همه می دانند

اصغر فرهادی در "همه می دانند" داستان را به زیباترین شکل ممکن روایت می کند. داستان عشقی که همه می دانند، داستان خیانتی که همه می دانند، داستان زندگی که همه می دانند، داستانی که همه می دانند...

"همه می دانند" داستان خطی دارد، همه چیز دست به دست هم می دهد که راز خانواده ای روستایی برملا شود، رازی که سالیان زیادی مخفی بوده است. رازی که یکی از اعضای خانواده را به اخاذی وا می دارد.

داستان "همه می دانند"

خطر لو رفتن داستان!

لائورا(پنه لوپه کروز) به همراه دختر و پسر خود برای شرکت در مراسم عروسی خواهرش به روستایی سفر می کند، در شب عروسی دختر ربوده می شود و آدم ربایان درخواست پول زیادی دارند. داستان تا زمانی که پیامک های آدم ربایان به زن معشوقه قبلی لائورا، پاکو (خاویر باردم) ارسال می شود عادی است، از این جا همه شک میکنند، داستان ناگفته ای که بین لائورا و پاکو بده کم کم رنگ جدیدی به فیلم می دهد. لائورا به خاطر جان دخترش مجبور به اعترافی سنگین می شود. این اعتراف پاکو را مجبور به فروش به تنها دارایی خانواده برای پرداخت پول آدم ربایان می کند. داستان ادامه پیدا می کند تا مادر خانواده به Rocío شک می کند... 

پایان خطر لو رفتن داستان

زوج هنری پنه لوپه کروز و خاویر باردم

خاویر باردم و پنه لوپه کروز در 9 فیلم مشترک حضور داشتند. ویکی کریستینا بارسلونا اثر کارگردان مشهور سینما وودی آلن برنده 4 جایزه اسکار و همه می دانند اثر اصغر فرهادی برنده جایزه اسکار بهترین این فیلم هاست.

همه می دانند در رسانه ها

فیلم بازخورد خوبی در بیشتر رسانه ها داشته است. البته انتقاد های سنگینی به متن داستان فرهادی وارد است. داستان خیلی ساده تر از فرهادی همیشه است و انتظارات را براورده نکرده است.

پیام فیلم خیلی واضح است، شاید رازی که شما می دانید را همه می دانند و روزی بر علیه شما استفاده شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید