هر آنچه باید درباره کرم های جوانسازی پوست بدانید

هر آنچه باید درباره کرم های جوانسازی پوست بدانید، آیا کرم های جوانسازی پوست واقعا می توانند پوست را سفت کنند؟

تبلیغات متعددی درباره انواع کرم ها، از جمله کرم های جوانسازی پوست انجام می شود. با نگاه به این تبلیغات اصولا این سوال به ذهن میرسد که  تا چه حد می توان ادعای شعارهای این تبلیغات را باور کنیم؟ و تا چه حد می توان به آنها اطمینان کرد؟

خوب است قبل از خرید اطلاعاتی درباره کرم های جوانسازی پوست بدانیم. سوالی که پیش می آید اینست که معمولا ترکیبات کرم های جوانسازی پوست چه هستند و چطور می توانند به پوست کمک کنند. در اینجا به شما اطلاعاتی درباره اینکه کرم های جوانسازی پوست چه کارهایی می توانند و چه کارهایی نمی توانند انجام دهند می دهیم.

آیا کرم های جوانسازی پوست واقعا می توانند پوست را سفت کنند؟

در پاسخ باید به شما بگوییم که این کرم ها در صورتیکه ترکیبات درستی داشته باشند می توانند پوست شما را سفت کنند. برای اینکه یک کرم قدرت و توانایی این را داشته باشد که پوست شما را سفت و جوان کند باید در ترکیبات آن ماده دی آنول ( Deanol ) وجود داشته باشد. این ماده می تواند تولید کلاژن ها را افزایش دهد که نتیجه آن سفت تر شدن پوست می شود. کلاژن ها ، باعث می شوند پوست شفاف و یکدست بمانند. وقتی سن بالاتر می رود ، کلاژن ها شروع به کم شدن می کنند و برای مبارزه با این کاهش باید از کرمی استفاده کرد که ترکیباتی داشته باشد که بتواند تولید کلاژن پوست را تسریع بخشد.(سیارک)

با استفاده از یک محصول مناسب و امتحان شده می توانید سرعت پیرشدن پوست را کاهش دهید و کاری کنید تا خطوط و چروک های پوستی، دیرتر روی صورتتان نمایان شوند.

در این میان کرم های الارو ( Ellaro ) نیز محصولاتی مخصوص جوانسازی پوست و ضد چروک به بازار عرضه کرده است، محصولاتی که توسط متخصصان پوست امتحان و تایید شده اند. کرم های لیفتینگ و جوانساز پوست الارو مانع نمایان شدن خطوط، چروک ها و سایر علائم پیری پوست می شوند. این کرم ها علاوه بر اینکه ترکیباتی برای تسریع تولید کلاژن های پوست دارند بلکه خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارند. این بدین معناست  که به خوبی می توانند پوست را نرم کرده و همچنین بعنوان یک کرم مرطوب کننده پوست نیزعمل کنند. این کرم های جوانساز پوست حاوی ماده ای به نام Sterol Esters هستند که این ماده به نرم تر شدن پوست کمک کرده و باعث می شود پوست های خشک به خوبی نرم و یکدست شوند.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید