۵ نکته که بعد از اولین میکرونیدلینگ باید انتظار داشته باشید

پس از میکرونیدلینگ پوستتان قرمز شده است ؟ دچار التهاب های پوستی شده اید ؟ پس از میکرونیدلینگ باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشید ؟ اطلاعات کامل درباره مراقبت های پس از میکرونیدلینگ.

میکرونیدلینگ یکی از موثرترین روش های جوانسازی پوست است که می توان هر ۴ الی ۶ هفته آن را تکرار کرد. تعداد دفعات تکرار این کار بستگی به پوست شما دارد. اما برخی نکات است که در اولین باری که میکرونیدلینگ می کنید باید در نظر بگیرید.

۱ ) پوست بعد از میکرونیدلینگ دچار التهاب و سرخی خواهد شد اما مدت زمان این التهاب کم است و فقط ممکن است پوست بین ۱۲ الی ۴۸ ساعت کمی قرمز باشد. اما این را بدانید که سرخی و حساسیت پوست ممکن است چند روز طول بکشد، بنابراین سعی کنید تا جای ممکن خیلی به پوستتان دست نزنید و حداقل ۴ ساعت بعد از میکرونیدلینگ به پوست کاری نداشته باشید.

۲ ) بهتر است در چندروزی که دوره اولیه درمان پوست است از هیچ داروی ضد التهابی،  نظیر ایبوپروفن یا ادویل استفاده نکنید چرا که این داروها در پروسه طبیعی که بدن برای این التهاب ها طی می کند اختلال ایجاد می کنند و این مدت درمان طبیعی برای ترمیم پوستتان مهم است. خوردن آناناس تازه می تواند به پروسه درمان و آرام کردن پوست پس از میکرونیدلینگ کمک کند.(سیارک)

۳ ) ممکن است ۳ یا ۵ روز پس از میکرونیدلینگ، پوست شروع به لایه لایه شدن کند. این پوسته شدن ها و لایه شدن ها را به حال خود بگذارید و شروع به کندن پوستتان نکنید در عوض از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

۴ ) بهتر است حداقل ۲۴ ساعت پس از میکرونیدلینگ از انجام فعالیت هایی که باعث عرق کردن می شود اجتناب کنید چرا که منافذ پوست باز است و نمی خواهید آسیبی به آن وارد شود. بین سه تا ده روز از ماندن در آفتاب پرهیز کنید و یا اینکار را در حداقل زمان و فقط در صورت نیاز انجام دهید.

۵ ) ممکن است به دلیل استفاده رول میکرونیدلینگ در نزدیکی چشم کمی کبودی مشاهده کنید، حساس نشوید این کبودی هیچ خطری ندارد و خیلی زود از بین می رود.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید