رژیم غذایی سبزیجات

رژیم غذایی سبزیجات

 

رژیم غذایی مونو ، رژیم تک خوری نوعی رژیم غذایی است که بر اساس استفاده از یک نوع ماده غذایی باشد. متخصصان تغذیه خاطرنشان می كنند كه با چنین كاهش وزن  در منو ، می توانید به سرعت وزن بدن را عادی كرده ، وضعیت و رنگ پوست را بهبود بخشید و رفاه عمومی را بازگردانید. بدن انرژی زیادی را صرف هضم انواع مواد غذایی نمی کند ، که اغلب اوقات ، با یکدیگر ترکیب ضعیفی دارند. بسیاری از افراد احساس سبکی ، افزایش قدرت ، قدرت و افزایش کارایی را یادآوری می کنند. 

 

رژیم غذایی سبزیجات

رژیم غذایی سبزیجات (سبزیجات ، پنیر دلمه ، کفیر ، گلاب)
با توجه به بررسی خوانندگان ما ، رژیم غذایی سبزیجات بهترین ، خوشمزه  ، سالم و موثر است. مدت زمان چنین رژیم غذایی سه روز است. با استفاده از یک رژیم غذایی گیاهی می توانید دو تا چهار کیلوگرم اضافه وزن از دست دهید. یک رژیم غذایی گیاهی برای همه افراد ، به ویژه کسانی که از فشار خون بالا و چاقی رنج می برند ، مفید است. بهتر است در تابستان یا اوایل پاییز که سبزیجات تازه زیادی در قفسه ها و بازارها با قیمت پایین وجود دارد ، به رژیم غذایی سبزیجات بروید. همه می دانند که سبزیجات بسیار غنی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که برای بدن ما بسیار ضروری هستند.

 

 

نکات مهم رژیم غذایی سبزیجات

نکته مهم یک رژیم غذایی سبزیجات استفاده از انواع مختلف سبزیجات (تا 1.5 کیلوگرم) به مدت سه روز است ، به جز سیب زمینی . شما همچنین باید در رژیم غذایی خود میوه های تازه (به خصوص سیب ) ، شیر بدون چربی ، ماست رژیم غذایی ، کفیر کم چرب و پنیر کوجت قرار دهید . مطلوب است که سبزیجات تا حد امکان متنوع باشند.

 

سبزیجات باید به صورت خام یا بخارپز خورده شوند (سرخ کردن ممنوع است!). سبزیجات به صورت سالاد با افزودن روغن زیتون تهیه می شوند ( نمی توان از سس مایونز استفاده کرد). از رژیم غذایی مایع ، باید مقدار زیادی آب معدنی بدون گاز ، جوشانده گل رز و چای سبز بدون شکر بنوشید . توصیه می شود این رژیم غذایی را بیش از شش ماه یک بار تکرار نکنید.

 

 

منوی رژیم غذایی سبزیجات

منوی یک رژیم غذایی سبزیجات ، که به مدت 3 روز طراحی شده است

روز 1

صبحانه سالاد گوجه فرنگی ، کلم ، هویج ، خیار و گیاهان در روغن زیتون ، چای سبز شیرین نشده .
ناهار گل کلم خورشتی یا کدو سبز ، چای سبز یا قهوه بدون شکر .
میان وعده بعد از ظهر 1 موز .
شام 3 هویج متوسط خام ، رنده کرده ، روغن زیتون ، چای سبز شیرین نشده اضافه کنید .


روز 2

صبحانه سالاد نخود سبز ، پیاز و ذرت .
ناهار بادمجان خورشتی .
میان وعده عصرانه 2 عدد گوجه فرنگی .
شام چغندر آب پز ، سالاد خیار و گوجه فرنگی ، دمنوش گل رز .


روز 3

صبحانه سالاد کلم و خیار و چای سبز شیرین نشده .
ناهار لوبیا به هر شکل ، چای یا قهوه بدون شکر .
میان وعده بعد از ظهر آجیل.
شام سالاد نخود سبز ، ذرت و کاهو .

 

بررسی رژیم غذایی سبزیجات

مونو رژیم غذایی گیاهی برای افرادی که با دستگاه گوارش (به ویژه با بیماری روده) مشکل دارند منع مصرف دارد. بنابراین ، قبل از شروع رژیم غذایی با پزشک خود مشورت کنید. و حتماً به بدن خود گوش فرا دهید ، اگر هیچ محصولی را که در فهرست رژیم غذایی ذکر شده قبول نمی کند ، سعی کنید آن را با محصول دیگری جایگزین کنید. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.موفق باشی!

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید