رژیم غذایی سوپ پیاز

پیاز

 

برای کاهش وزن موفقیت آمیز ، مهم است که معادله را در نظر بگیرید - مصرف انرژی باید بیشتر از ورودی کالری باشد. اما برای کاهش وزن موثر در رژیم مونو ، رعایت تعدادی از قوانین دیگر مهم است.

رژیم غذایی مونو یا رژیم تک خوری چیست؟

رژیم غذایی مونو یک برنامه غذایی است که بر اساس یک گروه غذایی انجام می شود. این نه تنها شامل برنامه های مبتنی بر میوه ها ، سبزیجات ، محصولات لبنی ، بلکه همچنین یک رژیم غذایی پروتئینی است.

اثرات منفی یک طرح غذایی اشتباه انتخاب شده:

  • خستگی ، عصبی بودن
  • اختلالات خواب؛
  • انقباض معده ؛
  • یبوست؛
  • حالت افسردگی؛
  • افکار مداوم در مورد غذا؛
  • نقض تمرکز توجه ؛
  • اختلالات گردش خون

اثرات مثبت یک رژیم غذایی مونو به درستی انتخاب شده:

  • بهبود عادات غذایی
  • کاهش وزن طولانی مدت ؛
  • خوردن میوه ، سبزیجات ، وعده های غذایی کم کالری ؛
  • بهبود رژیم آشامیدن
  • بهبود سلامت
  • رژیم غذایی مونو سوپ پیاز

رژیم غذایی مونو سوپ پیاز  (پیاز ، سینه ، برنج ، سبزیجات)
مونو رژیم غذایی "سوپ پیاز"رژیم غذایی سوپ پیاز یک گزینه عالی برای کسانی است که واقعاً می خواهند لاغر شوند. رژیم غذایی سوپ پیاز ، قبل از هر چیز برای افرادی که اضافه وزن دارند نه به دلیل مشکلات سلامتی ، بلکه به دلیل رژیم غذایی نامناسب و نامتعادل مناسب است. سوپ پیاز یک غذای خوشمزه و مطلوب روی هر میز است که از غذا و آب سالم و کم کالری تشکیل شده است.

 

علاوه بر این ، سوپ پیاز یک غذای نسبتاً دلچسب است ، بنابراین در طول رژیم غذایی اصلا احساس گرسنگی نخواهید کرد. با چنین رژیم غذایی مونو هیچ چیز مانع از کاهش سریع و موثر شما نمی شود! پیاز این مزیت را دارد که می تواند به سرعت چربی های بدن ما را تجزیه کند. مدت هاست که طب سنتی به خواص درمانی پیاز اشاره کرده است . این به بسیاری از بیماری ها (به ویژه سرماخوردگی) کمک می کند.


یک وعده سوپ پیاز حاوی ویتامین ها و مواد معدنی زیادی است که بدن ما بسیار به آنها احتیاج دارد. اگر از رژیم غذایی سوپ پیاز استفاده می کنید ، پس دیگر نیازی به استفاده از مجتمع های ویتامین نیست ، بدن خودش هر آنچه را که لازم است از رژیم غذایی روزانه شما می گیرد.

از جمله غذاهای ممنوع در طول رژیم غذایی مونو سوپ پیاز ، غذاهایی مانند شکر ، الکل ، نان ، شیرینی و نوشیدنی های شیرین گازدار هستند.

نکات مهم  رژیم غذایی سوپ پیاز

رژیم غذایی مونو سوپ پیاز فقط یک هفته طول می کشد. در این مدت ، کاهش وزن حدود 5 کیلوگرم خواهد بود. نکات مهم یک رژیم غذایی پیاز این است که سوپ همراه با پیاز و سایر سبزیجات را می توان به مقدار نامحدود و در هر زمان ، اما حداکثر تا ساعت 1800 خورد. شما باید زیاد بنوشید ، تقریباً 2 لیتر آب در روز. این یک سیستم موثر و قابل اعتماد برای خلاص شدن از وزن اضافی است. با این حال ، لازم به یادآوری است که توصیه می شود از چنین رژیم غذایی بیش از 1 بار در 3 ماه استفاده کنید.

منوی  رژیم غذایی سوپ پیاز

دستور تهیه سوپ پیاز بسیار ساده است. برای تهیه آن به موارد زیر احتیاج دارید

1 کلم کوچک  ؛
6 عدد پیاز متوسط ؛
1 مکعب آبگوشت سبزیجات ؛
2 عدد فلفل دلمه ای شیرین ؛
30 گرم کرفس ؛
1-2 هویج کوچک ؛
نمک .
تمام سبزیجات باید بریده شوند ، روی آنها را با آب سرد بریزید ، سوپ را به جوش آورده و به مدت 20-30 دقیقه بپزید (تا زمانی که نرم شود) سپس 1 مکعب آب سبزیجات اضافه کنید . در صورت تمایل می توانید کمی نمک اضافه کنید . سوپ پیاز آماده است.

سوپ پیاز منوی تک رژیم غذایی

روز 1 - سوپ پیاز ، میوه ها (به جز انگور و موز ).
روز 2 - سوپ پیاز ، سالاد سبزیجات تازه ، 1 عدد پرتقال .
روز 3 - سوپ پیاز ، میوه یا سالاد میوه ، با 100 گرم چاشنی. ماست کم چرب .
روز 4 - سوپ پیاز ، 2 موز ، 1 لیوان شیر کم چرب .
روز 5 - سوپ پیاز ، 300 گرم سینه مرغ آب پز و 3 گوجه فرنگی تازه .
روز 6 - سوپ پیاز ، 300 گرم گوشت گاو آب پز ، سبزیجات ( خیار ، فلفل دلمه ای سبز و کلم ).
روز 7 - سوپ پیاز ، مقداری برنج خورشتی با سبزیجات ، 1 لیوان آب میوه بدون شکر .

بررسی رژیم غذایی سوپ پیاز

رژیم غذایی سوپ پیاز بسیار سبک است و بدون هیچ مشکلی تحمل می شود. نکته اصلی این است که از قوانین و منوهای مشخص شده پیروی کنید. و سپس از دست دادن کیلوگرم اضافی برای شما تضمین می شود. با این حال ، برای افرادی که از برخی بیماری های مزمن رنج می برند ، نباید از رژیم غذایی سوپ پیاز استفاده کنید. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.بنابراین قبل از شروع رژیم غذایی با پزشک خود مشورت کنید.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید