قوانین آمریکا که بسیاری از آن اطلاع ندارند

قوانین
7 تابو در ایالات متحده آمریکا که بسیاری از مردم حتی از آن اطلاع ندارند زیرا در ایران.......

 

هر کشوری قوانین و مقررات خاص خود را دارد که ممکن است با آنچه در ایران و سایر کشور ها پذیرفته شده است تفاوت اساسی داشته باشد. در واقع ، بسیاری حتی به این فکر نمی کنند که عدم رعایت موازین عمومی پذیرفته شده در ایالات متحده آمریکا چقدر می تواند به آنها  آسیب برساند ، و گاهی اوقات باعث مجازات کیفری شود. 

 

تعامل با افسران اجرای قانون

مامور پلیسمامور پلیس.  / عکس


در ایالات متحده آمریکا ، افسران پلیس لازم است تا حد ممکن مودب و دوستانه رفتار کنند. تلاش برای قطع حرف افسر اجرای قانون ، نه تنها فریاد زدن ، بلکه حتی بلند کردن صدای خود ، یا اثبات عاطفی قضیه کاملاً ممنوع است. این می تواند به عنوان بی احترامی به نمایندگان قانون تلقی شود و شامل مجازات های جدی ، تا زمان دستگیری می شود.

 

مامور پلیس

بررسی در جاده.  / عکس


اگر ماشین در جاده متوقف شود ، راننده نباید ماشین را ترک کند. به طور معمول ، در ایران ، راننده پس از متوقف شدن توسط یک افسر پلیس راهنمایی و رانندگی ، مدارک را برداشته  و از ماشین پیاده می شود تا با نماینده سفارشی صحبت کند. در ایالات متحده آمریکا ، چنین تخلفاتی می تواند به عنوان تلاشی برای فرار در صورت نقض راهنمایی و رانندگی تلقی شود. یا به عنوان تجاوز به امنیت یک افسر پلیس. در ایالات متحده آمریکا ، باید متوقف شوید ، شیشه را پایین بیاورید ، دستان خود را روی فرمان نگه دارید و تا حد ممکن رفتار مودبانه و آرام داشته باشید. فقط پس از دستور پلیس می توانید از ماشین پیاده شوید.

 

مباحث ممنوع

ممنوع
صحبت درباره موضوعات ممنوعه ناشایست تلقی می شود.  / عکس


در ایالات متحده آمریکا ، صحبت در مورد پول بسیار ناشایست تلقی می شود. سوالات مربوط به حقوق ، هزینه آپارتمان یا اتومبیل اخیراً خریداری شده ، مبلغی که برای درمان پزشکی یا پوشاک هزینه می شود باعث ایجاد کینه در آمریکایی ها خواهد شد. این موضوع یا با افراد ناآشنا ، یا با دوستان و خانواده بحث نمی شود. و این ممکن است دلیلی برای امتناع از برقراری ارتباط بیشتر با شخصی باشد که موضوع ممنوعه ای را مطرح کرده است.

 

صحبت درباره سیاست ، دین و گرایش جنسی واکنش منفی کمتری در جامعه ایجاد می کند. در این حالت ، به راحتی نمی توان پیش بینی کرد که متکلم چگونه به یک سوال واکنش نشان خواهد داد ، و آیا سوال کننده او را آزرده خواهد کرد یا خیر. علاوه بر کینه شخصی ، شما می توانید مورد انتقاد عمومی و حتی آزار و اذیت قرار بگیرید.

 

رشوه دادن و رشوه گرفتن  

رشوه
رشوه در ایالات متحده آمریکا  ممنوع است.  / عکس


اغلب اوقات ، شهروندان در ایران حتی به این واقعیت هم فکر نمی کنند که قدردانی "اندک" از پزشک یا تلاش برای "توافق" در قبولی در امتحان با معلم ، رشوه است. در ایالات متحده آمریکا ، تلاش برای رشوه گرفتن بسیار جدی تر است. و پیشنهاد پول می تواند نه تنها به جرایم عمومی ، بلکه به یک جریمه نقدی بزرگ و حتی بازداشت تبدیل شود.

 

ریختن آشغال

جاده
کنار جاده ها همیشه تمیز است.  / عکس


ریختن پسماند در خیابان ها و کنار جاده ها در ایالات متحده آمریکا کاملاً ممنوع است. یک ماشین پلیس می تواند ماشین را دنبال کند و نمایندگان قانون می توانند جاده را از یک نقطه پنهان رصد کنند. حتی یک دستمال پرتاب شده از شیشه اتومبیل نیز جریمه بزرگی را در پی دارد ، مثلاً یک بسته بندی آب نبات که از دست شما می افتد و به موقع در مکان عمومی جمع نمی شود. ضمناً ، در برخی از ایالت ها ، به عنوان مثال ، در فلوریدا ، در صورت ثبت چهار مورد پرتاب زباله در جاده ، می توانید مجوز رانندگی خود را به مدت یک ماه از دست دهید.

 

خلق و خوی غیر مودبانه

زنان

برای بسیاری ، مدتهاست که استفاده از روحیه به اصطلاح زود پسر خاله شدن در ارتباطات روزمره به یک قاعده تبدیل شده است. در ایالات متحده آمریکا ، چنین مراودتاتی وجود ندارد و فقط در مواردی استفاده می شود که مودبانه ترین درخواست ها را داشته باشد: "لطفاً نمک را رد کنید". نادیده گرفتن این قانون باعث تقویت اعتبار فرد در بی ادبی و نادانی می شود.

 

در ایالات متحده آمریکا ، این به طور کلی اولین نشانه از یک رابطه ناسالم است ، بنابراین برقراری ارتباط مودبانه با غریبه ها و دوستان خود بسیار مودبانه است.به طور کلی ، در ایالات متحده آمریکا رسم است که دوستانه و صراحت نشان می دهد ، حتی برای چیزهای کوچک تشکر می کنند ، برای کوچکترین ناراحتی و نگرانی عذرخواهی می کنند.

 

نقض آزادی و سلب آسایش

پلیس
همسایگان می توانند بدون هیچ اخطاری با پلیس تماس بگیرند.  / عکس


آمریکایی ها به آزادی حقوق ، آزادی اندیشه و آزادی بیان احترام زیادی می گذارند. تعمیر و بازسازی های آینده باید با همسایگان در میان گذاشته شود تا اثرات صدا به حداقل برسد و کارها به گونه ای انجام شود که حداقل باعث ناراحتی دیگران شود. مهمانی پر سر و صدا به راحتی می تواند باعث تماس با پلیس ، شکایت از همسایه پر سر و صدا و مشکلات زیادی شود.

 

قانون شکنی و تقلب

تقلب
قوانین باید رعایت شود.  / عکس 

 

آمریکایی ها سعی می کنند همه قوانین ، مقررات و قوانین را رعایت کنند. به عنوان مثال ، تقلب در دانشگاه یا حتی در مدرسه غیر قابل قبول است و نه تنها توسط معلمان ، بلکه توسط دانشجویان دیگر قابل قبول نیست ، و حتی در حین تحصیل در دانشگاه ممکن است منجر به اخراج شود. در عین حال ، مقاله ای که به منظور سفارش نوشته شده است ، نه تنها با ارائه دهنده آن ، بلکه با نویسنده نیز برخورد جدی خواهد شد.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید