چگونه این زن در یک سال 40 کیلوگرم وزن کم کرد

زن

 

یک شهروند 28 ساله ساکن استرالیا در مبارزه با چاقی به نتایج باورنکردنی رسیده است. او چگونه اینکار را کرد؟ زنی که در طی یک سال 40 کیلوگرم وزن کم کرده است ، از آنچه که در رژیم غذایی خورده ، گفته است.

 

قبل از اینکه لیا فراگومنی تصمیم بگیرد کاملاً لاغر شود ، ترازو وزن او را 112 کیلوگرم نشان داد. این زن کیلوگرم های اضافی جمع کرده ، استرس و مشکلات زیادی داشت. قبل از تولد دوقلوها ، او به هر حال لاغر نبود ، و در دوران بارداری نیز مقدار زیادی اضافه وزن پیدا کرد ، اضافه وزن بعد از تولد دوقلوها  نیز ادامه داشت. لیا که متوجه شد مدیریت اضافه وزن با دو نوزاد برای او بسیار دشوار است  ، تصمیم گرفت بدن خودش را بپذیرد.

 

در سال 2019 ،  فکر کرد که تحت یک برنامه رایگان دولتی ، که با هدف مبارزه با چاقی در استرالیا انجام می شود ، تحت برداشت معده قرار گیرد ، با این حال ، او رد شد.  لیا ی غمگین ، تصمیم گرفت راه دیگری را دنبال کند.

 

همانطور که خود زن می گوید ، از مارس 2020 ، او شروع به شمارش کالری هایی که روزانه می خورد ، برای انجام تمرینات سادهکرد. او با شناخت بیشتر غذاهای کم کالری و کامل ، رژیم غذایی خود را کاملاً اصلاح کرد.

 

زن

 

لیا روزانه 1500 کالری دریافت می کرد و در عین حال خودش را مجبور نمی کرد که گرسنگی بکشد. من به راحتی می توانستم  نان تست ، ماست شیرین شده با قطعات میوه تازه و آجیل را تهیه کنم. او عاشق سالاد سبزیجات با ماهی تن یا سینه مرغ شد .کربوهیدرات کمتری می خورد و ماکارونی دوروم ، برنج و مقداری سیب زمینی را ترجیح می داد.وقتی وزن این زن به 72 کیلو رسید ، او احساس می کرد یک زن کاملاً متفاوت است.

 

- انرژی و نشاط بی سابقه. من خیلی مقاوم شدم ، دیگر نمی خواستم روز بخوابم یا عصر بخوابم. گرچه من در طول روز زیاد با بچه ها تحرک می کردم و با آنها بازی می کردم ، کارهای خانه را انجام می دادم ، اما عصرها همیشه قدرت انجام تمرینات را داشتم . "

این زن خوشحال همچنین خاطرنشان کرد که بسیار خوشحال شد ، زیرا اکنون شرم ندارد که خود را به مردم نشان دهد و خرید لباس برایش راحت تر شده است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید