10 بازیگر معروف که مدرک خلبانی و مجوز پرواز دارند

کلینت ایستوود

 

 برای برخی ، توانایی پرواز ، فرصتی برای تجربه آزادی و سهولت حرکت  ، یک رویای دست نیافتنی است. امروز ما از خلبانان حرفه ای که هواپیماهای خاص خود را دارند  یاد می کنیم. قهرمانان ما بازیگرانی هستند که گواهینامه پرواز دریافت کرده و توانسته اند "پرندگان فولادی" را اهلی کنند.

 

جیمز استوارت

جیمز استوارت

جیمز استوارت

این بازیگر کلاسیک هالیوود به معنای واقعی کلمه  از کودکی عاشق هواپیما بود ، بنابراین دوره ها را به پایان رساند و در سال 1935 مجوز خلبانی خود را دریافت کرد. اما این فقط پروازهای آماتوری بود که او با حرفه بازیگری ترکیب کرد. ستاره  "این زندگی شگفت انگیزی است" وقتی در جنگ جهانی دوم به جمع داوطلبان پیوست ، خلبان واقعی شد. در ابتدا او فقط در فرودگاه در شمال انگلیس به خلبانان جوان آموزش می داد و سپس به خودش اجازه شرکت در مأموریت های رزمی را می داد. تنها در سال 1968 استعفا داد و به اولین و تنها سرتیپ در تاریخ هالیوود تبدیل شد.

 

مورگان فریمن

مورگان فریمن

مورگان فریمن

 

و باز هم بازیگری که آشنایی او با پرندگان آهنین در حین خدمت ارتش اتفاق افتاد. درست است ، در آن سال ها او پرواز نمی کرد ، بلکه فقط در نیروی هوایی خدمت می کرد. اما از آن زمان ، رویاهای آسمان هرگز او را ترک نکردند. مورگان تصمیم گرفت ایده خود را در سنین بسیار بالایی تحقق بخشد. در 65 سالگی ، مجوز خلبانی دریافت کرد ،  و اکنون می تواند با آرامش از بلندی به جهان نگاه کند.

 

کلینت ایستوود

کلینت ایستوود

کلینت ایستوود

 

اما این بازیگر که به خاطر فیلمبرداری در فیلم های وسترن معروف شد ،  دو دلیل را بیان می کند که چرا این نوع حمل و نقل خاص را به مدت چهل سال ترجیح داده است. از یک طرف ، در طی پروازهای متعدد در سراسر کشور ، بازیگر می تواند به صورت ناشناس سفر کند ، زیرا فقط شماره های جانبی هواپیما در مذاکرات ظاهر می شود. از طرف دیگر ، این یک فرصت عالی برای جلوگیری از ایجاد ترافیک آزار دهنده برای همه است. به هر حال ، از بین انواع هواپیماها ، این بازیگر علاقه خاصی به هلی کوپتر داشت.

 

هریسون فورد

هریسون فورد

هریسون فورد

 

نام این بازیگر اکنون و سپس در نشریات روزنامه های مربوط به هوانوردی آمده است. هنگامی که هواپیمای وی سقوط کرد ، هیچ کس آسیب ندید ، اما این بازیگر از نابودی یک هواپیمای سبک نادر ابراز تاسف کرد. یک بار دیگر ، این بازیگر به عنوان یک قهرمان روایت شد: گروهی از گردشگران در پارک ملی یلوستون گم شدند و هریسون به ندای امدادگران پاسخ داد. این هلی کوپتر او بود که توانست مسافران بی خیال را با ایمنی شناسایی و به جهان متمدن تحویل دهد.

 

جان تراولتا

جان تراولتا

جان تراولتا

 

به نظر می رسد عشق این بازیگر به هر آنچه مربوط به هواپیمایی است یک وسواس واقعی است. اگرچه بیشتر عکس این ستاره در پس زمینه ناوگان هواپیمایی او گرفته شده است ، اما او همچنین خانه خود را مانند فرودگاه مجهز کرده است. از طریق آن می توانید مستقیماً به سایت پرواز بروید. و بلافاصله به یک پیک نیک در مکانی بسیار دور بروید. این بازیگر همچنین به این دلیل مشهور شد که ترجیح می دهد در هواپیمای شخصی خود به فیلمبرداری و ارائه برنامه برود. آه ، بله ، آنها فراموش کردند که بشمارند - او ده هواپیما   دارد و جان همچنان به دنبال آخرین صنعت هواپیما است و نسخه های تازه آن را بخرد.

 

تام کروز

تام کروز

تام کروز

 

یک ابرقهرمان واقعی اصلاً اهمیتی نمی دهد - کارگردان ها به او احترام می گذارند ، اولین زیبایی ها او را دوست دارند ، طرفداران پایانی ندارند و او هم به پول احتیاج ندارد. این مرد خوش تیپ وباذ اعتماد به نفس تا همین اواخر یک مشکل جدی داشت: به هیچ وجه نمی توانست جواز خلبانی بگیرد. متناقض به نظر می رسد اما قهرمان فیلم اکشن "تاپ گان" که به نماد هواپیمایی آمریکا تبدیل شد ، به دلیل کوتاهی قد در امتحانات قبول نمی شد.  در نتیجه ، کمیسیون مجبور شد در بالاترین سطح مداخله کند و تام گواهی پرواز دریافت کرد. اکنون در راس هواپیمای مجلل Golfstrim IV ، به ارزش 36 میلیون دلار ، غیر از شخص صاحب آن  ، تام کروز کسی نمی تواند بنشیند.

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

 

آنجلینا به سخنان پسر کوچکش مادوکس توجه کرد. کودک مادر خود را با یک ابرقهرمان مقایسه کرد و همانطور که می دانید این قهرمان کمیک بوکی توانایی حرکت سریع در ابرها را دارد. بنابراین ، این ستاره هالیوودی مجبور بود بر فرمان هواپیما مسلط شود. با این وجود جفت تک موتوره سبک آن سرعت کافی را برای نفس کشیدن مسافران ایجاد می کند. و آنها معمولاً فرزندان یک فرد مشهور هستند.

 

هیلاری اسنو

هیلاری اسنو

هیلاری اسنو

 

آرزوی خلبانی شدن این بازیگر زن همراه با کار روی نقش او در فیلم آملیا بزرگ شد. فیلم درباره زن هوانوردی که بسیاری از رکوردهای جهانی را شکست و جرات پرواز در سراسر جهان را داشت ، هیلاری را به فکر ایمنی پرواز انداخت. وی تا پایان کار مجوز پرواز خود را دریافت نکرد اما پس از چند ماه توانست به یک خلبان واقعی تبدیل شود که قادر به سفرهای طولانی است.

 

کورت راسل

کورت راسل

کورت راسل

 

عشق به آسمان به احتمال زیاد توسط کرت به ارث رسیده است. پدربزرگ خودش یک خلبان بود و چهل و پنج هزار ساعت وقت پرواز داشت. بنابراین كورت كوچك نه هواپیماهای كاغذی و اسباب بازی ، بلكه هواپیماهای واقعی در اختیار داشت. این بازیگر در سال 1992 به عنوان خلبان آموزش دید و پس از آن یکی پس از دیگری را آزمایش کرد. برای مدت طولانی او نتوانست در یک مدل متوقف شود. عجیب است که فرزندان این بازیگر عجله ای برای تسلط بر هواپیما ندارند ، اگرچه آنها زمان زیادی را با پدر خود در میان پرندگان فولادی سپری کردند.

 

چاک نوریس

چاک نوریس

چاک نوریس

 

سرنوشت این بازیگر بود که در کره ، جایی که جنگ در آن زمان در جریان بود ، خدمت کند. چاک مجبور بود در پایگاه هوایی با تعمیر و نگهداری هواپیماها کار کند. بازیگر پس از بازگشت به وطن خود مدتی بعد مجوز دریافت کرد و اکنون با هواپیمای شخصی خود در اطراف دارایی های تگزاس خود پرواز می کند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید