تالار مولوی ۷ دی تعطیل است/ تمدید «من یه زنم، صدامو می شنوین؟»

تعطیلی اجراهای مرکز تئاتر مولوی به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) در ۷ دی ماه و تمدید نمایش «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» ۲ خبر از مرکز تئاتر مولوی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تالار، اجراهای مرکز تئاتر مولوی به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) روز پنجشنبه ۷ دی ماه، تعطیل است.

اجرای نمایش های «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» به کارگردانی کاملیا غزلی، «توارد» به کارگردانی علی نورانی و «آن» به کارگردانی همایون حجازی مجددا از روز جمعه ۸ دی در مرکز تئاتر مولوی به کار خود ادامه می دهند و همچنین اجرای عمومی نمایش «نگو نیست، بگو نمی بینم» به کارگردانی مهدی ربوشه از جمعه ۸ دی  آغاز می شود.

نمایش «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» تمدید شد

نمایش «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» به کارگردانی کاملیا غزلی به مدت ۷ شب دیگر تمدید شد. اجرای این نمایش که محصول بدنه تئاتر دانشگاهی کشور است، تا روز جمعه ۱۵ دی ادامه خواهد داشت.

پیشتر کاملیا غزلی کارگردان این اثر، درباره قصه نمایش «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» گفته بود: ما در این نمایش از یک جنگ حرف می زنیم، جنگی که صدایش به گوش نمی رسد، صدایی که قرن ها زیر برف و سرما یخ زده، صدایی که حتی از پژواکش هراسانیم. صدای یک زن. داستان پر فراز و نشیب او از همان بدو تولد آغاز می شود، او بالغ می شود، مادر می شود، پیر می شود و این تا نسل ها بعد ادامه پیدا می کند.

علاقه مندان برای دیدن این نمایش که همه روزه به جز شنبه ها ساعت ۱۹ به صحنه می رود، می توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید