عذرخواهی کاترین دنوو از قربانیان آزار جنسی پس از انتشار نامه جنجالی

پس از اعتراضات و انتقادات به نامه کاترین دونو درباره «حق اغواگری مردان» او از قربانیان آزار جنسی عذرخواهی کرد. به گزارش دویچه وله،در بیانیه‌ای که از طرف این بازیگر معروف فرانسوی در روزنامه لیبراسیون منتشر شد، دنوو از اینکه قربانیان آزار جنسی احساس کرده‌اند که در نامه‌ او به آنها حمله شده است، عذرخواهی…

پس از اعتراضات و انتقادات به نامه کاترین دونوو درباره «حق اغواگری مردان» او از قربانیان آزار جنسی عذرخواهی کرد.در بیانیه‌ای که از طرف این بازیگر معروف فرانسوی در روزنامه لیبراسیون منتشر شد، دنوو از اینکه قربانیان آزار جنسی احساس کرده‌اند که در نامه‌ او به آنها حمله شده است، عذرخواهی کرده است.

 

وبسایت رادیوی ملی سراسری National Public Radio (NRP) گزارش کرد که در این بیانیه آمده است: «چیزی در نامه نوشته نشده که آزار (جنسی) را درست بداند، در غیر این صورت آن را امضا نمی‌کردم.»

 

این بازیگر دربیانیه‌اش همچنین از کسانی که به خاطر انتشار نامه‌ای سرگشاده توسط روزنامه لوموند آزرده شده‌اند نیز عذرخوسته است. کاترین دنوو در ادامه می‌گوید نامه احتیاج به توضیح دارد و برخی روح این نامه را تحریف کرده‌اند.

در ادامه بیانیه دنوو آمده است: «من حمایت محافظه‌کاران، نژادپرستان و سنت‌گرایان را رد می‌کنم و تاکید می‌کنم که فریب نخورده ام.» ( سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید