فنگ شویی: چگونه می توان سلامتی و رفاه را به خانه خود جذب کرد

چندین قانون ساده برای سازماندهی فضا وجود دارد که بر اساس تکنیک معروف چینی باستان ساخته شده است و به شما کمک می کند انرژی حیاتی را دوباره شارژ کنید و به تعادل درونی برسید.

 

فنگ شویی


وقتی زندگی به بیراهه می رود ، مشکلات و بیماری ها از ناکجا آباد پیدا می شوند و پول ، بیشتر برای سفر به موسسات پزشکی صرف می شود ، وقت آن است که به متخصصان فنگ شویی مراجعه کنیم. اغلب این رویکرد به مشکلات خود حتی به بدبین ترین افراد نیز کمک می کند. گاهی اوقات کافی است که چیزها را در خانه مرتب کنید ، زیرا وقتی در جای خود قرار می گیرند همه چیز به سرعت بهتر می شود. از جمله سلامتی ، زیرا این ناحیه به اندازه کافی مورد مطالعه قرار نگرفته است و گاهی پزشکان جدی شانه های خود را بالا می اندازند و امیدوارند که بتوانند معجزه کنند و نمی توانند تشخیص صحیح بدهند. از آنجا که فنگ شویی و طب سنتی چینی اشتراکات زیادی دارند و هر دو علم باستان مبتنی بر اصول حرکت و تعادل انرژی هستند ، با کمک این آموزه ها می توانید با موفقیت رفاه خود را کنترل کنید. متخصص فنگ شویی به ما  می گوید که چگونه این کار را انجام دهیم.

 

فنگ شویی

فنگ شویی چیست؟

 فنگ شویی در لغت به معنای "باد و آب" است. این عمل در آسیای شرقی است که می تواند فضا را طبق روشی خاص سازماندهی کند. مردم باستان در انتخاب مکان زندگی توجه داشتند ؛ نه تنها رفاه ، بلکه سلامتی آنها نیز به این بستگی داشت. بنابراین ، آنها با دقت به چشم انداز و زمینی که قصد داشتند در آن زندگی کنند ، نگاه می کردند ، تعیین میکردند که باد از کجا می وزد ، چه شرایط آب و هوایی در برابر آنها متحد می شوند و کدام دشمنان ، چه چیزی کمک می کند و چه چیزی مانع آنها می شود. در داخل خانه ، مشاهدات مشابه نیز مورد نیاز بود ، بنابراین محاسبات بر اساس راحتی ، خانواده ، ویژگی های فیزیولوژیکی ساکنان و احساسات آنها در فضا انجام می شد. 

 

مسکن به شکل یک مربع ایده آل در نظر گرفته شد ، تا به امروز در چین باقی مانده است و کاملاً آموزه های فنگ شویی را برآورده می کند.
آموزش دو نوع انرژی را متمایز می کند - QI خلاق و SHA مخرب. انرژی Chi حیاتی و مفید ، ساده و غیر عجولانه است ، در حالی که SHA مضر است ، به سرعت و مستقیم حرکت می کند. طبق گفته فنگ شویی ، ممکن است حرکت QI و SHA در خانه مطابق با قوانین آموزش نباشد و پس از آن نمی توان از عواقب ناخوشایند جلوگیری کرد. شما می توانید خستگی ، خواب آلودگی ، از دست دادن قدرت (بدون توجه به اینکه چقدر استراحت کرده اید) قادر به بهبودی نیستید ، بی وقفه شما را آزار دهد. برای اصلاح وضعیت ، باید یک اصل ساده را به خاطر بسپارید.

 

فنگ شویی

مربع لو شو چیست؟

 برای سلامتی و رفاه هنگام انتخاب و ترتیب مسکن ، باید از مربع لو شو استفاده کنید - این یکی از ابزارهای فنگ شویی است که بسته به نقاط اصلی نقشه انرژی از محل ایجاد می شود. شکل به 9 سلول تقسیم شده است. برای داشتن احساس خوب ، باید فضا را با استفاده از این بخش ها به طور شایسته ای سازماندهی کنید. هر شماره (بخش) در میدان جادویی دارای انرژی خاص و مجموعه ای از خصوصیات است. 

 

لو شو

مربع لو شو در فنگ شویی


مربع لو شو اعتقاد بر این است که باید روی نقشه آپارتمان قرار گیرد تا بخش 1 در ضلع شمالی و 9 در جنوب باشد. بخش بهداشت در شماره 5 قرار دارد.

با توجه به سلامتی ، طبق نظر فنگ شویی ، شرط لازم برای آن تعادل درونی است. با تنظیم جریان Chi درون خود می توانید به این حالت برسید. نوسانات خلقی ، ناراحتی های روحی و ترس فقط به سلامتی شما آسیب می رساند. برای دستیابی به تعادل درونی ، ایجاد هماهنگی در فضای بیرونی ، پیروی از برخی قوانین مهم است:

 

محل اقامت با نمای خوب از پنجره را انتخاب کنید.
از بی نظمی و هرج و مرج در آپارتمان یا خانه جلوگیری کنید.
با سر در جهت درست بخوابید - به سمت شرق
حتماً بخش بهداشت را مطابق با مربع لو شو فعال کنید.
در بخش بهداشت ، یک بالشت مراقبه قرار دهید یا ژیمناستیک انجام دهید.
بخش بهداشت را با استفاده از یک لامپ زیبا با نور گرم و پراکنده روشن کنید.
چیزهای قدیمی را دور بریزید ، در غیر این صورت آنها در ارتقا QI تداخل می کنند.
تصویری از طبیعت را در بخش بهداشت آویزان کنید.
لوله کشی را مرتب کنید ، آن را تعمیر کنید ، جایگزین قبلی کنید.
یک مکان ناخوشایند را در اتاق تغییر دهید ، به عنوان مثال ، یک گوشه تاریک را روشن کنید.
خود و احساسات خود را باور کنید.

 

فنگ شویی

 

در اطراف خود با حداقل چیزهای زیبا و چشم نواز ، دستیابی به تعادل درونی کار دشواری نیست ، زیرا فنگ شویی براساس درک زیبایی شناختی از تصاویر صحیح ساخته شده است. به عنوان مثال ، با دیدن یک منظره زیبا و لذت بردن از آن ، انرژی خود منظره را بدست می آورید. می توانیم بگوییم که از نظر ذهنی شما در حال حرکت به فضای دیگری هستید ، به این معنی که انرژی به شکلی دیگر در شما جریان می یابد. با تغییر تصاویری که باعث تحریک به مثبت و چشم نواز چشم می شوند ، طبق توصیه کارشناسان فنگ شویی ، می توانید به معنای واقعی کلمه از سلامتی و روحیه خوب برخوردار شوید. منطقه سلامتی قادر است نه تنها استراحت فیزیولوژیکی ، بلکه روانشناختی نیز فراهم کند. 


سازماندهی محل کار در خارج از خانه اهمیت کمتری ندارد ، زیرا بیشتر اوقات را در اداره می گذرانیم. در اینجا نیز مجموعه ای از قوانین وجود دارد که نه تنها به شما کمک می کند تا احساس راحتی داشته باشید ، بلکه همچنین می توانید از نردبان شغلی بالا بروید و به موفقیت شغلی و مالی برسید:

 

فنگ شویی


در مکانی که پنجره ای پشت شما قرار می گیرد ، ننشینید .
محل کار را در نقطه ای انتخاب کنید که پشت آن دیوار باشد.
آویختن یک عکس به دیوار پشت سر ، ترجیحا یک عکس طبیعت از شما محافظت می کند.
اگر جلوگیری از نشستن در مکانی که پنجره پشت سر شما قرار می گیرد  غیرممکن است ، باید آن را با پرده و با رنگ های تیره و نزدیک به زمین  و خاک پنجره را بپوشانید.
یک کریستال نمک روی میز بگذارید - این انرژی منفی افراد دیگر را که باید به عنوان بخشی از کار با آنها ارتباط برقرار کنید جذب می کند.
در دیوار مقابل می توانید تصویری آویزان کنید که احساسات مثبت را برانگیزد.
صندلی باید راحت باشد.
رعایت آموزه های فنگ شویی برای حفظ سلامتی و روحیه کاملاً ساده است. نکته اصلی این است که یاد بگیرید تصویر سکوت ، آرامش و هماهنگی را در ذهن خود حفظ کنید. علاوه بر این ، سعی کنید انرژی خود را به نفع خود در یک مسیر آرام قرار دهید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید