آنچه در تصویر می بینید به شما می گوید جهان را چگونه درک می کنید

شخصیت شناسی
آنچه در تصویر می بینید به شما می گوید جهان را چگونه درک می کنید.
می توانید این گربه  را روی پله ها از زوایای مختلف نگاه کنید. برخی افراد او را در حال بالا رفتن می بینند ، در حالی که برخی دیگر ادعا می کنند که او در حال پایین رفتن است. نوع شخصیت شما بستگی به نحوه درک این تصویر دارد.

اگر گربه در حال بالا رفتن باشد

اگر به نظر می رسد گربه در حال پیشرفت و بالا رفتن از پله ها است ، به احتمال زیاد شما خوش بین هستید. شما همه جا فرصت ها و پیشرفت را می بینید. حتی در ناامید کننده ترین شرایط می توانید راه حلی پیدا کنید و کل تیم را برای رسیدن به موفقیت تشویق کنید.
شایان ذکر است که یک دیدگاه خوش بینانه از دنیا در بدو تولد شکل نمی گیرد ، اما با بزرگتر شدن فرد و به مرور صورت می پذیرد. بنابراین ، شما عادت کرده اید که به دنبال راه هایی برای پیشرفت باشید که به شما در صعود کمک می کند. در شرایطی که مجبور هستید بالاتر بروید یا به سطح متوسط ​​بیفتید ، در هر شرایطی بالا می آیید. شما همیشه بهتر خواهید بود زیرا جاه طلب هستید و هیچ کس نمی تواند شما را در مسیر دستاوردهای جدید متوقف کند.
 

اگر گربه به سمت پایین می رود

اگر گربه ای را مشاهده می کنید که از پله ها پایین می رود ، به طور طبیعی بد بین هستید. برای اینکه دقیق تر در مورد شخصیت خود صحبت کنید ، پس به احتمال زیاد شما شکاک هستید. این ممکن است به دلیل تجربه زندگی شما و افرادی باشد که در مسیر شما قرار گرفته اند.
شما به راحتی شروع به اعتماد به دیگران نمی کنید. و قبل از هر قدم ، شما همه چیز را از قبل محاسبه می کنید. افرادی که نسبت به شما خیلی دوستانه هستند ، نگران هستند ، بنابراین حتی از افراد خوش اخلاق دوری میکنید. با این حال ، با وجود بد بین بودن ، شما بسیار باهوش تر از همه هستید و فریب دادن شما تقریبا غیرممکن است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید