20 نشانه سرطان که توسط زنان نادیده گرفته می شود

20 نشانه سرطان که توسط زنان نادیده گرفته می شود
گاهی اوقات که چک های روتین را برای سلامتی یا تشخیص بیماری انجام نمی دهید، علائم عجیب و غریب را در بدن خود جستجو کنید و به این تغییرات عجیب و غریب دقت کنید. در این پست 20 مورد که معمولا توسط زنان نادیده گرفته می شود را آورده ایم :
 
1. خس خس سینه / نفس کوتاه - این برای رشد بدخیم ریه است.
 
2. درد قفسه سینه، برخی از انواع رشد بدخیم مانند ریه و لوسمی ، باعث می شود درد قفسه سینه نشانه ای باشد که مرتباً اتفاق می افتد.درد قفسه سینه ممکن است از قفسه سینه به شانه و پایین بازو باشد.
 
۳- از جمله ابتلا به پلاسماها در خود مغز ، ابتلا به بیماری تب و ابتلا به این بیماری سرطان خون است. لوسمی در ساخت پلاکت های پاک شده از مغز تأثیر می گذارد.
 
4- ناراحتی های در بلع و سختی در قورت دادن غذا به معنی بدخیمی گلو یا مری یا بیماری ریه است.
 
5- تورم در غده های لنفاوی یا لنف های وسیع غدد لنفاوی گردن / زیر بغل، به معنا است که سرطان غدد لنفاوی می تواند باشد.
 
6. زخم / دیر خوب شدن بیش از حد معمول زخم ، این می تواند به معنی پلاکت های قرمز و پلاکت ها تحت تأثیر قرار گرفته و لوسمی باشد. به همین ترتیب ، لوسمی با گذشت زمان پلاکت های قرمز را می کند و جریان اکسیژن را به خود اختصاص می دهد.
 
7. کمبود نیرو / ضعف می تواند به علل مختلفی باشد و یکی از علل  رشد بدخیم باشد. علائم مختلف را با آن جستجو کنید. به یک متخصص مراجعه کنید.
 
8- تورم و خانمهای با وزن شکم که دارای رشد بدخیم تخمدان هستند ، روده بزرگ شده و برای مدت زمان بیشتری کشیده دارند.
 
9- احساس سیری و ولع کمتر نشانه دیگری از رشد بدخیم تخمدان است.
 
10- درد لگن حاکی از رشد بدخیم تخمدان است. لوسمی نیز به دلیل بزرگتر شدن طحال باعث این امر می شود.
 
10 مورد دیگر… ..
11. خون در مدفوع / رکتوم - این یک بیماری کولورکتال غیرقابل توصیف است و به این معنی است که شما به یک کولونوسکوپی نیاز دارید.
 
12. کاهش وزن عجیب و غریب می تواند رشد بدخیم روده بزرگ باشد.
 
13- شروع اسپاسم شکم به معنی رشد بدخیم کولورکتال است.
 
14- سینه های قرمز ، متورم و دردناک ، به وضوح ، رشد بدخیم استخوان.
 

15- علامت بیماری - تغییر اندازه Areolas آرئولا منطقه تیره تر پوست است که نوک پستان را احاطه کرده است. آئرولا ها مانند سینه ها و سایر قسمت های بدن ، در شکل ها ، اندازه ها و رنگ های مختلفی به وجود می آیند.

 
16. دوره های قاعدگی شدید، قابل ملاحظه و پرتلاطم یا خونریزی در وسط دوره های غیر عادی - این به احتمال زیاد بیماری رحم است بنابراین نیاز به سونوگرافی است.
 
17. صورت متورم - چند بیمار مبتلا به بیماری ریه گفتند که چهره های پفی و متورم یا قرمز دارند. این به معنی تومورهای ریه است.
 
18- تغییر حالت پوست به پوست خشک شده - این می تواند رشد بدخیمی پوست باشد. سرطان سلول بازال ، ملانوما یا سرطان سلول سنگفرشی. تمام بدن و ناخن ها را نیز بررسی کنید.
 
19- تغییرات ناخن-تغییرات ناخن ممکن است بدخیمی ریه ها باشد .یا بیماری پوستی با لکه ها یا رگه هایی با رنگ تیره در زیر ناخن. ناخن های کمرنگ و سفید رنگ یک بدخیمی کبد است.
 
20- درد در سمت راست و پایین زیر دنده توسط بیماران ، این ممکن است رشد بدخیم کبد باشد. به همین ترتیب ، بیماری سینه به دلیل قرار گرفتن و فشردن تومور در قفسه سینه یا اگر بدخیمی تحت تأثیر دنده ها قرار گرفته باشد این درد را ایجاد می کند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید