بهترین فیلم های سال 2019

در سال 2019، منتقدان فیلم بیکار نخواهند ماند: ماجراهای پرطرفدار و هیجانی زیادی در انتظار دوستداران فیلم در سینمای جهان خواهد بود، بسیاری از فیلم های 2019 اکنون نامزد اسکار شده اند. لیستی از بهترین فیلم های 2019 در این پست مورد بررسی قرار میگیرد.

 

فیلم Glass

عکس: نما از فیلم Glass

 

کار جدید شیمالان خیلی زود در17 ژانویه نمایش داده خواهد شد. این فیلم ادامه سه گانه Split ,Unbreakable و داستان یک دیوانه که از اختلالات چند شخصیتی رنج می برد، است.بازیگران فیلم  جیمز مک اوی، بوریس ویلیس و ساموئل ال. جکسون و ... می باشند.

 

 

 

فیلم دامبو 2019

یک فانتزی از جادوگر اصلی هالیوود تیم برتون در مرکز توجه همه قرار گرفته است، فیلمی برای کودکان، Dumbo فیلی که دارای توانایی های غیر معمول است و می تواند پرواز کند. وقتی دامبو ستاره سیرک می شود نه تنها شکوه و عظمت در انتظار نوزاد فیل است، بلکه در حل بسیاری از مشکلات که دوستانش، Millie و جو دارند ، کمک می کند. بازیگران: اوا گرین، کالین فرل، مایکل کیتون و دانی دویتو.

 

 

انیمیشن شیر شاه 2019

در ماه ژوئیه سال 2019، یک کارتون که بزرگسالان و کودکان منتظر آن هستند، پخش می شود. شاه شیر - بازسازی فیلم انیمیشن 1994 با همان نام. داستان همان است - ماجراهای سیمبا توله شیر شیرین و بامزه، برای بازگرداندن تخت پادشاه پس از مرگ پدر Mufasa و خیانت Scar Uncle Scary ادامه دارد. در اینجا فقط کارگردان و فیلمنامه نویس «The Lion King» ادعا می کنند که داستان Simba یک بار دیگر مخاطبان را جذب خواهد کرد.

 

 

فیلم مردان ایکس 2019

عکس: یک نما از فیلم X-Men: Dark Phoenix


ادامه فیلم مردان ایکس در مورد افراد با توانایی های باور نکردنی. در این زمان، مردان ایکس یک سوال مهم دارند: برای نجات جان یک عضو تیم یا کل بشریت؟ در فیلم اکشن جدید شما جنیفر لارنس، جیمز مک ویوی، جسیکا چاستین، مایکل فاشبندر و ایوان پترز را خواهید دید.

 

فیلم ون گوگ در آستانه ابدیت 2019

عکس: یک نما از فیلم ون گوگ در آستانه ابدیت

 

ماه فوریه، یک نمایش طولانی مدت در مورد نابغه قرن نوزدهم، ون گوگ خواهد بود. نقش هنرمند را ویلم دافو بازی کرده است. این فیلم ارزش دیدن را دارد تابینندگان با شرایطی که هنرمند در آن کار می کرده و تابلوهای نقاشی هایش را که به عنوان یکی از گران ترین تابلوها در جهان شناخته شده است را می کشیده ، با خبر شوند و این که چگونه در طول عمر خود به سختی هزینه های زندگی و  نقاشی های خود را در می آورده است.

 

 

فیلم کتاب سبز 2019

عکس: نما از فیلم کتاب سبز

فیلمی درام و کمدی با بازی ویک مورتنسن و ماهرشالا علی است. یک پیانیست ماهر، راننده ای استخدام می کند.آن‌ها در مسیر رسیدن پیانیست به محل کنسرت ، با همدیگر مشکلات و مسائل نژادی مختلفی دارند اما تصمیم می‌گیرند که اختلاف‌ها را کنار بگذارند تا بتوانند از این ماجراجویی طولانی مدت  لذت ببرند. این تور کوچک زندگی هر دو را تغییر می دهد. این فیلم نامزد اصلی اسکار است.

 

 

فیلم مردان سیاه پوش 2019

عکس: یک نما از فیلم مردان سیاه پوش


ادامه فیلم افسانه ای مردان سیاه پوش. این بار در نقش عوامل خاص کریس هامسورث و تسا تامپسون بازی می کنند. آنها باید جهان را نجات دهند و جاسوسی که در صفوف آنهاست را شناسایی کنند. نخستین نمایش این فیلم در روز 13 ژوئن برنامه ریزی شده است.

 

فیلم ویرانگر 2019

عکس: یک نما از فیلم ویرانگر

بازیگران: نیکول کیدمن، توبی کیبل، سباستین استن

بله، بله، نقش اصلی توسط نیکول کیدمن بازی می شود، اما تقریبا غیرممکن است که چهره او را تشخیص دهیم. قهرمان او ارین به باند لس آنجلس معرفی شده است. با این حال، همه چیز بر اساس برنامه ریزی پیش نمی رود، و انعکاس این عملیات شخصیت اصلی را برای مدت طولانی عذاب می کند. تا زمانی که تصمیم می گیرد مجازات را خود به دست بگیرد.

 

فیلم ایرلندی 2019

عکس: یک نما از فیلم ایرلندی 2019

بازیگران: رابرت دنیرو دوست داشتنی، آل پاچینو عزیز، جسی پلمونس، جو پشی

4 بازیگر عالی و کارگردان، مارتین اسکورسیزی، تضمین می کند که فیلمی بزرگ را شاهد خواهیم بود. این فیلم در باره فرانچ گانگستر است،گانگستری به نام ایرلندی، که با کشته شدن بسیاری از "همکاران" خود - گانگستر به شمار می رود.

 

فیلم قدرت (معاون) 2019

عکس: یک نما از فیلم قدرت(معاون) 2019

بازیگران: کریستین بیل، امی آدامز، استیو کارل

کریستین بیل برای این نقش به طور چشمگیری وزن اضافه کرده است و از این طریق در نقش جا افتاده است (این اولین بار نیست ، همانطور که می دانیم). او نقش دیک چنی معاون رئیس جمهور سابق آمریکا را بازی می کند. ما خیلی زود منتظر بازی های پشت صحنه، کاردینال های خاکستری و بازی های ذهن هستیم.

 

 

فیلم آلیاتا: نبرد فرشته2019

عکس: یک نما از فیلم آلیاتا: نبرد فرشته 2019

بازیگران: رزا سالازار، جنیفر کانلی

این فیلم بر اساس مانگا گونمن یوکیتو کیشیرو (1990-1995) ساخته شده است. این طرح در آینده دور اتفاق افتاده است: بشریت در آستانه انقراض است، و دکتر ایود به طور تصادفی یک دختر سایبورگ را پیدا می کند که غافلگیرانه است.

 

فیلم ریچارد می گوید خداحافظ 2019

عکس: یک نما از فیلم ریچارد می گوید خداحافظ 2019

بازیگران: جانی دپ، زو دویچ، رزماری دهیت

این فیلم به سبک "رسیدن به بهشت" است. استاد (که توسط جانی دپ بازی می شود) که  از یک بیماری غیر قابل درمان رنج می برد و برای زندگی زمان بسیار کمی دارد. خوب، تمام ممنوعیت ها برداشته شده است، و قهرمان می تواند هر کاری را که دلش می خواهد انجام دهد.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید