بازی Horizon Zero Dawn بیش از 7.6 میلیون نسخه فروش داشته است

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین گزارش استودیوی پرآوازه «گوریلا گیمز»، میزان فروش بازی Horizon Zero Dawn در سراسر جهان از مرز 7.6 میلیون نسخه عبور کرد.

 بر اساس جدیدترین گزارش استودیوی پرآوازه «گوریلا گیمز» و شرکت ژاپنی سونی، میزان فروش بازی Horizon Zero Dawn در سراسر جهان از مرز 7.6 میلیون نسخه عبور کرد.

چندی پیش شرکت سرگرمی های تعاملی سونی با انتشار گزارش فروش بازی «هورایزن زیرو دان»، بار دیگر از دستاورد و افتخارات تازه خود خبر داد. این شرکت در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد که تنها بازی نقش آفرینی – ماجراجویی استودیوی «گوریلا گیمز» (Guerrilla Games) یعنی عنوان ویدیویی Horizon Zero Dawn توانسته بیش از 7.6 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد که بی شک دستیابی به چنین رکوردی، موفقیت بزرگی برای خالقان و شرکت ناشر بازی به شمار می رود.

آقای هرمن هولست (Hermen Hulst)، کارگردان بازی هورایزن زیرو دان و موسس و بنیان گذار استودیوی گوریلا گیمز، در رابطه با موفقیت و فروش خیره کننده بازی Horizon Zero Dawn از خود واکنش نشان داد و اظهار خوشحالی کرد. وی در آخرین و جدیدترین گفت و گوی خود در این باره اعلام کرد: «ما اهداف بلندپروازانه و چشم اندازهای بزرگی را برای بازی Horizon Zero Dawn در نظر داشتیم و هر چه که به انتشار نسخه نهایی و کامل این عنوان نزدیک می شدیم، به هیجان زدگی بازیکنان و گیمرها پی می بردیم. لیکن، بدون شک مشاهده این میزان فروش واقعا دیوانه کننده است».

 

همچنین، هرمن هولست در ادامه صحبت های خود افزود: «از زمان انتشار بازی، میلیون ها بازیکن به ماجراجویی شخصیت «الوی» پیوستند تا اسرار و رازهای عجیب و غریب بازی را کشف کنند. ما امیدوار هستیم به همان اندازه ای که در ساخت بازی Horizon Zero Dawn لذت بردیم، بازیکنان نیز از تجربه آن لذت ببرند».

به مناسبت جشن رکورد شکنی جدید بازی هورایزن زیرو دان، سازندگان در نظر دارند که آوارتارهای شخصیت های بازی از جمله «الوی» (Aloy) را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان و کاربران خود قرار دهند. جدا از عرضه رایگان آواتارها، گوریلا گیمز یک تم بسیار زیبا برگرفته از تصاویر حالت Photo Mode بازی که توسط طرفداران تهیه شده است را به صورت رایگان در فروشگاه پلی استیشن استور برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد کرد.

گفتنی است؛ چنانچه تا به امروز موفق به خرید و تجربه بازی Horizon Zero Dawn نشده اید، هم اکنون به لطف برگزاری رویداد و فروش ویژه Critic’s Choice در فروشگاه پلی استیشن استور، شرایط و فرصت مناسبی پیش روی شما است که با پرداخت هزینه کمتر، صاحب این عنوان درگیرکننده شوید. فراموش نکنید، این پیشنهاد ویژه فروشگاه پلی استیشن استور تنها تا ساعت 7:30 دقیقه بعد از ظهر روز سه شنبه 15 اسفند به وقت تهران (6 مارس سال جاری میلادی) ادامه خواهد داشت.

به علاوه، در حال حاضر، نسخه Complete Edition بازی با تخفیف 34 درصدی (ویژه اعضای سرویس پلی استیشن پلاس)، با قیمت 32.49 دلار به فروش می رسد. این نسخه ضمن برخورداری از محتوای اصلی بازی، شامل بسته الحاقی The Frozen Wilds نیز می شود. توجه داشته باشید که ارزش و قیمت بسته الحاقی مذکور به تنهایی 19.99 دلار است که در آن به همراه شخصیت «الوی» به مناطق کوهستان شمالی و دهکده Banuk سفر کرده و با تجهیزات جدیدتر، با دشمنان به مبارزه می بپردازید.

نکته جالب در خصوص بازی هورایزن زیرو دان این است که استودیوی نامدار گوریلا گیمز تا پیش از ساخت و عرضه این عنوان، هیچ اثر ویدیویی نقش آفرینی – ماجراجویی در کارنامه خود نداشت و فقط در زمینه ساخت و توسعه بازی های شوتر جنگی از جمله Killzone فعالیت می کرد. این موضوع نگرانی های متعدد و گوناگونی را برای منتقدان و بازیکنان به همراه داشت که خوشبختانه پس از انتشار بازی، سازندگان به این نگرانی ها خاتمه دادند و با ترکیب مکانیزم های مختلف نظیر گیم پلی نفس گیر، داستان عمیق و گرافیک بصری چشم نواز، موفقیت بزرگی را برای خود به ارمغان آورند.

بازی بی نظیر و پرطرفدار Horizon Zero Dawn در تاریخ ۲۸ فوریه سال میلادی جاری مصادف با ۱۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری بر روی کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی پلی استیشن ۴ منتشر شد. گفتنی است، علاقه مندان می توانند نقد و بررسی کامل و همه جانبه این عنوان ویدیویی را در رسانه کلیک مطالعه کرده و با جدیدترین. اثر ویدیویی استودیوی گوریلا گیمز بیشتر آشنا شوند. برای مراجعه به مقاله مذکور، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال در پایان این خبر، حتما دیدگاه ها و نظرات شخصی خود در رابطه با بازی Horizon Zero Dawn را با ما و دیگر کاربران  به اشتراک بگذارید.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید