10 بازی جدید و زیبای این هفته دنیای اندروید

تنها یک هفته به آغاز هالووین و یورش کودکان به خیابان ها و گرفتن آب نبات ، در حالی که لباس های عجیب و غریب پوشیده اند مانده است . پس طبیعی است بیشتر بازی های این هفته تم هالویینی داشته باشند.

بازی Death Road To Canada

این یک بازی دو بعدی در تم زامبی است . شما باید در امتداد آمریکا و کانادا سفر کنید و توسط زامبی ها کشته نشوید . ناشر این بازی کمپانی Noodlecake است .

بازی Shelter

این بازی در سبک کارتی است  .  شما باید هر روز با شرایطی سخت مبارزه کنید تا  زنده بمانید . شما هر روزه با مشکلاتی حیاتی بسیاری دست و پنجه نرم می کنید .  جایزه شما هم در صورت موفقیت  ، یک روز زندگی دیگر در این جهنم است .

بازی Paddington Run

این یک بازی 3 بعدی در سبک Free Running است . شما در نقش این خرس مهربان باید در خیابان های لندن بدوید و با جمع کردن ایتم های مختلف برای خود امتیاز کسب کنید .(سیارک

بازی Decap Attack

کمپانی سگا به مناسبت هالووین یکی از عناوین قدیمی خود را بازسازی کرده و آن را منشتر می کند . این بازی در سبک ماجراجویی 2 بعدی است . شاید به اندازه بازی سوپر ماریو معروف نباشد ولی باز هم حس نوستالژیک را در ما زنده می کند . در این بازی شما در نقش یک مومیایی که فرانک اشتاین آن را سخته است ، باید مراحل را به اتمام برسانید .

بازی Detective Grimoire

این یک بازی جنایی در سبک point and click است .  در این بازی دیالوگ ها و صحنه ای بسیار جذابی خواهیم دید که باعث می شوند  مو بر تنمان سیخ شود . شما در نقش کاراگاه گریمور باید پرونده های قتل را حل کنید .

بازی The House of Davinci

این بازی زیبا در سبک پازل است و گرافیک بسیار بالا و جذابی دارد . شما باید در فلورانس ایتالیا به حل معما های پیچیده و دشوار بپردازید .

بازی Wartide Heroes of Atlantis

این بازی در سبک بازی clash of clans می باشد و شما می توانید با انتخاب هیرو ها و جادوگر های مختلف به نبرد با دیگر بازیکن ها به صورت آنلاین بپردازید . این بازی به شما مژده نبرد های بزرگ و استراتژی های پیچیده را می دهد .(سیارک

بازی Icey

شما در این بازی در نقش آیسی باید با روبات ها مبارزه کنید . این یک بازی hack and slash می باشد که در جشنواره های بازی آسیای شرقی جوایز بسیاری بده است.

بازی Battlevoid Sector Siege

این بازی آخرین نسخه از سری بازی های Battlevoid می باشد که به صورت real time strategy دنبال می شود . در این بازی شما با ساختن منابع و ساختمان های مختلف باید با دشمنان مبارزه کنید .

بازی Arche Age Begins

یک بازی زیبای role playing که استودیو gamevil ان را ساخته است و در کشور کره به عنوان بهترین بازی اندروید انتخاب شده است .  بازی در ابتدای خلقت انسان ها رخ می دهد و شما باید با هیولا هایی که قبل از شما در زمین زندگی می کردند برای بقای خود مبارزه کنید. 

ترجمه  itrans.ir 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید