آموزش ایجاد سوراخ در کاشی که باعث شکستن آن نشود

ترفند نحوه ایجاد سوراخ در کاشی که باعث شکستن آن نشود
آموزش ایجاد سوراخ در کاشی که باعث شکستن آن نشود.
 
دیر یا زود ، هنگام کار با کاشی ها ، نیاز به سوراخ کردن کاشی برای عبور لوله ها وجود دارد. در نگاه اول ، هیچ کار پیچیده ای نیست ، اما در حقیقت یک روش به ظاهر ساده می تواند با یک شکست کامل همراه باشد. حتی یک تلاش کوچک نیز کافی است تا ناامیدانه به کاشی آسیب بزنیم. در شرایطی که هیچ ابزاری برای چنین کارهایی وجود ندارد ، همه چیز به ویژه بد است. متأسفانه ، شما بدون این ترفند نمی توانید کار درست را انجام دهید.
ترفند نحوه ایجاد سوراخ در کاشی که باعث شکستن آن نشود
شما به چنین چیزی احتیاج دارید  | عکس
 
در صورتی که کسب و کار شما مرتبط با کاشی است یا یک کارآفرینی با سرمایه کوچک دارید باز هم ارزش این را دارد که برای کار با کاشی ها ، ابزارهای ویژه ای داشته باشید. یعنی مته های الماس نازک به قطر 50 میلی متر یا بیشتر. برای کار در همان کاشی نیز می توانید از پرهای مته مخصوص استفاده کنید. اگر دریل و نازل در خانه وجود ندارد ، مجبور به خرید هستید. در غیر این صورت ، بهتر است بلافاصله استاد کار را به خانه بیاورید ، زیرا هر ابزار غیر ویژه دیگری به کاشی آسیب می زند. علاوه بر ابزارهای حفاری برای کار ، به چکش ، مته یا پیچ گوشتی احتیاج خواهید داشت.
ترفند نحوه ایجاد سوراخ در کاشی که باعث شکستن آن نشود
نشانه گذاری را انجام دهید.  | عکس
 
بنابراین ، اولین مورد روی کاشی ، نشانه گذاری با یک مداد یا نشانگر است. مرز سوراخ آینده مشخص شده است. وقتی این کار تمام شد ، یک مته قلم و پیچ گوشتی را می گیریم ، آنها را برای کار آماده می کنیم و سپس بلافاصله شروع به تمرین می کنیم. شما باید با دقت کار کنید ما با توجه به علامت ساخته شده ، عجله نداریم و با اطمینان می خواهیم سوراخ را در کاشی ایجاد کنیم. حفاری لازم است به طوری که هر سوراخ جدید تقریباً دو میلیمتر با سوراخ قبلی فاصله داشته باشد. سعی کنید فاصله را به حداقل برسانید.
ترفند نحوه ایجاد سوراخ در کاشی که باعث شکستن آن نشود
هر سوراخ جدید تقریباً دو میلیمتر با سوراخ قبلی فاصله داشته باشد.  | عکس
 
نکته مهم: در حین کار ، مته بسیار داغ می شود. بنابراین توصیه می شود یک لیوان آب سرد را نزدیک خود بگذارید تا سر مته را خنک کنید. مته را بعد از هر سوراخ ساخته شده در آب فرو کنید. اگر قلم را خنک نکنید ، ممکن است خراب شود.
ترفند نحوه ایجاد سوراخ در کاشی که باعث شکستن آن نشود
حال با یک اسکنه بین 2 سوراخ را می شکنیم.  | عکس
 
این کار را ادامه می دهیم تا زمانی که همه سوراخ ها به همدیگر متصل شود. به محض انجام این کار ، پیچ گوشتی کنار گذاشته می شود و یک چکش و یک اسکنه دستی در دست گرفته می شوند. تنها کاری که اکنون باید انجام دهید اینست که با حرکات مرتب و واضح پارتیشن های کاشی شده بین سوراخ ها رابشکنید. پس از ایجاد سوراخ ، مرزهای آن با ابزارهای مناسب تمیز کنید. با چنین روشی ساده ، می توانید شکافهایی از هر شکل و اندازه (دایره، مربع، بیضی و....) را در یک کاشی بسازید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید