ایده تولد جذاب برای کودکان۶ تا ۱۲ ساله

تم‌های تولد جذاب برای کودکان6 تا 12 ساله برای برگزاری تولدشان قطعا نظرات و پیشنهادهایی دارند. اگر برنامه تولد را در مدرسه برگزار نمی کنید، ایده هایی به شما می دهیم اما یادتان باشد که حتما قبل از شروع به تدارک برای مهمانی ایده هایتان را با کودک در میان بگذارید و نظرش را جویا شوید.

بچه ها بین سن ۶ تا ۱۲ سال مدرسه میروند و دوستان خودشان را دارند. برای برگزاری تولدشان قطعا نظرات و پیشنهادهایی دارند. اگر برنامه تولد را در مدرسه برگزار نمی کنید، ایده هایی به شما می دهیم اما یادتان باشد که حتما قبل از شروع به تدارک برای مهمانی ایده هایتان را با کودک در میان بگذارید و نظرش را جویا شوید.

۱ ) تم تولد شکار گنج

‌این تم می‌تواند یکی از مهیج‌ترین تم تولد برای کودکانی باشد که ماجراجویی را دوست دارند.

آذین‌بندی‌ها : جعبه‌های مقوایی را مانند صندوق گنج تزیین کنید، و از کاغذهای رنگی برای ساختن پرچم استفاده کنید. «گنج» و «نقشه آن» را تهیه کنید. محل را با استفاده از بادکنک‌های طلایی، قرمز، و آبی تزیین کنید. کارتهای دعوت را به شکل نقشه‌های گنج آماده کنید. برای این کار از خود کودک کمک بگیرید.

فعالیتهای تفریحی : یک داستان ماجراجویانه طراحی کنید و صحنه را برای شکار گنج بچینید. همه را وادار به شرکت در این داستان ماجراجویانه کنید. مهمانها را با کیف‌های هدیه حاوی شکلات، عکس برگردان یا جایزه های کوچک راهی خانه کنید.

۲ ) تم تولد دنیای ورزش

اگر بچه‌ شما به ورزشهایی مانند بسکتبال، فوتبال یا والیبال علاقه دارند، این تم تولد می‌تواند یک فکرایده‌آل برای آنها باشد. البته برگذاری این تم برای داخل منزل پیشنهاد نمی شود. این برنامه را در پارک یا باشگاه ورزشی پیاده کنید.

آذین‌بندی‌ها : محل جشن را با استفاده از پوسترها و تصاویر قهرمانان ورزشی یا تیم‌های مشهور  و ابزارهای ورزشی مانند تورو توپ‌ تزیین کنید. در طراحی کارت دعوت از عکس قهرمانان مشهور و یا تجهیزات ورزشی استفاده کنید.

فعالیتهای تفریحی : مسابقات ورزشی مثل پرتاپ توپ، استپ آزاد یا از این قبیل بازیها شروع کنید. مدال‌، توپ‌، و یا کارتهای ورزشی را بعنوان جایزه تعیین کنید.

 

۳ ) تم تولد راز

تم تولد راز برای کودکانی که شخصیت‌های رازآلود مشهور مانند شرلوک هولمز، اسکوبی دو، جیمز باند و یا اسپای کیدز را دوست دارند، بسیار عالی است.

آذین‌بندی‌ها : محل جشن را با استفاده از بادکنک‌های مشکی، نقشه‌های گنج، کتابهای رازآلود و جا شمعی‌های قدیمی همراه با شمع بیارایید. کارتهای دعوت را در کدهای سری طراحی کنید.

فعالیتهای تفریحی : برای بچه ها معما تدارک ببینید.. بازی شکار گنج بازی کنید و برای برنده جایزه تعیین کنید. سپس، چند فیلم رازآلود تماشا کنید. مهمانها را با دادن هدیه راهی منزل کنید.

۴ ) تم تولد جنگل

تم تولد جنگل یکی از تم‌های جذاب برای کودکانی است که عاشق حیات وحش هستند. این جشن را می‌توانید در خانه، پارک مورد علاقه و یا باغ وحش برگزار کنید.

آذین‌بندی : محل جشن را با استفاده از بنر هایی به رنگ سبز و قهوه ای، بادکنک‌های رنگی، نوارها، و گلدان درختچه تزیین کنید. اسباب‌بازی‌های بادکنکی یا حیوانات پلاستیکی جنگلی را در محل به نمایش بگذارید. ماسک‌های حیوانات طراحی کنید.

فعالیتهای تفریحی : فیلم‌های تارزان تماشا کنید. و یا با بچه های بازی سفر به جنگل بکنید و در نهایت، مهمانها را با دادن کیف‌های هدیه حاوی حیوانات جنگلی پلاستیکی یا بادکنکی بدرقه کنید.

۵ ) تم تولد بازی‌های ویدئویی

تم تولد بازی‌های ویدئویی می‌تواند یک تم مناسب برای تمام گروههای سنی باشد. اگر به تازگی صاحب یک سیستم بازی در خانه شده‌اید و امکان بازی برای تعداد زیادی از افراد وجود دارد، این جشن را در خانه اجرا کنید. این بازی ها می تواند شامل PS4 ،WII یا از این دسته بازیها باشد. حواستان باشد که برگذاری این تم تولد برای تعداد زیاد مهمان سخت خواهد بود.

آذین‌بندی : محل جشن را با نوارها و بادکنک‌های رنگی و تصاویر بازی‌های ویدئویی تزیین کنید. در جایی که برای بازی در نظر گرفته اید مبل و کوسنهای راحت قرار دهید.

فعالیتهای تفریحی : تمام مهمانها باید در بازی‌های ویدئویی شرکت کنند. هنگام رفتن مهمانها، به آنها کتاب یا یو یو بدهید.

این روزها مغازه های زیادی برای فروش وسایل برگذاری تولد باز شده اند. می توانید به نزدیکترین آنها سر بزنید و با توجه به محصولاتی که دارند تم تولد برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال را انتخاب کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید