کتاب جدید نغمه آتش و یخ امسال هم منتشر نمی شود

احتمال اینکه سریال بازی تاج و تخت پیش از انتشار کتاب ششم از مجموعه هفت جلدی نغمه آتش و یخ پخش شود قوت پیدا کرد و این موضوع مطمئنا بحث و منازعات بین طرفداران کتاب و سریال را شدیدتر خواهد کرد.

به نظر می رسد که طرفداران سری کتابهای نغمه آتش و یخ که  شبکه اچ بی او سریال معروف بازی تاج و تخت را بر اساس آن ساخته است برای خواندن کتاب ششم باید یک سال دیگر هم صبر کنند

جرج آر آر مارتین در آخرین اظهار نظرش گفت که کتاب ششم از سری نغمه آتش و یخ هنوز آماده نیست

مارتین می داند که  طرفدارانش از انتظار خسته شده اید اما با این حال در آخرین اظهار نظرش از آنها خواست یک مقدار دیگر هم صبر کنند. او در شبکه اجتماعی خودش در پاسخ به سئوال یکی از طرفدارانش که از تاریخ انتشار کتاب ششم از مجموعه نغمه  آتش و یخ پرسیده بود گفت : من مشغول کار روی کتاب آتش و خون بودم و امیدوارم جلد اول این مجموعه دو جلدی امسال به پایان برسد.

او در ادامه گفت : مطمئنا جلد دوم  آتش و خون را شروع نمی کنم تا به کتاب بادهای زمستان پایان دهم .

جلد اول آتش و خون به زودی تمام می شود.

مارتین می گوید : او در کتاب آتش و خون که به خاندان تارگرین می پردازد بیشتر روی بخشها فرعی  که در کتابهای نغمه فقط به آنها اشاره شد، کار کردم . نسخه های کوتاه  بخشهایی از داستان  این مجموعه که قبلا منتشر شده بودند عبارتند از : شاهزاده خانم و ملکه ، ملکه سرکش، و پسران اژدها اما این کتاب حاوی نسخه های کامل این داستانها به علاوه داستانهایی است که قبلا در هیچ کجا منتشر نشده اند.

مارتین  کتاب بادهای زمستان را در زمان مورد نظر تموم نکرد اما  گفت که امسال جلد اول  آتش و خون را تمام خواهد کرد البته این بدین معنی است که طرفداران کتاب بادهای زمستان که  از سال 2011 که  کتاب رقض با اژدهایان منتشر شد منتظر هستند حداقل باید یکسال دیگه هم منتظر بمانند

پنج جلد کتاب نغمه آتش و یخ که تا کنون منتشر شده اند عبارتند از :

بازی تاج و تخت

نزاع پادشاهان

طوفان شمیشیرها

جشنی برای کلاغها

رقص با اژدهایان

این اولین بار نیست که مارتین  از طرفدارانش می خواهد بیشتر صبر کنند. در ژانویه 2017 مارتین در یک مصاحبه گفت که فر می کند که کتاب بادهای زمستان به زودی تمام  می شود اما اذعان کرد که قبلا هم چنین  پیش بینی کرده است و عملی نشده است . ( سیارک)

او در آخرین اظهار نظرش گفت : هنوز تموم نشده ولی داره انجام میشه!

او درادامه گفت : البته اونجایی که پارسال امیدوار بودم باشم ، نیستم  اما فکر می کنم که امسال انجام بشه ( البته او پارسال هم گفت فکر می کنم امسال تموم بشه)

طرفداران سرسخت سری کتابهای نغمه آتش و یخ باد از شنیدن این خبر خوشحال بشن : درست است که مارتین اشاره ای به زمان دقیق انتشار کتاب جدید نکرد اما   ناشر رسمی مجموعه نغمه آتش و یخ اعلام کرد که اطلاعات دقیق و کامل در این ماه به اطلاع طرفداران خواهد رسید .

مجموعه پر طرفدار بازی تاج و تخت که از شبکه اچ بی او پخش می شود بر اساس رمان جرج آر آر مارتین ساخته شده است و فصل هشتم و پایانی این سریال در سال 2019 پخش خواهد شد این مجموعه تلوزیونی تاریخی (اسطوره‌ای) از سال 2011 در حال پخش است.

آیا انتشار فصل پایانی سریال و کتاب بادهای زمستان در یک زمان خواهد بود؟ کسی چه می داند؟ اما اینکار برای کتاب و فیلم تبلیغ بسیار خوبی خواهد بود.

بر اساس گفته های تایید شده قرار بر ساخت چند اسپین آف از سریال بازی تاج و تخت وجود دارد که مسلما کتاب آتش و خون که به بررسی گذشته خاندان تارگرین می پردازد .

از منابع ای اسپین آف ها خواهد بود. سریال بازی تاج و تخت یکی از پر طرفدارترین سریالهای تلوزیونی است که از شبکه HBO پخش می شود و این شبکه از هم اکنون استارت ساخت سریالهای فرعی بر اساس این داستان جذاب را زده است.   ترجمه  itrans.ir 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید