تام هنکس در نقش فرد راجرز

تام هنکس بازیگر فیلم «پست» در نقش‌آفرینی بعدی‌اش در نقش فرد راجرز مجری تلویزیون ظاهر می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم زندگینامه‌ای آقای راجرز با عنوان «شما دوست من هستید» با بازی تام هنکس در نقش این چهره مشهور تلویزیونی ساخته می‌شود. مریل هلر کارگردان «خاطرات یک دختر نوجوان» این فیلم…

تام هنکس بازیگر فیلم «پست» در نقش‌آفرینی بعدی‌اش در نقش فرد راجرز مجری تلویزیون ظاهر می‌شود.

( سیارک)به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم زندگینامه‌ای آقای راجرز با عنوان «شما دوست من هستید» با بازی تام هنکس در نقش این چهره مشهور تلویزیونی ساخته می‌شود.

مریل هلر کارگردان «خاطرات یک دختر نوجوان» این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم میکا فیتزرمن و نوآ هارپ‌استر خواهد ساخت. کارگردان اعلام کرد از ساخت این فیلم بسیار هیجان‌زده است و به عنوان یک مادر همیشه از فرد راجرز آموخته است و به عنوان یک انسان ترسی توام با احترام حس می‌کند چون قرار است روی زندگی این فرد کار کند.

این فیلم با الهام از زندگی واقعی و دوستی بین فرد راجرز و تام جوناد روزنامه‌نگار برنده جایزه ساخته می‌شود. در این فیلم یک روزنامه‌نگار عیب‌جو قراردادی برای نوشتن متنی درباره نماد محبوب تلویزیون می‌بندد و در نتیجه با دیدگاه‌های متفاوت این فرد درباره زندگی روبه رو می‌شود.

هنکس همیشه گزینه‌ای مناسب برای ایفای نقش‌های واقعی است. او سال پیش در فیلم «پست» اسپیلبرگ در نقش سردبیر روزنامه واشنگتن پست یعنی بن بردلی ظاهر شد. این فیلم از نامزدهای دریافت اسکار امسال است. وی امسال در فیلمی درباره جنگ جهانی دوم با عنوان «گری‌هوند» محصول سونی نیز بازی می‌کند. او در نوشتن فیلمنامه این فیلم هم نقش داشت.

وی همچنین برای بازی در فیلم «بایوس» نیز انتخاب شده که محصولی از رابرت زمکیس است و میگوئل ساپوچنیک آن را کارگردانی می‌کند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید