رژیم غذایی رژیم غذایی کفیر

رژیم غذایی کفیر

 

رژیم غذایی مونو چیست؟

رژیم غذایی مونو ، رژیم منوتروفیک یا رژیم تک خوری یک رژیم غذایی ساده است که بر اساس یک یا چند ماده غذایی مجاز در همان گروه انجام شده باشد.

گندم سیاه ، پروتئین ، کفیر ، سیب ، تخم مرغ و انواع دیگر رژیم های غذایی محبوب هستند. طرفداران آنها معتقدند با کمک یک رژیم غذایی مونو می توانید بدون نظارت و برنامه ریزی دقیق به سرعت لاغر شوید ، مانند موردی که در رژیم غذایی متنوع و متعادل مشاهده می شود.

 

رژیم غذایی کفیر

رژیم غذایی مونو کفیر (کفیر و آب)
کفیر مفیدترین محصول تخمیر شده شیر است ؛ حتی برای افرادی که عدم تحمل شیر کامل را دارند نیز مناسب است . یک رژیم غذایی کفیر که بیش از سه روز طول نمی کشد ، بیشترین نتیجه را در از دست دادن وزن اضافی به همراه می آورد (اگر رژیم غذایی مونو رژیم غذایی را بیشتر ادامه دهید ، سرعت کاهش وزن کاهش می یابد و چنین رژیم غذایی سود زیادی برای شما نخواهد داشت بدن)

 

کفیر نتیجه تخمیر شیر گاو با افزودن یک فرهنگ مخصوص شروع است که شامل قارچ های کفیر است. کفیر دارای اثر ادرار آور است ، ادم را تسکین می دهد ، پریستالیست را بهبود می بخشد ، اثر مفیدی بر میکرو فلور روده دارد ، از دیس بیوز جلوگیری می کند ، انواع عفونت های روده را از بین می برد ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند ، به مقابله با اختلالات خواب و خستگی مزمن کمک می کند.با کمک یک رژیم غذایی سه روزه کفیر قادر خواهید بود از 2 تا 4 کیلوگرم اضافه وزن کاهش دهید.

 

نکات مهم یک رژیم غذایی کفیر

نکات مهم رژیم غذایی تک کفیر این است که در طول روز شما باید 1.5-2 لیتر کفیر بنوشید. وزن به سرعت در حال کاهش است. با این حال ، لازم است به یاد داشته باشید که پس از چنین رژیم غذایی ، نباید روی غذا تکان دهید و همه چیز را بخورید ، در غیر این صورت وزنی که از دست داده اید دوباره برمی گردد.

در 3 روز بعد از رژیم غذایی ، باید سبزیجات و میوه ها را به میزان متوسط ​​بخورید و مقدار زیادی آب بنوشید (حداکثر 2 لیتر در روز). استفاده از رژیم غذایی کفیر بیش از سه روز ضروری است ، زیرا رژیم غذایی متعادل نیست و مقدار کافی ویتامین و مواد معدنی به بدن شما نمی رسد. بهتر است چنین رژیم غذایی مونویی را بیش از 1 بار در ماه انجام دهید.

 

منوی رژیم غذایی کفیر

گزینه های مختلفی برای رژیم غذایی کفیر وجود دارد ، اما متخصصان تغذیه ثابت کرده اند که بهترین رژیم غذایی مصرف تنها یک محصول در طول روز است - کفیر. سایر محصولات ممنوع است. در طول روز ، 1.5-2 لیتر کفیر کم چرب بنوشید ، و آن را به 4-6 وعده تقسیم کنید. اگر احساس گرسنگی دائماً خود را یادآوری می کند ، پس باید آب بنوشید (و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد - می توانید آن را در هر زمان و به هر میزان بنوشید).

 

بررسی رژیم غذایی کفیر

رژیم غذایی کفیر مطمئناً مفید است ، اما نباید بی پروا توصیه های آن را دنبال کنید. رژیم غذایی را به تدریج و در ابتدا 1 روز در ماه شروع کنید و اگر احساس خوبی دارید می توانید آن را به مدت 3 روز تمدید کنید. تک رژیم غذایی کفیر برای افرادی که از گاستریت معده با اسیدیته بالا رنج می برند و همچنین کسانی که بیماری مزمن دارند مناسب نیست.

 

درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید قبل از شروع رژیم غذایی خود با پزشک خود مشورت کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید