تریلر جدید Half Life 2: VR

با تلاش گروهی از ماد سازها، در آینده می توانیم بازی Half-Life 2 را روی هدست‌های واقعیت مجازی تجربه نماییم.

گروهی از سازندگان ماد برای بازی‌های مختلف، در حال ساخت نسخه واقعیت مجازی بازی Half-Life 2 می باشند  و هم‌اکنون کمپین گرین‌لایت خود را آغاز نموده اند تا بازی آن‌ها وارد شبکه استیم گردد.

در تریلر جدیدی که از این بازیپخش شده ، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی هم دیده می‌شود. سازندگان پیش از اینگفته بودند که بازی ، به طور کامل قادر است که  از کنترلرهای حرکتی پشتیبانی کند و همچنین بازی دارای رابط کاربری سه بعدی است . سلاح‌های واقع‌گرایانه‌تر و بهبود کیفیت بافت‌ها، مدل‌ها و نقشه‌ها نیز از دیگر اقدامات تیم سازنده روی این نسخه از بازی می باشد.

این ماد ابتدا در سال ۲۰۱۳ ساخته و انتشار یافت و از کنترلرهای حرکتی ریزر هایدرا (Razer Hydra) هم پشتیبانی می‌نمود . اما با پیشرفت هر چه بیشتر واقعیت مجازی، دیگر روی هدست‌ها قابل استفاده نبود. به همین علت، دوباره همان تیم اصلی تصمیم گرفت تا بازی را برای هدست‌های اچ‌تی‌سی وایو و آکیولس ریفت هم منتشر کند.

در توضیحات بازی آمده است که:

در حالی که کمپانی ولو (Valve) کیت توسعه دهندگان هدست ریفت را به سورس انجین خود (نرم‌افزاری که پیشرفت هدست‌‌ها در طول زمان به آن متکی است) اضافه کرده است؛ اما روند اجرایی این سورس انجین را بروزرسانی نکرده  که باعثبوجود آمدن چنین مشکلی شده و بازی دیگر روی هدست‌های واقعیت مجازی جدید قابل اجرا نیست.

هفت سال پس از اینکه این ماد از دید بسیاری از بازی‌بازان پنهان بود، تیم اصلی دوباره گردهم آمده تا با روش ابداعی خود، این بازی را برای هدست‌های ریفت و وایو هم انتشار دهند.
این ماد که با نام Half Life 2: VR شناخته می‌شود، رایگان است؛ اما برای استفاده از آن بایستی بازی‌های Half-Life 2: Episode 1 و Half-Life 2: Episode 2 را در اکانت استیم خود بگذارید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید