آیا می دانید عکس مربوط به چیست

هر یک از ما هر از گاهی مجبور است چیزهایی را انتخاب کند که راجع به آن نمی داند. اغلب اینها فقط جزئیات برخی از انواع اتومبیل ها یا اسباب بازی های کوچک است. اما کاربران می توانند بسیاری از یافته های تصادفی را در یک عکس و با یک داستان بازگو کنند. حال به 2 عکس زیر نگاه کنید بدون خواندن توضیحات زیر عکس، آیا می دانید عکس ها مربوط به چیست؟
سوزن تست قند خون
این قطعات پلاستیکی روشن جزئیات اسباب بازی های کودکان به نظر می رسند ، اما در واقعیت آنها سوزن تست قند خون برای اندازه گیری قند خون در دیابت هستند. نوک سوزن زیر نوک پلاستیکی گرد است. که زمان استفاده سر گرد پلاستیکی را می چرخانیم ، جدا می شود و سوزن نمایان می شود.بعد از خون گرفتن هم سر سوزن آلوده به خون را در این پلاستیک گرد فرو می کنیم و در سطل آشغال می اندازیم.خطر فرو رفتن سوزن با این عمل از بین می رود.
 
صایون استیل ضد بو
اگر در آشپزخانه کسی این سنگ فلزی مسطح را دیدید، تعجب نکنید، این صابون استیل ضد بو است. برای شستن دستها از بوی تند پیاز ، سیر یا ماهی استفاده می شود.

فکر می کنم باید صحبت کنیم به نظر می رسد بصورت بسیار خاص به یاد می آورم که در سناریویی بسیار بعید است که علم و یا مادر طبیعت آناناس صورتی را اختراع کردند ، حتما سریعاً اطلاع رسانی می شد ولی هیچکدام از شما زحمت نکشید که به من بگویید.
من بسیار ناامیدم!نه تنها به من نگفتید که آنها وجود داشته اند ، بلکه معلوم می شود که دل مونت از سال 2005 تاکنون در حال توسعه آناناس صورتی بوده است. این قبل از آن بود که آمریکا رئیس جمهور سیاه پوست داشته باشد.
بله ، جهان قبل از اینکه Barack O رئیس جمهور آمریکا شود ، آناناس صورتی داشته است. فقط کارهای شگفت انگیزی را که می توانیم  قبل از رسیدن اولین رئیس جمهور زن انجام دهیم، تصور کنید!

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید