آیا کرم های مخصوص جوانسازی پوست واقعا موثر هستند؟

آیا کرم های مخصوص جوانسازی پوست واقعا موثر هستند؟ آیا کرم های جوانسازی پوست واقعا می توانند باعث مستحکم شدن پوست شوند؟

معمولا در بازار با کرم های مختلفی رو به رو می شویم که یکی از مطرح ترین های آنها کرم های ضدچروک یا کرم های جوانسازی پوست هستند. اما این کرم ها واقعا چه کار می کنند؟ آیا کرم های مخصوص جوانسازی پوست موثر هستند و آنچه را که ادعا می کنند انجام می دهند؟ این سوال ها را باید پیش از خرید یک محصول از خود بپرسیم. اما از کجا بفهمیم که آیا محصولی که خریداری می کنیم برای سلامت پوست ما موثر هست یا خیر؟ خریدن یک کرم میتواند سخت باشد چرا که در بازار انواع کرم ها در برندهای مختلف وجود دارند که همگی مدعی هستند برای پوست ما مفیدند، همه آنها نام کرم ضد چروک و جوانسازی پوست را یدک می کشند اما چطور در بین آنها کرم بهتری را انتخاب کنیم؟

در ادامه به شما می گوییم در کرم های ضد چروک و کرم های جوانسازی پوست چه ترکیباتی موثر هستند و چطور آنها می توانند به بهبود سلامت پوست شما کمک کنند.

آیا کرم های جوانسازی پوست واقعا می توانند باعث مستحکم شدن پوست شوند؟

کرم های جوانسازی پوست اگر ترکیبات درستی داشته باشند به خوبی می توانند به مرور زمان پوست را سفت کنند. اگر کرمی که تهیه می کنید ترکیبات deanol داشته باشد بدین معناست که می تواند تولید کلاژن را سریع تر کند که این باعث جوان شدن و سفت شدن پوست می شود. کلاژن، فیبریست که پوست شما را محکم و براق نگه می دارد. اما به مرور زمان و با پیرشدن پوست سرعت تولید آن در بدن کند می شود و همین باعث می شود آثار چروک روی پوست مشاهده شود. برای مبارزه با این مساله، ترکیبات Denaol لازم است تا سرعت رشد آنها را بیشتر کند.

آیا کرم های ضد چروک واقعا چروک های روی پوست را کم می کنند؟

اگر کرمی با عنوان کرم ضد چروک خریداری می کنید قطعا باید بتواند چنین کاری بکند و این کار را نیز انجام می دهد، اما برای آن نیاز به اسید hyaluronic است، اسیدی که به خوبی می تواند چروک های روی پوست را محو کند. Hyaluronic acid یک ماده مرطوب کننده قوی است که در بدن تولید می شود که می توان از آن برای تزریق فیلرها نیز استفاده کرد، از این اسید در کرم های ضد چروک استفاده می شود که بعنوان یک آبرسان قوی برای پوست عمل می کند و به مرور زمان می تواند چروک های روی پوست را کاهش دهد.(سیارک)

بنابراین برای اینکه بتوانید کرم ضد چروک و کرم جوانسازی پوست را بهتر انتخاب کنید به ترکیبات آنها دقت کنید و به دنبال محصولی بروید که ترکیباتyaluronic acid , deanol , retinol , Shea butter  و ویتامین های E و C داشته باشند. این ترکیبات در کنار هم می توانند بهترین تاثیر را روی پوست بگذارند.

آیا لکه های ایجاد شده روی پوست از بین می رود؟

با کرم جوانسازی پوست مناسب، لکه هایی که در اثر پیری پوست ایجاد شده است کاهش می یابند. اما اگر روی پوستتان لکی می بینید پیش از آنکه بخواهید کرم جوانسازی پوست یا کرم ضد لک را امتحان کنید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا لکه های روی پوستتان را بررسی کند. سپس با خیال راحت می توانید کرم جوانسازی پوست را برای از بین بردن آنها استفاده کنید. وجود retinol در کرم می تواند به از بین رفتن لکه های روی پوست کمک کند. رتینول بازسازی سلول های پوست را سرعت می بخشد و به مرور زمان باعث می شوند درخشندگی بیشتری روی پوستتان نمایان شود. این ترکیب رنگ پوستتان را شفاف تر و روشن تر می کند و جاهایی که رنگ پوستتان یکسان نیست را ترمیم می کند. این می تواند برای افرادی که لکه های ناشی از پیری پوست دارند بسیار مفید باشد.

آیا کرم جوانسازی پوست برای گردن نیز مفید است؟

خیلی خوب است که از کرم جوانسازی پوست روی گردن نیز استفاده شود. به مرور زمان پوست گردن نیز استحکام خود را از دست داده و شل می شود، برای جلوگیری از این مساله بهتر است پیش از این اتفاق از کرم های جوانسازی پوست کمک بگیرید. بسیاری از افراد زمانیکه متوجه این شل شدگی روی پوست گردنشان می شوند از راه حل هایی نظیر جراحی های زیبایی کمک می گیرند، اما اگر بتوانید یک کرم مرطوب کننده خوب و کرم جوانسازی پوست با ترکیبات مناسب تهیه کنید شاید دیگر نیازی به عمل زیبایی نداشته باشید.

این را به یاد داشته باشید، جوانسازی پوست یعنی مراقبت ویژه از بدن و پوست، حتما نباید پوست شما پیر و چروک شود تا شما شروع به استفاده از محصولات جوانسازی پوست کنید. برای اینکه همیشه پوستی جوان و سالم داشته باشید بهتر است همیشه از پوستتان به خوبی مراقبت کنید.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید