طالع بینی

برج بره (حمل)
در اوایل ماه آوریل توجه و تحسین در مسیر شما قرار خواهد گرفت. این زمان بسیار خوبی برای تمرکز بر روی آزمونها، قرار ملاقات اولیه و مصاحبه شغلی است. عید پاک زمان مناسبی برای تولد دوباره شما خواهد بود. ماه گرفتگی چهارم ماه پایان مرحله رابطه دشوار شما خواهد بود. بسیار ساده خواهد بود که یک همکاری جدید در یک کسب و کار و یا یک رابطه عاشقانه جدید را شروع کنید. در اوسط ماه یک سفر کوتاه بسیار لذت بخش خواهد بود. برای یک پیشنهاد غیر معمول در 18 ماه آماده باشید، زمانی که ماه جدید شما را به انجام یک کار پر خطر جسورانه ولی محاسبه شده دعوت می کند. شاید لازم باشد کمی بیشتر از قبل پول خرج کنید، اما این هزینه ای ارزشمند می باشد. با تبدیل شدن ماه آوریل به ماه مه پولی از بورسیه یا نوعی کمک هزینه دریافت خواهید کرد. از این فرصت برای توسعه افق های خود استفاده کنید. این زمان بسیار مناسبی برای یادگیری یک هنر و صنعت، مانند محوطه سازی، ساخت مبلمان، و یا طراحی لباس می باشد.

مارس
روزهای اولیه ماه مارس روزهای خوبی برای ملاقات با افراد ویژه می باشد. نگران قاطی شدن با جمع نباشید در کنار بایستید و بدرخشید. راز جذابیت شما در ظاهر متمایز شما می باشد. ماه کامل در پنجم پابان یک دوره دشوار خواهد بود. نتایج ترکیبی و ناامید کننده می باشند، اما کمکی نمی کنند. شما نمی توانید همه افراد در همه زمان ها راضی نگه دارید. عشق شما به زندگی مانند شکفتن شکوفه ها در اواسط بهار است ام کارهایی وجود دارند که شما را رنج می دهند. اگر رئیس شما به شما گفت در انجام مسئولیت های خود دقت بیشتری بکنید و در مورد زمان ورود و خروج دقیق تر باشیر هیچ تعجب نکنید. خوشبختانه، خورشید گرفتگی بیستم فرصت شغلی هیجان انگیزی به شما خواهد داد. یک کار پشت صحنه در بیمارستان، دانشگاه، یا یک سازمان دولتی برای شما مناسب خواهد بود. موقعیت مالی شما تا انتهای ماه مارس به طور چشمگیری بهبود خواهد یافت. دقت کنید که قسمتی از درآمد خود را پس انداز نموده و یا موجودی بانکی خود را افزایش دهید.
موش
بین ماه های فوریه و می منتظر بهبود در تمامی روابط خود باشید. زندگی خانوادگی با ثبات تر خواهد بود. با افرادی که در سال گذشته هماهنگ نبودید هم فکری و هماهنگی بیشتری خواهید یافت. با حفظ استدلال های خود در ماه های ژوئن و ژوئیه فضای مهربان خانواده را پایدار نگه دارید. در روزهای بعدی سال جاری، شور، خلاقیت و عشق نور تازه ای به زندگی شما خواهند داد. چشم انداز سابقه شغلی و روابط کاری با رسیدن به پایان سال بهتر و بهتر به نظر می رسد. بهداشت سلامتی و روانی، ورزش منظم و رژیم غذایی مغذی را به شدت توصیه می کنیم.
گاو نر
برای رسیدن به اهدافتان آماده باشید. هیچ چیز آسان و ساده به دست نخواهد آمد اما شما با آگاهی از قدرت خود و ویژگی های شخصیتی خود انها را به دست خواهید آورد. پروژه های هنری و خلاقانه به آرامش شما کمک می کنند. سعی کنید که با افراد مثبت نگر که نکات خوب مسائل را می بینند معاشرت کنید. عشق هیجان انگیز و زندگی بخش خواهد بود. اگر مجرد هستید، کسی که در اواخر سال با او دیدار خواهید کرد شما را از پای در خواد آورد. زندگی نیازهایی دارد و برای شما خوب است که با اختصاص داد نزمان بیشتر به استراحت باتری های خود را شارژ کنید.
ببر
هر چیزی بنا به دلیل اتفاق می افتد اما با سرعت کافی پیش نمی رود. صبر لازم و ضروری است. مسائل روزانه باید در اولویت قرار بگیرند. این موضوع به ساماندهی زندگی شما کمک خواهد کرد. مردم انتظار دارند که به قول های خود عمل کرده و تعهدات خود را انجام دهید. روح بی قرار خود را محدود کنید. لازم است که برای انرژی های عصبی خود مرزی مشخص نمایید: مثلا، ورزش، طرح های خلاقانه و مشارکت های گروهی. بهترین زمان ایجاد ارتباط ما بین ماه می و ماه جولای می باشد. برای ایجاد سابقه شغلی خوب ما بین ماه آگوست و ماه اکتبر ایده آل به نظر می رسد.
خرگوش
انتظار آینده خوبی را هم در زمینه عشقی و هم در زمینه مالی داشته باشید. وقایع خوشایند پیش رو منجر به یک سفر طولانی برای شما خواهند شد. از تغییر منظره ها سود خواهید برد. بین ماه های فوریه و آوریل فعالیت هایی که از انها لذت می برید منجر به ایجاد تصوری روشن در ذهن شما خواهند شد. یک برنامه غذایی و یا ورزشی جدید برای بهبود سلامتی شما در ماه های می و جولای مفید خواهند بود. برای کسب این برنامه ها تصمیمات جدی اتخاذ کنید. در انتهای سال نسبت به مسائل مالی رویکرد هوشیارانه ای پیش بگیرید. وجود مراسم ویژه محتمل می باشد.
اژدها
مسافرت برای روحیه بی قرار شما خوب خواهد بود. اهداف معقول یا ضربه های بدون فکر می توانند شما را در شرایط حساس وادار به روان پریشی کنند. به خودتان یاد آوری کنید که دیدگاه هایتان را حفظ کنید و از جهش های بی مورد و افراد وحشی و ضربه زننهد اجتناب نمایید. در بین ماه های فوریه و آوریل مسائل مالی می توانند بر روابط نزدیک شما ضربه بزنند. فرصت های پول سازی جدید و سودآوری پیش روی شما قرار نخواهند گرفت. صبر و نگرش دوباره بر اعمال دیگران هم برای شما و هم برای شریک زندگی شما مفید خواهد بود. اتخاذ چشم اندازهای محتاطانه همواره توصیه می شود.
مار
تمایلات زنده و پر هیجان شما را سرحال نگه خواهند داشت. شما در انتظار رسیدن ب هنتیجه های سریع هستید. گاهی اوقات این موضوع در صرفه جویی در زمان به شما کمک می کند. شروع سال زمان خوبی در سابقه کاری شما خواهد بود. زمان خوبی برای رسیدن به ایده آل های شغلی می باشد. تغییراتی که در بین ماه های می و جولای به وقوع می پیوندند موجب توسعه روند زندگی شما خواهند شد. وقایع پی در پی که در پایان سال اتفاق خواهند افتاد انرژی شما را از شما خواهند گرفت. زندگی اجتماعی شما را در مواقع مختلف به جلو هل می دهد و روابط دوستی و فعالیت های گروهی نقش مهمی در زندگی شما دارند.
اسب
انرژی شما بالا است. شما احساس شور و خلاقیت می کنید و روحیه پر ماجرایی که دارید شما را به سوی افزودن هیجانات بیشتر به زندگی سوق می دهد. شور و شوق شما برای دیگران الهام بخش می باشد. کار برای سازمان های خیریه پاداش خوبی است. مجردید چرا؟ یک عشق جدید در انتهای سال منتظر شماست. رقابت های موجود در محل کار شما را تحریک می کنند. با ملحق شدن به رویداد های داوطلبانه با هدف کمک رسانی به افراد نا توان از جاذبه فوق العاده خود استفاده کنید.
گوسفند
پیشرفت های فردی و حرفه ای در پیش هستند. در کارهای مثبت و خلاقانه مشارکت کنید. روابط شما با خانواده، همسایگان و اجتماع زبان زد می باشد. سلامتی در حد خوب است و سطح انرژی بالا می باشد. سال جدید سابقه شغلی خوب و فرصت های مالی مناسبی برای شما خوهد داشت. بهترین موفقیت با برنامه ریزی دقیق و چشم انداز ثابت حاصل می شود. اجازه دهید که افراد دیگر حرفشان را تمام کنند. دعوت دوستان را برای بازدید ار شهر زادگاهشان بپذیرید.
میمون
شبکه یک ایئه خوب برای شروع سال می باشد. دوستی های جدید و عشق روزهای شما را روشن تر خواهند کرد. ارتباط با افراد از طریق فیس بوک و شبکه های اجتماعی دیگر منجر به دوستی های عمیق و عاقلانه خواهند شد. فعالیت های گروهی برای کسب انگیزه الهام بخش خواهند بود. هر بی قراری می تواند با مسافرت فروکش کند و در طی سال جدید هیچ محدودیتی برای آن وجود نخواهد داشت. با توسعه تحصیلات خود و با گسترش افق های ذهنی خود از سال پیش رو به نحو احسن استفاده کنید.
خروس
در اوایل سال مایل به صرف زمان و تلاش برای مقابله با افراد دشوار بودید. تغییر تنها پس از تفکر دقیق و در نظر گرفتن تمامی جوانب باید اعمال شود. یک رویکرد ارام و احساسی در حل مشکلات کمک خواهد کرد. درست در زمانی که شما در آرزوی وقتی فقط برای خودتان هستید در کنار دیگران نیز از زندگی لذت خواهید برد.مردم با شما همکاری خواهند کرد و شما را در راستای مرتب کردن امور یاری خواهند داد. با پایان یافتن سال جدید سعی کنید که در فعالیت هایی شرکت کنید که قبلا نکرده اید.
سگ
هم در عشق و هم در مسائل مالی ریسک نکنید. اگر اجازه دهید که اشتیاق یا بلند پروازی ها در کنار هم قرار بگیرند این موضوع به ضررر شما خواهد بود. با تلاش و پشکار در سال جدید به پیشرفت های مورد نظر خود خواهید رسید. در شغلی که بین ماه های فوریه و آوریل به شما پیشنهاد خواهد شد فداکاری شخصی می تواند که منجر به ارتقا شود. در مصاحبه شغلی بر وفاداری خود تاکید کنید و مهارت های عملی خود را ارائه دهید. با ورزش بیشتر و رژیم غذایی مناسب تر به سلامتی خود بهبود ببخشید. در روزهای پایانی سال در یک کار گروهی به موفقیت خواهید رسید.
گراز وحشی
مردم شخصیت شما را جذاب و جالب می دانند. وقتی که در حوزه های مختلف مشکلاتی پیش می آید زندگی اجتماعی شما به داد شما می رسد. این موضوع بدان معناست که، مشکلات کاهش خواهند یافت و بیشتر مسائل برای شما هموار خواهند شد. اهدافی که برای سال جدید خود مشخص کرده اید در قلب شما با شما حرف می زنند. از در نظر گرفتن اهداف بلند نترسید. با چند مورد شگفتی و غافل گیری فاصله زیادی ندارید. فرصتی برای کسب شادی پیش روی شما قرار خواهد گرفت از آن استفاده کنید. به دوستان خود می توانید اعتماد کنید که به قول ها و وعده های خود عمل خواهند نمود، و تلاش های خلاقانه شما فرصت های هیجان انگیزی برای کسب درآمد پیش روی شما قرار خواهند داد.(سیارک)

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید