تحقیق در باره مرگ مرموز بازیگر سرشناس

پلیس آمریکا که درباره مرگ مرموز ناتالی وود، بازیگر سرشناس تحقیق می‌کند، گفته است که مایل است از رابرت واگنر، همسر او تحقیق کند.

به گفته بازپرسان پرونده، آقای واگنر روایتش درباره مرگ همسرش را چند بار تغییر داده، و گفته‌های او از این ماجرا معقولانه نیست.

ناتالی وود در سال ۱۹۸۱ در یک سفر تفریحی با قایق غرق شد. همسرش و کریستوفر واکن که هر دو آن‌ها هم بازیگر هستند، در این سفر همراه او بودند.

مرگ او حادثه اعلام شد، اما سوالات در حول و حوش این حادثه همچنان وجود دارد.

جان کورنیا، از دفتر پلیس لس آنجلس به شبکه خبری سی‌بی‌اس گفته در جریان تحقیقاتی که در شش سال گذشته در این مورد انجام شده، بر این باور است که ( رابرت واگنر) فردی است که بیشتر با این مسئله مرتبط است.

به گفته آقای کورنیا "ما حالا می‌دانیم که او آخرین فردی بود که قبل از ناپدید شدن ناتالی با او در تماس بود. من تا حالا ندیدم که او جزییاتی را بگوید که با سایر شاهدان در این مورد هماهنگ باشد. تصور من این است که او داستانش را در این مورد کمی تغییر داده و گفته‌های او در مورد این حادثه معقولانه نیست. "

داستان‌های متناقض از آن چه که در روز حادثه در قایق اتفاق افتاده به رمز و راز چگونگی مرگ این بازیگر در نوامبر ۱۹۸۱ اضافه کرده است.

خانواده خانم وود از مقام‌ها درخواست کرده‌اند تا یافته‌های مربوط به تحقیقات اولیه باردیگر بررسی شود.

ناتالی وود شب قبل از حادثه در یک مهمانی بود.

تحقیقات اولیه تایید کرده که او به دلیل نوشیدن مشروب احتمالا هنگام سوار شدن در قایق لیز خورده است.

اما پلیس می‌گوید که دو شاهد جدید وقوع درگیری بین آقای واگنر و خانم وود را در شبی که او ناپدید شده، تایید کرده‌اند.
به گفته آن‌ها ظاهرا این بازیگر قربانی یک درگیری شده است.

براساس تحقیقاتی که بعد از وقوع حادثه انجام شد، بر بدن و دست‌های خانم وود آثار کبودی و بر گونه چپ او خراشیدگی دیده شده بود.

دنیس داورن، کاپیتان این قایق در سال ۲۰۱۱ به شبکه خبری ان بی سی گفت که در جریان تحقیقات اولیه به پلیس دروغ گفته بود و درگیری بین خانم وود و آقای واگنر منجر به مرگ او شد.

رابرت واگنر ۸۷ ساله تاکنون در مورد تازه ترین یافته‌های این پرونده اظهارنظری نکرده، اما در زندگینامه‌اش تایید کرده که قبل از ناپدید شدن همسرش درگیری با او داشته بود.

بازرسان می‌گویند که آقای واگنر از زمان بازشدن مجدد این پرونده در سال ۲۰۱۱ از صحبت کردن با آن‌ها خودداری کرده است.

در سال ۲۰۱۲ گواهی فوت ناتالی وود برای منعکس کردن شبهات پیرامون مرگ او تصحیح شد. حال در آن گواهی گفته شده که او در نتیجه "غرق شدن و سایر عوامل ثابت نشده" درگذشته است و شرایطی که چگونه او در آب بود "به وضوح مشخص نیست".

ناتالی وود در فیلم هایی همچون داستان وست ساید، شکوه علفزار، جیپسی بازی کرد.

او به خاطر بازی در فیلم "شورش بی دلیل" در سال ۱۹۵۵ نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل و به خاطر بازی در فیلم های "شکوه علفزار" ۱۹۶۱ و "عشق با بیگانه کامل" ۱۹۶۳ نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ناتالی وود در دوران کودکی در فیلم های همچون "معجزه در خیابان سی و چهارم" و "روح و خانم مویر" بازی کرد. ( سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام