نقد بازی The House of Da Vinci

بی تردید لئوناردو داوینچی بزرگتری هنرمند ، مخترع و شخصیت علمی تمام تاریخ است . تا به حال فیلم ها داستان ها و کتاب های زیادی تحت نام داوینچی ساخته شده اند که هرکدام دارای خصوصیات منحصر به فردی بوده اند .

خوشبختانه بازی The House of Da Vinci هم به نام بزرگ داوینچی وفادار بوده و یکی از بهترین بازی های سبک پازل می باشد . وقتی شما نام بزرگی همچون داوینچی را یدک می کشید انتظارات نیز به شدت از شما بالا می رود . وقتی بازی درباره بزرگترین مخترع تاریخ می باشد شما نمی توانید پازل هایی طراحی کنید که در شان او نباشد .(سیارک

رمز گشایی

شما به عنوان شاگرد محبوب داوینچی در بازی ایفای نقش می کنید و در ابتدای بازی یک نگهبان که جلوی در اقامتگاه استادتان ایستاده به شما یک طومار می دهد که با خواندن آن طومار می فهمیم که داوینچی درگیر یک اختراع خطرناک است و در حال حاضر مخفی شده است و شما به عنوان فرد مورد اعتمادش باید به او کمک کنید .

در خلل 8 مرحله بازی شما باید از میان اتقاق های استادتان به راه خود ادامه دهید و به حل معما های جالبی که بیشتر به اختراعات داوینچی مربوط هستند، بپردازید .

شما از دو وسیله می توانید در بازی استفاده کنید :  چشم بی نهایت ، که به شما اجازه می دهد از بین سطوح همه چیز را ببینید و چشم زمان که از طریق آن شما می توانید تا کمی به گذشته برگردید . به عنوان مثال شما از چشم زمان می توانید استفاده کنید تا ببینید بر روی طوماری که سوزانده شده است چه چیزی نوشته شده .

معما ها

معما ها بسیار زیبا و دلنیشن هستند به طوری که شما هیچگاه از حل کردن آنها خسته نمی شوید . و نکته مهم ، تو در تو بودن معما ها هستند.

وقتی شما در حال حل کردن یک معما برای پیدا کردن یک کلید مخفی هستند متوجه می شود که آن کلید با شی دیگری باید ترکیب شود و وقتی آن شی را پیدا کردند می فهمید که درب خروجی کجا قرار دارد .(سیارک

هر اتاق معمولا یک ساعت طول می کشد تا به پایان برسد و البته که به هوش و ذکاوت شما بستگی دارد . اما اتاق ها طوری تنظیم شده اند که شما به راحتی و در عرض چند دقیقه نمی توانید آن ها را حل کنید . 

گرافیک بازی

شاید به جرات بتوان گفت که بخش دلربای بازی نه معماه ها و نه داستان بلکه گرافیک زیبای بازی می باشد . تمام جزئیات در گرافیک رعایت شده اند و شما خللی حس نمی کنید . همچنین موسیقی بازی نیز به بهتر شدن جو بازی بسیار کمک می کند . وقتی در حال حل کردن یک معمای پر هیجان هستید موسیقی آدرنالین شما را بالا می برد و در موقع مناسب شما را به آرامش دعوت می کند . 

امتیاز بازی

بازی The House of Da Vinci امتیاز بالای 9 را می گیرد و به شما نوید یک بازی زیبا که چند هفته ای وقتتان را کامل می گیرد را می دهد . شما می توانید با انجام دادن این بازی هوش خود را به چالش بکشید .ترجمه  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • حسن رضایی :

    به نظر خیلی جالبه

    1396/8/19 0:16