژان-کلود ون دام

 

این بازیگر مشتاق به تدریج به شهرت رسید: ابتدا در میان جمعیت درخشید ،  و سپس در نقش شخصیت های منفی (علاوه بر این ، روس ها) در "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" (1986) و "عقاب سیاه" شد. "(1988).

 

ژان کلود درنده

یک لحظه کنجکاوی در بیوگرافی ژان کلود: برای مدتی او درگیر فیلمبرداری فیلم اکشن علمی تخیلی Predator (1987) بود. به عنوان یک مبتدی ، حتی نقش یکی از شرکای آرنولد شوارتزنگر به او پیشنهاد نشد ، اما به او اجازه داده شد که در لباس یک هیولای بیگانه مخفی شود.

 

ژان-کلود ون دام

ژان کلود ون دام  با آرنولد شوارتزنگر 

 

درست است که این بازیگر وقت نداشت که واقعاً وارد شخصیت شود و به یک دیوانگی خونین بیفتد - او به سرعت اخراج شد. چرا به طور قطع مشخص نیست ، همه طرفین دلایل مختلفی را بیان می کنند ، بنابراین می توانید هر توضیحی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. آنها می گویند که ژان کلود به دلیل ناخوشایند بودن  لباس هیولا همیشه دمدمی مزاج بود (در آن زمان از طرحی متفاوت از نسخه نهایی استفاده می شد) ، که جای تعجب نیست - به دلیل گرم شدن بیش از حد داخل  لباس ، گاه و بیگاه غش می کرد.

 ژان کلود معتقد است که او را به دلیل امتناع از انجام کاری که خطرناک می دانست ، اخراج شده. به گفته وی ، بدلکار در پایان شکستن پای خود را در این صحنه نشان داد ، اگرچه گروه فیلم اطلاعات زخمی شدن را تأیید نکردند.

 

 ژان کلود ون دام در فیلم های کشتار

 در سال 1988 ، اولین موفقیت ون دام در نقش اصلی منتشر شد - "Bloodsport" در مورد مسابقات زیرزمینی هنرهای رزمی.

"ورزش خونین" با دعواهای کاملاً صحنه دار تماشاگران را به وجد آورد ، جایی که ضربات به منزله برخورد واقعی از تماس ها بود (معمولاً در فیلم های هالیوود آنها را می زنند ، اما آنها با زاویه ها و تحمیل صدا، خطاها را می پوشانند). سبک های مختلف مبارزان نیز نزاع ها را تماشایی کرده است.


به دنبال آن مجموعه ای از تولیدات ارزان قیمت اما موفق ، جایی که ژان کلود قدرت جنگندگی خود را نشان داد ، بود. از جمله  Kickboxer (1989) ، Universal Soldier (1992) و Hard Target (1993) توسط جان وو ، عملكرد برجسته هونگ كون ، طراحي شد. این روزها رسم بود که ستارگان اکشن که به خود احترام می گذارند خودشان را در داستان پردازی امتحان کنند: شوارتزنگر در Total Recall بر بیماری اسکلروزیس غلبه کرد ، بروس ویلیس در یک تاکسی پرنده در عنصر پنجم بمب گذاری کرد و غیره. ون دام ، به نوبه خود ، در زمان گشت (1994) به پلیس زمان تبدیل شد. این فیلم در سراسر جهان 101 میلیون دلار درآمد کسب کرد که در نهایت کاراته کا بلژیک را به عنوان یکی از پادشاهان ژانر جنگی رساند.

 

مانند ژان کلود مبارزه کنید

سبک مبارزه سینمایی ون دام از چندین سبک شکل گرفته است. او از ده تا 18 سالگی در رشته شوتوکان (نوعی کاراته) تحصیل کرد و کمربند مشکی گرفت. او در دوران نوجوانی به کیک بوکسینگ نیز علاقه مند شد و شگردهای خود را مطرح کرد.

 

ژان-کلود ون دام
عکس از فیلم  شیردل "AWOL" ، 1990

 

ژان کلود پس از انتقال به ایالات متحده ، سالن آموزش  را افتتاح کرد و در آنجا دو نوع ورزش رزمی دیگر را تکمیل کرد: تکواندو و موی تای. اولی اصالتاً کره ای است و با ضربات قوی و بلند ساخته شده است ، در حالی که موی تای معادل تایلندی کیک بوکسینگ است که در آن گرفتن و پرتاب ممنوع است. شخصیت ون دام در کیک بوکسر تمرین موی تای بود.بعلاوه ، البته ، شما نباید گذشته باله هنرمند را فراموش کنید.

 

چرا ژان کلود ون دام در لیست سیاه هالیوود قرار گرفت 

بعد از فیلم "پلیس زمان" ، به نظر می رسید جالب ترین چشم اندازها برای ژان کلود باز شده است. در عوض ، او به تدریج از رادار ناپدید شد!

ژان کلود زندگی حرفه ای خود را خراب کرد. یک روز او از یونیورسال تماس گرفت و پیشنهاد سه فیلم با حق امتیاز 12 میلیون دلار را پیشنهاد داد. ون دام به سازندگان فیلم گفت كه استعداد او را نمی بینند ، مگر اینكه پیشنهاد او را به 20 میلیون دلار برسانند ، مثل جیم كری (ظاهراً بازیگر معتقد بود كه ضربات او به اندازه شوخی ها و تمسخرهای یك بازیگر طنز مرگبار است). در کارخانه رویاها ، چنین علاقه به پول مورد توجه قرار نگرفت و مرد حریص سوداگر! در لیست سیاه قرار گرفت. در هر صورت این همان چیزی است که خود ژان کلود می گوید.

 

نکته جالب این است که کاراته کا معروف حتی دلایل خاصی برای چنین خواسته هایی داشته است. حیف است که او در آن زمان مطالعه ای انجام نداده  که در سال 2017 انجام شد و طبق آن ژان کلود دومین بازیگر پردرآمد دهه های اخیر است (اولین  امیلیو استوز ). اساس کار کل کارمزد همه فیلم ها نبود ، بلکه نسبت هزینه ها به درآمد بود. معلوم شد که ژان کلود هر دلار خرج شده اش را صد برابر (یا بهتر بگوییم ، چهار دلار و 20 سنت) پس داده است. بی سودترین کارگر صنعت برد پیت بود که فقط ده سنت دلار تولید کرد. ون دام همه آنچه را که لمس می کرد به طلا تبدیل کرد و فیلم های اکشن با بودجه کم را به بازدیدهای گیشه تبدیل کرد.

 

انصافاً ، اشتهای گزاف مالی تنها چیزی نبود که زندگی حرفه ای او را خراب کرد. در اواسط دهه 1990 ، با الهام از شهرت ، این بازیگر کاملاً به بیراهه رفت: او هرگز از کوکائین جدا نمی شد ، مرتباً همسران جدید می گرفت ، با پاپاراتزی دعوا می کرد ، به دلیل رانندگی در حالت مستی جریمه می شد (و یک بار در یک کلوپ شبانه با ماشین تصادف کرد) و دائماً برای فیلمبرداری دیرمی آمد. گروه تولید "جنگجوی خیابانی" (1994) شکایت کردند که کار با او غیرممکن است و حتی آنها از گفتن داستان هایی درباره رفتار او شرم داشتند. استودیو کارمند ویژه ای را موظف کرد که از اولویت های کنترل نشده مراقبت کند ، اما ژان کلود خودش به او چیزهای بد یاد داد!

 

ژان-کلود ون دام

در اتاق دادگاه عالی لس آنجلس ، 1998


در نیمه دوم دهه 1990 ، فیلم های ژان کلود در گیشه شکست می خورند و به زودی از رفتن به سینما منع شدند و آنها را مستقیماً به دی وی دی ها منتقل کردند.

برای پی بردن به غیرقابل بازگشت بودن غم انگیز سقوط وی ، کافی است که ژان کلود حتی به حضور خود در کمدی ناخوشایند داخلی "Rzhevsky علیه ناپلئون" اشاره کند.

 

تولد دوباره ژان کلود ون دام و پاکسازی

بعد از یک رشته تحقیرها ، ژان کلود ، متواضع شد ، درسش را گرفت و یاد گرفت که خودش را از کنار حاشیه نگاه کند. برای بسیاری ، جی‌سی‌وی‌دی JCVD فیلم او "JCVD" به الهام تبدیل شد. (2008) ، جایی که او خودش بازی کرد. و دقیقاً همان چیزی که او بازی کرد - منتقدان از خوشحالی خفه شدند و بوق زدند که وقتی آنها به دنیا آمدند چنین بازی قدرتمندی را از مردی که عادت به حل همه مشکلات زندگی با نخ ریسمان داشت ، ندیده بودند. یک مونولوگ شش دقیقه ای در فیلم وجود دارد ، جایی که ژان کلود ون دام مستقیماً به دوربین و تماشاگر نگاه می کند و با اشک ، از رویاها و ناکامی های خود صحبت می کند. هنگام بازبینی این بخش ، خودش احساس شرمندگی از نحوه کنار گذاشتن زندگی حرفه ای خود کرد.

 

ژان-کلود ون دام

در اکران فیلم JCVD ، 2008 


در این صحنه ، جنبه نفسانی بازیگر به وضوح نمایان می شد. شاید ، ژان کلود ون دام همیشه از نوع انعطاف ناپذیر شوارتزنگر دقیقاً به دلیل ساده لوحی ، آسیب پذیری و انسانیت و همچنین البته توانایی شکستن یک گردو با باسن متمایز بود. ژان کلود بیش از یک بار به این ابرقدرت مباهات کرده است ، از جمله در کامو در سریال تلویزیونی دوستان (سیزدهمین قسمت از فصل دوم).


JCVD می تواند بسیار بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با قدرت بیشتری به احیای حرفه ژان کلود ون دام کمک کند . این بازیگر مشغول نظافت سگ خود در تایلند بود که مرگ بالینی را تجربه کرد. ژان کلود معتقد بود که حمایت از یک دوست چهار پا در مقیاس ابدی مهمتر از تعقیب موفقیت است.

 

 استالونه او را به مهمانی ستاره های اکشن پیر در The Expendables II (2013) دعوت کرد ، جایی که ون دام با یک چشمک زدن شخصیت شرور را به تصویر کشید. سیلوستر او را به قسمت اول دعوت کرد ، اما پس از آن ژان کلود مجذوب ویرایش پروژه کارگردان طولانی مدت "راه عقاب" شد (این فیلم در سال 2008 فیلمبرداری شد ، اما آنها نمی توانند آن را به طور معمول منتشر کنند ، و نام ها را به طور مداوم تغییر می دهند).

 

 ژان-کلود ون دام نه تنها در تبلیغات بازی کرد ، بلکه در مجموعه تلویزیونی Jean-Claude Van Johnson (2016-2017) نیز بازی کرد. طبق طرح این نمایش ، کار بازیگری ون دام فقط پوششی برای نوع واقعی فعالیت او بود: انجام ماموریت های مخفی. این کمدی نه تنها فیلم های او را مسخره کرد ، بلکه عشق خود را به آنها اعتراف کرد و خود ژان کلود نشان داد که واقعاً می تواند با جیم کری در مسیر طنزپردازی رقابت کند.

 

ژان-کلود ون دام

در طول کنفرانس مطبوعاتی سریال "Jean-Claude Van Johnson" ، 2017 


اکنون امور ون دام به آرامی در حال بهبود است. وی در صداپیشگی کارتون ها (دنباله و سه گانه "کونگ فو پاندا" ، جدید "مینیون ها") مورد تقاضا قرار دارد و نتفلیکس اقدام به ساخت اکشن کمدی "آخرین مزدور" با بازی وی می کند. 

چه فیلمی از ژان کلود ون دام  تماشا کنیم

"Bloodsport" (1988)

"کیک بوکسر" (1989)

"JCVD." (2008)

"ژان کلود ون جانسون" (2016 - 2017) (مجموعه تلویزیونی)

لیست فیلم های ژان کلود ون دام

 

سال

نام فیلم

نقش

نکات مهم

۱۹۸۴

موناکو جاویدان

Gay Karate Man

 

۱۹۸۴

بریکین

Spectator in First Dance Sequence

Uncredited

۱۹۸۶

نه سازش، نه تسلیم

Ivan Krushensky

Also known as Karate Tiger (European)

۱۹۸۸

رینگ خونین

فرانک داکس

Fight choreographer, فیلم‌نامه‌نویس، تدوین‌گر

First work with بلو یانگ.

۱۹۸۸

عقاب سیاه

Andrei

Also known as Red Eagle or Red Hunter (European)

۱۹۸۹

سایبورگ

Gibson Rickenbacker

تدوین‌گر

۱۹۸۹

کیک بوکسور

Kurt Sloane

نویسنده

Also known as Karate Tiger ۳ (European)

۱۹۹۰

حکم مرگ

Louis Burke

 

۱۹۹۰

شیردل

Lyon Gaultier

Fight choreographer, نویسنده

Also known as Leon or A.W.O.L. – Absent Without Leave (European)

۱۹۹۱

ضربه دوجانبه

Alex Wagner/Chad Wagner

دو نقش، تهیه‌کننده، نویسنده

دومین همکاری با بلو یانگ.

۱۹۹۲

سرباز جهانی

Luc Deveraux/GR۴۴

اولین همکاری با دولف لاندگرن.

۱۹۹۳

آخرین حرکت قهرمان

خودش

حضور افتخاری

۱۹۹۳

راهی برای فرار نیست

Sam Gillen

 

۱۹۹۳

هدف سخت

Chance Boudreaux

 

۱۹۹۴

پلیس زمان

Max Walker

دو نقش

۱۹۹۴

مبارز خیابانی

Colonel William F. Guile

 

۱۹۹۵

مرگ ناگهانی

Darren McCord

 

۱۹۹۶

نهایت خطر

Alain Moreau/Mikhail Suverov

دو نقش

۱۹۹۶

هدف نهایی

Christopher Dubois

کارگردان، نویسنده

۱۹۹۷

تیم دو نفره

Jack Quinn

 

۱۹۹۸

تقلب

Marcus Ray

 

۱۹۹۸

لژونر

Alain Lefevre

نویسنده، تهیه‌کننده

۱۹۹۹

سرباز جهانی: بازگشت

Luc Deveraux

تهیه‌کننده

۱۹۹۹

دوزخ

Eddie Lomax

تهیه‌کننده

Also known as Desert Heat

۲۰۰۱

فرمان

Rudy Cafmeyer/Charles Le Vaillant

دو نقش، نویسنده

۲۰۰۱

بدل

Edward "The Torch" Garrotte/Replicant

دو نقش

۲۰۰۲

از خط خارج شده

Jacques Kristoff

 

۲۰۰۳

در جهنم

Kyle LeBlanc

 

۲۰۰۴

برخاسته از مرگ

Ben Archer

 

۲۰۰۴

نارکو

Jean's ghost by Lenny

نقش کوتاه

۲۰۰۶

سپاه سخت

Phillip Sauvage

 

۲۰۰۶

دومین فرمانده

Sam Keenan

 

۲۰۰۶

امتحان

Charles

 

۲۰۰۷

تا دم مرگ

Anthony Stowe

 

۲۰۰۸

چوپان: گشت مرزی

Jack Robideaux

اولین همکاری با اسکات ادکینز.

۲۰۰۸

جی‌سی‌وی‌دی

JCVD

مدیر اجرایی تولید

۲۰۱۰

سرباز جهانی: احیا

Luc Deveraux

دومین همکاری با دولف لاندگرن.

اولین همکاری با آندری آرلوفسکی.

Limited theatrical release in Israel, Singapore, Philippines, Malaysia, United Arab Emirates, India, Jordan, Lebanon, Italy, Japan, and Pakistan.

۲۰۱۱

پاندای کونگ‌فوکار ۲

Master Croc

صداپیشه

۲۰۱۱

بازیهای ترور

Vincent Brazil

Limited theatrical release in US, Russia, and Ukraine.

دومین همکاری با اسکات ادکینز.

مدیر اجرایی

Also known as Weapon (European)

۲۰۱۱

Beur sur la ville

Colonel Merot

 

۲۰۱۲

Rzhevskiy vs. Napoleon

خودش

 

۲۰۱۲

چشمان اژدها

Jean-Luis Tiano

اولین همکاری با کانگ لی با پیتر ولر.

۲۰۱۲

یک‌بارمصرف‌ها ۲

Jean Vilain

سومین همکاری با اسکات ادکینز با دولف لاندگرن.

۲۰۱۲

سرباز جهانی: روز حساب

Luc Deveraux

چهارمین همکاری با اسکات ادکینز و دولف لاندگرن.

دومین همکاری با آندری آرلوفسکی.

۲۰۱۲

شش گلوله

Samson Gaul

 

۲۰۱۲

یو.اف. او

George

 

۲۰۱۳

به جنگل خوش آمدید

Storm Rotchild

 

۲۰۱۳

دشمنان نزدیک

Xander

 

۲۰۱۴

گرمای کشنده

Stillman

 

۲۰۱۵

یک تکه گوشت

Deacon

Post-production

۲۰۱۵

'Jian Bing Man

 

Cameo

۲۰۱۵

Yüksek Derece

 

Cameo

Filming

۲۰۱۶

Kickboxer: Vengeance

Master Durand

Filming

۲۰۱۶

The Tower

 

Announced

نامشخص

عشق کامل

Frenchy

کارگردان، نویسنده، Completed

 

نظرات

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگر و کاراته کار در 18 اکتبر 1960 در بلژیک متولد شد و از سن 10 سالگی ورزش های رزمی را انجام می دهد. در نیمه دوم دهه 1980 ، برنده چندین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی و دارنده کمربند سیاه . نقش ایوان کراشینسکی کاراته کار روسیه را در فیلم "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" بازی کرد. پس از اولین صدای شهرت ، این ورزشکار شروع به حضور فعال در فیلم های "Bloodsport" ، "Cyborg" ، "Kickboxer" و "Universal Soldier" کرد (برای آخرین ون دام که آنها 1.5 میلیون دلار پرداخت کردند). در سال 1994 ، این بازیگر 8 میلیون دلار برای بازی در فیلم Street Fighter دریافت كرد. در پایان دهه 90 ، مد فیلم های اکشن رو به زوال بود و مدت ها بود که این بازیگر نمی توانست به درآمد قبلی خود دست یابد و به اوج خود بازگردد. محبوبیت نکته روشن بعدی در کار ون دام حضور در فیلم "J.C.VD" در سال 2008 بود ، که وی در آن شخصیت اصلی شد. این بازیگر سپس در دو دنباله سرباز جهانی ظاهر شد و نقش شخصیت منفی اصلی فیلم The Expendables را بازی کرد. سالانه فیلم هایی با حضور ون دام به عنوان بازیگر و صداپیشه منتشر می شود. سال آینده دو فیلم با بازیگر اکشن - "آخرین مزدور" و "فرانسوی" به نمایش در می آید.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگر ، فیلمنامه نویس و تهیه کننده آمریکایی الاصل بلژیکی است. او قبل از شروع حرفه بازیگری ، بدنساز معروف ، کاراته کا و کیک بوکسر بود. مشهورترین فیلم ها با مشارکت وی عبارتند از "رینگ خونین" ، "تأثیر مضاعف" ، "سرباز جهانی" ، "هدف سخت" ، "پلیس زمان".

۱۴۰۰/۳/۲۰بیوگرافی ژان کلود , اعتیاد ژان کلود ون دام متولد 18 اکتبر 1960 در بلژیک. نام اصلی تولد وی ژان کلود کامیل فرانسوا ون وارنبر است. پدر او به عنوان حسابدار کار می کرد و صاحب یک گل فروشی بود. وقتی پسرش ده ساله بود ، او را در مدرسه کاراته ثبت نام کرد. و در شانزده سالگی ، ژان کلود قبلاً وارد تیم ملی کاراته بلژیک شده بود و بعداً قهرمان اروپا شد. اما جدا از هنرهای رزمی مانند کیک بوکسینگ ، موی تای ، کونگ فو و تکواندو ، ژان کلود در اوایل جوانی به تحصیل باله کلاسیک پرداخت. همچنین در اوج موفقیت (با بودجه همسر اولش. ژان-کلود ون دام همسر) ، سالن ورزشی خود را با نام "Gym Gym" افتتاح کرد.قد و وزن ژان کلود در مقاله بالا آورده شد + عکس ژان کلود و پسر ژان کلود ون دم. در سال 1981 ، ژان کلود پس از جدا شدن از همسرش و فروش این باشگاه ، در آرزوی بازیگر شدن به کالیفرنیا رفت. اما همه چیز خیلی خوب پیش نمی رفت ، علاوه بر این ، ون دام واقعاً انگلیسی بلد نبود ، بنابراین در ابتدا او به عنوان راننده ، دروازه بان ، کارگر ساختمانی کار می کرد و هنرهای رزمی را آموزش می داد. در آن دوره ، او تصمیم گرفت برای بار دوم ازدواج سودآور انجام دهد. در سال 1984 ، ون دام سرانجام در فیلم هایی مانند موناکو برای همیشه (1984) و Break Dance (1984) زمان کوتاهی در فیلم ها گرفت. سپس او نام خود را از ژان کلود ون وارنبرگ به ژان کلود ون دام تغییر داد ، که به یاد دوست فقید خود انتخاب کرد. اولین نقش تمام عیار این بازیگر در سال 1986 کار او در فیلم "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" (1986) بود ، جایی که او در آن بازیگر اصلی ، مبارز روسی ایوان بازی می کرد. اما واقعاً موفقیت دو سال بعد حاصل شد ، پس از اکران فیلم "Bloodsport" (1988). در همان سال ، فیلم های اکشن عقاب سیاه (1988) ، سایبورگ (1988) و کیک بوکسر (1988) اکران شدند. دو مورد اخیر از نظر تجاری بسیار موفق بوده اند. فعالیت بازیگری او به سرعت در حال پیشرفت بود ، در مدت کوتاهی چندین فیلم با مشارکت او مانند "AWOL" (1990) و "سفارش به مرگ" (1990) منتشر شد. اما گام بعدی محبوبیت ، بازی در فیلم "تأثیر مضاعف" (1991) بود. پس از اکران فیلم اکشن "سرباز جهانی" (1992) ، اوج حرفه بازیگری ژان کلود می آید و به دنبال آن چندین فیلم موفق با مشارکت وی از جمله "هیچ کجا اجرا نمی شود" (1993) ، "هدف سخت" (1993) ، "زمان گشت" (1994) ، "مرگ ناگهانی" (1995) ، "حداکثر خطر" و برای فیلم "در جستجوی ماجراجویی" (1996) ، او همچنین بر روی فیلمنامه کار کرد و به عنوان کارگردان بازی کرد . اما به زودی برای ژان کلود یک مرحله از مشکلات مربوط به مواد مخدر ، الکل و پلیس ایجاد شد ، زندگی شخصی نیز به خوبی پیش نرفت. همه اینها نمی تواند روی کار بازیگری تأثیر نگذارد. در سال های بعدی ، فیلم های با مشارکت او کمتر منتشر می شدند ، از جمله نقش در فیلم های "مستعمره" ، (1997) ، "انفجار" (1998) ، "لژیونر" قدیم فرانسه (1999) ، "سرباز جهانی 2": بازگشت »(1999) ، جهنم (1999) ، Replicant (2001) ، سراشیبی (2002) ، در جهنم (2003) ، تا زمان مرگ (2004). اما پس از بهبود بازیگر از مشکلات مواد مخدر ، برای سومین بار ازدواج کرد و بازگشت به صفحه نمایش را آغاز کرد. بنابراین ، در سال 2008 فیلم JCVD. که بسیاری آن را بهترین کار در حرفه ژان کلود می دانند ، و سپس قسمت سوم "سرباز جهانی" (2010) منتشر شد و یک سال بعد ژان کلود صدای شخصیت کارتون "پاندا کونگ فو کار 2" را صحبت کرد(2011) ) به دنبال آن نقش در چندین فیلم اکشن رده B وجود داشت و سپس ون دام در فیلم "The Expendables 2" (2012) که در آن نقش آنتاگونیست اصلی را بازی می کرد به اکران های بزرگ بازگشت. تا سال 2016 ، در سال 2016 ، ژان کلود به صداپیشگی برای فیلم انیمیشن Kung Fu Panda 3 (2016) بازگشت ، یکی از نقش های اصلی را در بازسازی Kickboxer (2016) و دنباله بعدی آن بازی کرد و همچنین در مجموعه تلویزیونی Jean بازی کرد -کلود وانگ جانسون ”(2016-2017) ، که در آن ژان کلود ، حرفه ای خود را مسخره کرد. با این حال ، این سریال ناموفق بود و پس از فصل اول لغو شد.در حال حاضر ، ون دام همچنان به طور فعال در فیلم های گروه B بازی می کند. جدید ترین بازی او در فیلم آخرین مزدور کمدی اکشن نتفلیکس است.

۱۴۰۰/۳/۲۰بله داداش ،حیف که پیر شدی ، من با تماشای فیلم های ژان کلود بزرگ شدم و اکنون به یاد دوران کودکی ام می افتم. رینگ خونین ، کیک بوکسر ، ضربه دوجانبه ، سرباز جهانی، اکنون چنین فیلم هایی وجود ندارد.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگر خوبی است ، من با مشارکت او در تماشای فیلم بزرگ شدم. تصاویر شایسته زیادی در فیلمبرداری او وجود دارد! به عنوان مثال فیلم های Hard Target ، Cyborg ، AWOL و بسیاری دیگر را در نظر بگیرید. درست است ، اکنون محبوبیت ژان کلود شروع به کاهش می کند ، اما فیلم های این بازیگر هرگز فراموش نمی شوند!

۱۴۰۰/۳/۲۰من ژان کلود ون دام خوش تیپ را دوست دارم. فیلم های با مشارکت وی کتابچه راهنمای آموزش هنرهای رزمی است. و چه تعداد پسران پس از "جنگجوی خیابانی" طرفدار هنرهای رزمی شدند و عکس ژان کلود را در اتاق خود آویزان کردند.

۱۴۰۰/۳/۲۰از زندگی نامه این بازیگر ، ژان کلود ، در مورد ضعف او در رابطه با جنسیت زن مشخص است. من نمی دانم این چقدر درست است اما واقعیت این است که جنسیت زن نسبت به او بی تفاوت نیست. فیلم های این بازیگر بیشتر مربوط به دسته فیلم های مردانه است ، اما من شخصاً و بسیاری از دوستانم با لذت زیادی فیلم های ژان کلود را تماشا می کنیم.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگری است که فیلمنامه نویس و تهیه کننده نیز هست ، برای من بت بود و می ماند. عکس هایی با تصویر او حتی امروز روی دیوار من آویزان است. سرباز جهانی او فیلم مورد علاقه من است.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود در فیلم "The Expendables-2" مشارکت جالب خود را به نمایش گذاشت.این بازیگر علی رغم سن و سالش فقط یک معجزه است. به هر حال ، در این فیلم سوپرمن ها زیاد هستند ، بنابراین لذت تماشای آنها تضمین می شود.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام مورد علاقه میلیون ها زن است. من فیلم های اول بازیگر را با لذت تماشا کردم ، اما فیلم های آخر خیلی زیاد نیستند. هنرهای رزمی او بیش از آنکه یک دعوای واقعی باشد ، بیشتر شبیه یک باله خوش فرم است. اما این نظر شخصی من است.

۱۴۰۰/۳/۲۰اکنون محبوبیت ژان کلود ون دام دیگر مانند گذشته نیست ، اما کارهای بازیگری و کارگردانی وی همچنان توجه ها را به خود جلب می کند. چنین فیلم هایی از بازیگر مانند "ضربه دوجانبه" ، "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" احساس دلتنگی برای زمان های گذشته را برانگیخته ، می توان آنها را با لذت و به صورت آنلاین تماشا کرد.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام 15 سال پیش آرزوی هر دختری بود! حرفه ای ، همه فیلم های بازیگر ، البته فیلم های اکشن. اما حتی من آنها را تماشا کردم ، فقط به خاطر او. بیوگرافی بازیگر نیز جالب است ، من آن را خواندم ، می خواستم در مورد زندگی شخصی او بدانم ...

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بت من است! من با تماشای فیلم های او بزرگ شدم. او بازیگر و مبارز بزرگی است. بود ، هست و خواهد بود! با وجود انتقادات ، او به همه چیز دست یافت. و منتقدان بازنده های رقت انگیز هستند!

۱۴۰۰/۳/۲۰بچه ها ، البته محبوبیت ژان کلود افت کرد. اما او بازیگر خوبی است. علاوه بر این که او واقعا رقص کوروگرافی جنگی را انجام می دهد ، او واقعاً به بازیگری نیز پایبند است! آیا می توانید تصور کنید که وقتی شهرت و محبوبیت خیره کننده ای گذشت چگونه بود؟! .. خوب ، شما می توانید دیوانه شوید. خلاصه اینکه حداقل "Double Impact" و جدال نهایی "Bloodsport" را تجدیدنظر کنید و عشق به بازیگر به هر حال دوباره در شما بیدار می شود !!!)

۱۴۰۰/۳/۲۰من واقعاً ون دام را دوست ندارم! رقصنده! تصمیم گرفتم فیلم آنلاین "Kickboxer" را تماشا کنم و بعد از 20 دقیقه آن را خاموش کردم! او قطعاً بازیگر نیست و اکنون شک دارم که ژان کلود اصلا کیک بوکسور باشد! ضربات او فقط باعث تمسخر بیننده است.

۱۴۰۰/۳/۲۰شاید بهتر باشد "JCVD" نگاه کنید؟

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ این بازیگر آمریکایی در تمام دنیا با نام ژان کلود ون دام شناخته می شود. اگرچه نام کامل او اینگونه به نظر می رسد - ژان کلود کامیل فرانسوا ون وارنبرگ. این پسر بلژیکی آرزوی بازیگر شدن را داشت و به لطف ظاهر عالی، هنرهای رزمی و استعدادش توانست به شهرت جهانی دست یابد. اما بیشتر از همه، این بازیگر به فرزندان خود از ازدواج با گلادیس پرتگ - کریستوفر و بیانکا افتخار می کند. آنها نیز به موفقیت های زیادی دست یافتند. اما کوچکترین پسرش نیکلاس از ازدواجش با دارسی لاپیر هنوز از پدرش راضی نیست. اگرچه ممکن است همه چیز را در پیش داشته باشد.

در ادامه بخوانید...

جدیدترین عکس آرنولد

در

آرنولد روی دوچرخه

نظرات

در ادامه بخوانید...

سلفی گرفتن آرنولد

در

 

امانوئل مکرون و آرنولد شوارتزنگر در حال گرفتن سلفی در مقابل برج ایفل، پاریس، فرانسه.

نظرات

در ادامه بخوانید...