مونولوگ «نمایشگاه گرفیتی یاسی ...» در عمارت «رو برو»

عمارت «رو برو» از چهارشبه ششم دی میزبان مونولوگ «نمایشگاه گرفیتی یاسی، گالری آنینا نوزی، محله‌ سوهو، نیویورک» است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نمایشگاه گرفیتی یاسی، گالری آنینا نوزی، محله‌ سوهو، نیویورک» به کارگردانی و نویسندگی علی فرشچی و یاسمن مرادی و همچنین نقش آفرینی شادی کرم رودی و صداپیشگی بانیپال شومون در تماشاخانه عمارت «رو برو» به روی صحنه می رود.

یاسمن مرادی نویسنده و کارگردان این نمایش در مورد چگونگی شکل گیری ایده اصلی «نمایشگاه گرفیتی یاسی، گالری آنینا نوزی، محله‌ی سوهو، نیویورک» گفت: ایده اصلی نمایش ما بر گرفته از جمله اندی وارهول است که می گوید «در آینده هر کسی برای ۱۵ دقیقه به شهرت می رسد». برخورد ما با این جمله همزمان بود با برپایی نمایشگاه آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران. ما اکثر هنرمندان آن نمایشگاه را می شناختیم بدون آنکه بدانیم کدام اثر متعلق به کدام هنرمند است. در حقیقت شهرت از یک جایی به بعد ارتباطش را با دلیل و مبدا قطع می کند و به مفهومی مجزا تبدیل می شود. ایده اصلی نمایش از این گزاره شکل گرفت. ما برای خلق کاراکتر و موقعیت ها تحقیقات زیادی کردیم و اصرار داریم بسیاری از تکه های نمایش مستند است.

از دیگر دست اندرکاران این نمایش می توان به طراح صدا و آهنگساز: حانیه موسوی، طراح صحنه: فراز مدیری، طراح پوستر: میرزا حمید و گروه کارگردانی: آوا علوی و شجاع گیاهی اشاره کرد.

«نمایشگاه گرفیتی یاسی، گالری آنینا نوزی، محله‌ی سوهو، نیویورک» از روز چهارشنبه ششم دی ساعت ۱۸ در عمارت «رو برو»، روی صحنه می رود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید